bolletje Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Witte afscheid nemen heb ik ook moeten leren hoor. En we hebben iedere keer goeie baasjes. Als je dan weet dat i.p.v. te laten inslapen omdat de dieren niet meer nuttig zijn, ze een heel fijn tehuis krijgen, is afscheid nemen niet zo moeilijk. Bovendien zou ik anders een dierentuin kunnen beginnen.Maar het is dankbaar werk hoor en dat geeft ook een kick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Prachtig Womanwat een werkmoet ergens ook wel meditatief zijn heals je het geduld er voor op kunt brengen.Heb je in je atelier als eens iets verkocht?Lijkt me net zo moeilijk afstand van doenals van een schilderij dat je met liefde hebt gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Cool Woman!!!!Work of art, laat later de dans es zien!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 GoedenavondEn hoe is het met Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 WomanEven voor de kostenberekening:hoe lang doe je over zo'n kunstwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 SootheAls je endorfines wilt produceren met stofzuigen moet je flink te keer gaanblijft er geen tapijt meer over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Heee Alf,Nog gefeliciteerd met je assertieve handeling, richting je solliciatie briefMooi dat het wat opgeleverd heeft!!Ik duim dat je erdoor komt.Misschien mest t wel zo zijnHoe was het bij de ba, daar moest je toch vandaag naar toe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 DesiGoed bericht zeg, Crohn is heel vervelendHeb je gelukkig nietSucces bij het CADHier ook 2 duimen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Hoi WitteDe BA ben ik gisteren geweestZag wel dat het niet goed was en ik moet het voorlopig rustig aan doenBen vandaag wel even naar werkplek2 geweest om eea door te sprekenUitkomst: ik kan komen als ik zin heben gaan als het niet meer gaat...Dat is precies waar ik op hooptede directie beslist uiteindelijkwant de BA geeft ook maar een advies..Ik moet wel gaan bewegen...duhdat was ik al van plan maar had daar tot nu toe geen tijd en energie voorNu wel.En donderdag duimen ja want toch een gesprek, kan raar lopenwil nog niet zeggen dat ik het wordt natuurlijkMaar ik ga er wel voor. Ach er wordt ' eten' geroepenTo straksDarBedankt KHeb je gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 hoi aridag arifijn je even te lezen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 lees nu pas bij Alfgoed hoorik ga nu mijn mindfulness CD doenwant gisteravond in bed viel ik er bij in slaapen toen ik mocht slapen werd ik elk uur wakkerwas al voor gewaarschuwdmaar uitsteller en eigenwijs als ik benmoet ik dat dus zelf ervarenvanavond volleywedstrijd,dus daarna nog ff truste zeggengedraag je intussen heen geen dingen doen die ik ook niet zou doen(JWW) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Hoi DArWat kun je het weer goed verwoorden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 JaneEn MF, in slaap vallen...wordt een Pavlofreactie. zolangzamerhandof niet Soothe?Lekker volleyballen, beterdan MFJWW, grappig Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Morgen feestje/etentje bij mijn zusAls ik er aan denk dan zie ik allemaal grote bellen rode wijn voor me :wine::wine:in ongelimiteerde hoeveelheden...Is op verjaardag van overledenzwager..herdenkingsavond dus ookmet de steungroep van toen...Ga niet drinken, daar ben ik niet bang voormaar krijg al wel een onrustig gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 AriLeuk je weer even te zienGelukkig gaat het weer wat beter met jeEn goed van je dat de drankgeen plaats meer heeft in je levenWordt je er nog wel eens op aangesproken?Zo van, ach, drink je niet? of kom opeven gezellig toosten..Of heb je nog escapes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Dar,Ik heb net ergens anders geleden dat ze idd niet zo blij zijn met mensen "ervaringsdeskundige" (dat ging over drugs hulp). En die mevrouw gaf aan dat het eigenlijk erg jammer is!! De mensen voelen zich toch wel beter om te praten met iemand die weet over wat het gaat!Moet er wel bij zeggen dat die mevrouw al 10 tallen jaren nuchter door het leven stapt!Maar als je dan bv. je cv stuurt, en je hebt de nodige opleidingen, is het goed of net niet goed om je alc, drugs verleden te verzwijgen?????iig Isa sterkte, hoe dan ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Eens kijken of ik een hele pagina kan vullenmet alleen mijn hoofd links...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Ach mislukt, VM is er opeens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Out of no where duiken die plots op Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Is ff melden als je naar je zus gaat en direct als je weer thuis komt een oplossing Alf?Coco zou zeggen: dan zitten jullie op mn schouder.... (waar blijft ze trouwens toch???)en misschien helpt t ook om je actieplan weer ff op te snorren en door te lezen Alf.Je weet maar nooit welke drive je dat weer oplevert.Bij mij is t tenminste alweer een tijdje geleden dat ik m gelezen heb. (gelukkig ook niet nodig gehad, omdat ik, jawel.... heb ontlopen waar ik moeilijkheden verwachtte)Vraag me nu direct weer af, waarom ik gelijk weer met iets praktisch aankom.Je weet natuurlijk zelf best wel, wat je kan doen.Nou ja tis niet bemoeierig bedoeld hoor in ieder geval. Ik kan me gewoon je onrustgevoel goed indenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Hoi Alfie,Na het tapijt opgezogen te hebben, viel ik in slaap, echt waar.Wat ben ik moe zeg! Het lijkt een winterdip, ook een verhoogde koolhydraatbehoefte.Volgend jaar koop ik een daglicht lamp.Alf, ik heb gelezen van de BA, afwachten maar!Kijk uit met die bellen wijn hè.Ik moet nu wat te eten maken.PffffffffffffffGood old Pavlov;)Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Je ziet he Alf als der ene opduikt komt de rest ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Ik weet waar t mis gaat met ons Alf,we loggen allebei nog even in voor het etenmaar jij eet denk ik later dan mij....Heee ari, gelukkig je bent er weer ff.Zo is t duidelijker in ieder geval, waarom je er niet bent.Ik kan me nog herinneren dat er in, of je laatste berichtje of ongeveer je laatste berichtje,stond dat je in een verdrietige periode zat. vandaar dat ik blij ben dat je nu ff komt melddendan weten we weer ff hoe t ervoor staatGaat dat nu weer een beetje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Alf, ik wil alles begrijpen, erg hè.Wat is MF, in dit zinnetje: En MF, in slaap vallen... Denk niet belangrijk, maar ik kan niet uitstaan het niet te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Witte,wat betreft eten, ik ben met ne Fransman dus wij eten laat!!Maar ik vind jou wel grappig!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden