Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeimorgen,

Heb niets bijzonders te melden, het is nog vroeg en mijn denkapparaatje is nog in ruststand.

Gisteravond feestje gehad en een lekker drankje gedronken: water!, dus nu tevreden en mag ik mijn eigen script gaan schrijven.

Ik kies voor een rustige dag met wat creatieve elementen, beetje forum, beetje poetsen, beetje t.v. kijken en me een beetje concentreren op fijne gevoelens.

Ziet er goed uit al zeg ik het zelf,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zo weer fris weer wakker, was wel bang dat ik erg suf zou zijn van de Temazepam maar niet dus, ik werd gisteren in een keer zo bang toen ik hem ingenomen had, was zo dom om te gaan googelen en daar lees je dus allemaal horror verhalen erover:huh:. Ik heb heerlijk geslapen en ben om half 6 heerlijk fris wakker geworden met een uitgeslapen gevoel. Enne 7 dagen ADB.

Dar ik vind het wel een leuk kaartje hoor moet ik zeggen. Leuke traditie ook!

Geertjegeert wow topper wat geweldig, maakte me wel zorgen over je maar je hebt het grandioos aangepakt. Wees trots op jezelf hoor:present:

VM hier kijken we nu naar zack en Cody op Disney channel. Spreek je zo wel even.

Desi, veel succes bij het CAD vandaag. Ik hoop dat je krijgt wat jij wil ter ondersteuning maar het moet ook kunnen qua gezondheid natuurlijk en hou de regie gewoon in handen dan komt het vanzelf goed meis. Je kan het he!:heart:

Albertina, ga je nog wat leuks doen vandaag?

AR werkse enne niet te hard werken he! Had jij niet snel 2 dagen vrij?

Alf feli met de volgende ronde en zo zie je maar, je mag er zeker zijn. Succes:musicnote:

Trouwens ik heb mijn pasje op 'proef' terug gehad van mijn man ter ere van het 7 dagen adb en de positieve veranderingen die hij in me ziet. Raar dacht dat ik nerveus zou zijn nu maar zie het juist als een kans om me te bewijzen naar hem toe en koop ipv alc eens een mooie kaart voor hem met een lieve tekst erin om hem voor zijn steun te bedanken al die jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dar, een discussie en boosheid, hmm toch maar even teruglezen dan, dat heb ik dan gemist, nou ja gemist niet echt.
Ik heb gisteren ook even op de chat gekeken, en denk dat het voor degene die dat leuk vinden erg goed is, persoonlijk vond ik de toon en sfeer er wat anders, niet zo steunend als hier. Maar ik hoop dat degenen die er wel van genieten er hun plekkie vinden.

even een toevoeging, wat ik dus wel leuk vond is dat Wing op de chat heel anders praat, je ziet een heel andere Wing wat wel weer heel leuk was om te zien, al mis ik zijn soms inspirerende teksten hier wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dar,
Nee je hebt wel gelijk, het is niet te vergelijken natuurlijk. Maar de sfeer is er wel anders, dat hoeft niet slecht te zijn hoor,

Met mij gaat het wel redelijk goed, heb mijn moeilijke momenten, meerder keren per dag maar ik ben begonnen met tellen en dan is meestal het trekmoment minder tot weg. Het zal wel een hele tijd moeilijk blijven maar ja ik heb het zelf gedaan dus verwacht ook niet dat al die jaren in een weekje opgelost worden. Mijn kindjes haha ja die zijn mijn grootste motivatie, nogmaals ik heb hun op de wereld gezet, ik ging drinken om mijn verleden moet ik mijn kinderen nu ook een verleden geven zodat zij het nu en later moeilijk krijgen? Nee!!! Ik heb de regie en moet zorgen dat ze een 'zorgeloze' jeugd hebben en later met plezier aan het 'verleden' denken en niet met wroeging of haat. Dus dat is een grote drijfveer voor mij. De oudste is beste van de klas geworden en daar ben ik heel trots op mag ik wel zeggen en de jongste gaat over een paar weekjes naar de basisschool, boehoe haha daar gaat mijn 'baby'.
Ik heb vandaag als blijk van voorzichtig vertrouwen het bankpasje teruggekregen van mijn man en daar ga ik heel zorgvuldig mee om dat vertrouwen. Ben benieuwd hoor, ik heb met mezelf afgesproken als ik het niet vertrouw, ik in de auto spring en het pasje naar hem op zijn werk breng, dat geeft me een rustig gevoel haha, zwak he.

En hoe gaat het met jou Dar? Gaat alles hoe je wil dat het gaat? Altijd fijn om je te zien hier een soort rots in de branding.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nu eerst even de kids naar school brengen, en sinds ik nuchter ben ga ik met trots dat schoolplein op en heb ... aan wat ze denken of evt. zeggen. Zolang ik mijn gezin en familie en vrienden heb kan niemand me iets maken, het zijn maar 'vreemden' die je op het plein ziet. En elk huisje heeft zijn kruisje denk ik maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dar. Hele fijne dag voor je meis.

Suus fijn dat je niet duf van de Temazepam geworden bent en lekker geslapen hebt. Ben je gelijk een ander mens hé?

Geert, Prima meis, water gedronken. 't Is niet zo lekker maar wel erg gezond. Go for it girl:heart:

Desi ik hoop echt dat je Antabus krijgt. Je zal zien dat het rust brengt in je bol.

Appie weer aan het werk. Fijne dag.

Nien, Sesamstraat kijken? Gezellig met de kindjes. Moeten ze niet naar school?

Goeie morgen Tina. Ga je vandaag nog iets gezelligs doen? Rot weer is het hé?

Nou ik ga de beesten verzorgen. Lobbes staat al de vragen voor eten.
Daarna de slaapkamer in om hem verder af te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bolli!!

School begint pas om 9h., maar om 7 zijn ze al wakker. Dan moet ik boeketasjes en boterhammetjes enzo maken.

Het is buiten erg glad dus de papa brengt ze nu.

Alles kits met jou?

LiefsN.

Trouwens Dar, als je der nog bent ik vind een tragische comedie ook niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik weet zeker dat je er wel komt meis, en de hartstocht en passie ja die vindt je idd niet alleen achter je pc. Het forum moet ondersteunend zijn, niet verslavend:D

Maar ik vind je wel een rots want je staat en gaat ervoor en je reageerd altijd op een manier dat ik denk, daar is over nagedacht en nagedacht en nagedacht en dat vind ik toch bewonderenswaardig:present:

Fijn dat je nog even de tijd nam om te reageren, goed om te weten dat je ook echt gelezen wordt en ik vergeet heus niet dat je klaarstond toen ik vorig jaar wou stoppen meis. Je weet me te vinden he, voor nu werkse en tot vanavond, fijne dag.

VM negen uur pas heerlijk, hier half 9. tot hoe laat gaan ze in Belgie naar school dan?

Albertina succes op je therapie, hoop dat er ook een lach in voorkomt!

Bol, ja gelukkig, was heel bang om suf rond te wabbellen haha, verfse vandaag en maak die kamer mooi meid, ga je nog naar de kabouter vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien alles kits hiero. Geef de kids maar een dikke knuffel van Bolli hoor.;)

Tina regen? O dan zal het hier ook wel komen.
Hoop dat de therapie een beetje lekker loopt. Is het een groepstherapie of individueel? Hoop in ieder geval dat het vruchten af werpt.
Ben heel benieuwd naar je verhaal.
Dikke kus voor jou sterke Stans.:sun::heart::sun::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus,

fijn dat je lekker geslapen hebt en nog fijner: 7 dagen ADB!!
Ik lees zo hier en daar over sollicitaties en dan besef ik hoe goed ik het nu heb: ben dan wel ouder (63) met normaliter minder toekomst, maar ben wel gepensioneerd en heb dus lekker alle tijd.

Dar,

Ja, daar ben ik ook naar op zoek: met passie in dit leven staan, passie voor de dingen die ik doe, die mijn interesse hebben, gewoon, vol in het leven staan, vol te voelen..........oh, dat wil ik bereiken.

Gisteravond een feestje gehad, water gedronken en dus op afstand eens gekeken en geluisterd naar de verhitte discussies, gevoed door wijn etc.
Wat zijn er dan veel wereldverbeteraars, de ene weet het beter dan de andere, oh wat herkenbaar.
Nou, die passie voor de wereld, het leven, mijzelf wil ik voortaan voelen/ervaren NUCHTER, ik wil echt verdriet voelen maar ook echte blijdschap, vervoering, vertedering etc.

Als ik nuchter en alert blijf en met behulp van jullie heb ik vertrouwen in een waardevollere toekomst.

Ik ga nu wat doen maar lees over een uurtje of zo weer alles bij.

Bolletje en ik zijn geen buren hebben we ontdekt, maar veel scheelt het niet dus wie weet?

In kom uit het land van: Houdoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff...

Wat een positiviteit hier...

Hoop dat ik er een beetje van over kan nemen bij het lezen van de berichtjes,tips etc...
Hier opgestaan met een leeg en uitgeput gevoel :(
Vannacht weer ieder uur voorbij zien komen op mijn wekker... Voel me gebroken en leeg en dat na zo'n superdag van gisteren
Is maar goed dat er geen wijn in huis is, anders weet ik zo net nog niet wat ik had gedaan...:huh:

Ga zo maar eens strijken, niet echt mijn favo klusje, maar al veels te lang uitgesteld, dus moet nu echt gebeuren !!!

Blondie6173
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Alekei. Hoe gaat jouw dag er uit zien vandaag?

Blondie meis hier moet je ff doorheen hoor. Hoelang dat gaat duren weet ik niet maar bijna iedereen maakt dit door. Het lichaam gaat zich herstellen. Hetzelfde als je ziek bent geweest en het lichaam veel energie nodig heeft om weer normaal te gaan functioneren. Geloof me het gaat over. Probeer er maar een beetje aan toe te geven.:heart:
En blijf zoveel mogelijk schrijven, dat is belangrijk. Dan schrijf je van je af en deel je. Veel sterkte meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...