Spring naar bijdragen

Woensdag 10 februari 2010


suusje777

Aanbevolen berichten

Goedemorgen/nacht!

Mijn engelenkaartje van vandaag:
Zoals je onkruid uit het gras trekt zo kun je ook negatieve gedachten kwijt raken en als je een nieuwe bloem zaait zal deze weer in volle teugen bloeien.


Ik ga zo weer terug naar mijn bedje, maar kon door alle stress de slaap even niet meer vatten, ik heb wel geslapen hoor! Maar na een dag als vandaag dan zit er wel heel veel informatie in je hoofdje!

Welkon nieuw mensen in de 'familie'. Ik hoop dat jullie hier steun, advies en hoop vinden maar daar twijfel ik niet aan
:D

Dhendro voor jou hoop ik veel sneeuw [brr]

Bako en Franceska, wat een ontroerend en open verhaal, heb het heel stil zitten lezen:present:

Even een rectificatie ik ga dus naar 8 keer 5 mg diazepam ipv 8 x 10 mg, even verkeerd begrepen. Was er ook niet helemaal bij:huh: maar het is nodig om me even te ontspannen en deblokkeren.

Bol ik houdt mijn oren open betrefft de kttens en katten.

Dar, hmm het is dubbel, het is moeilijk om de beerput open te gaan zetten daar maar geeft wel rust om te weten dat er een begin is met de verwerking ervan. Zelfreflectie ken ik gelukkig uit mijn studie dus aan de slag, als het nu maar lente werd en de zon weer schijnt, helpt bij mij ook wel wat.

Witte en Cathy, ik trek me aan jullie op elke dag weer enne bol, moeder overste gaan we je maarnoemen,


Mijn zoon heeft zijn rapport, allemaal rv en alle cito's een A, dus ben beretrots, en dat met zo'n moeder petje af. nu heeft hij vrijdag maandopvoering toneel en zaterdag afzwemmen dus druk weekje voor de kleine man maar wat een geluk en oppepper dat hij zo goed presteerd, en dan ook zeggen ho mam heb ik vast van jou zegt oma:heart: Ik ga een mand maken met allemaal kleine cadeaus die hij uit kan pakken zaterdag omdat hij zoveel prestaties heeft geleverd de afgelopen weken. Even verwennen mag ook wel eens een keertje vindt ik. En ik heb een taart besteld voor zijn afzwemmen met een foto in zwemteneu en de mededeling, hoera ik hem mijn diploma A. en een Tshirt met zijn foto en van van zn broer met op de achterzijde broeders inc. Hij is heel sterk maar ook heel gevoelig dus verdient wel een extra liefdesdag, de kleine krijgt natuurlijk ook wat.
Nu toch maar weer terug het bedje in denk ik, moet gaan wennen aan slaap en rust maar sliep al vanaf 8 uur dus heb er gelukkig al opzitten nu, Wil tenslotten benadrukken dat ik hoop dat ik hier wel kan blijven schrijven en reageren en nogwel serieus genomen blijf worden ondanks de depressie en pillen.
Ik wil ook graag mijn man in het zonnetje zetten maar weet nog niet hoe want zijn hobbies zijn zijn gezin en hard werken maar ook hij heeft geleden onder mijn gedrag! Dus iemand tips, van harte welkom.

Zo nu pc weer uit, warme choc nemen even en bedankt voor jullie reacties schatten.
Trusten nog even en tot ''zo''

UPDATE: Spelfouten zijn medicamenten gerelateerd en niet alc. gerelateerd dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Strider, go for it!

Zo heb de halve schoonmaak er al op zitten! Kon niet meer slapen na mijn wakker worden vanacht, ontbijttafel saat al klaar gedekt, eitjes al aan het koken en de koffie prutteld voor manlief als hij zi wkker wordt en altijd lekker een opgeruimd schoon huisje. Nu eerst een koffie en medi's innemen! En dan vlees eruit halen en de pieprs schillen voor vanmiddag. Kan ik tenminste straks even winkelen en een heerlijk boek gaan lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is de eer niet aan mezelf maar heb ik iemand langs moeten laten komen,
hij deed echt niks meer,
ben alles aan het nalezen,heb een hoop gemist! haha!

Heb jullie ook gemist,jeetje wat wilde ik vaak even langskomen zeg.

Heb het hele weekend door niet gedronken,maandag ging perfect en gisteren dacht ik .....ach 1 wijntje kan toch wel?

Hoe stom kun je zijn zeg!
Aan het eind was natuurlijk die hele fles leeg en zit ik hier met een welverdiende kater!

Wat baal ik van mezelf ze,voel me zo zwak en dom! Bah!
Niet geslapen vannact!

Was zo goed bezig!


Blehhhh,en het is nog koud ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze witte ochtend.

alweer sneeuw, ik heb het wel zo'n beetje
gehad met de winter.
Ik lees weer vroege vogels, bij mij lijkt
het stadium van héél vroeg wakker worden
eindelijk voorbij.
Het heeft bijna 2 jaar geduurd, nu merk ik
dat mijn slaap toch aan het herstellen is.

yalala,
goed dat je een kater hebt,
wellicht een steuntje in de rug om de volgende
keer te beslissen niet te drinken.

Zo en nu even koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar,

wat verschrikkelijk stom he,
heb me zo goed gevoeld de afgelopen dagen,genoten van de kids,was vrolijk,kwam weer van die bank af,
heerlijk van alles in huis weer gedaan,en dan denk ik dat 1tje wel kan!

Hoe kon ik het denken zeg,
baal zo van mezelf,begrijp er echt niks van.

Hele nacht shit geslapen,vroeg wakker,kater.

Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuw, sneeuw waar is die sneeuw. Hier geen sneeuw,jammer voor de kids, gelukkig voor mij!
Jip ondanks dat je mij niet ligt wil ik toch een iets positiefs zeggen, dit is voor het eerst in tijden dat ik zoiets positiefs uit jouw mond hoor en dar het ook ergens echt over gaat. Proficiat je stijgt in mijn waardering, niet dat mijn waardering iets waard is begrijp me niet verkeerd maar vindt het fijn een andere Jip te lezen!

Zo uitgebreid ontbeten aan tafel gezellig en het huis aan kant, De medicijnen werken redelijk voel me iets opgetogener en positiever maar de dag is nog vroeg.

Goedemorgen aan allen ik kik zo wel weer maar ga eerst de oudste nintendo afhandig maken gnagna en manen tot aankleden!!!

[heb zelfs alles voor de stoofpot al klaarstaan en voorbereid,ik kan rustig aan doen vandaag]
X
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
ook hier weer sneeuw gevallen.
Ik ben ook wel aan de lente toe eigenlijk.
Wel weer mooi dat wel.

Yajala, de valkuil zit erin dat je niets in huis moet hebben, je weet nu dat je het kan schrijf je, en dat kan de drempel verlagen om het vaker zo te doen, maar dat is een glkijdende schaal meis. Gewoon alles wat je hebt weg doen, geven leegkiepen of in bewaring geven. Mild naar je verleden en wat strenger voor de toekomst, dat gun ik je en een frisse dag natuurlijk. Vandaag nemen we die eerste niet dus!

Suus rustig aan meis, je werkt je een slag in de rondte, oppassen dat de depressie niet manisch wordt, heeft je psych daar niets over gezegd? Je doet ontzettend je best iedereen hier positief te steunen, en ik denk dat dat juist jouw valkuil is, het is erg positief naar anderen en wat blijft er nu voor jouzelf over?
Misschien fijn om het even hier om te draaien, hier kun je lekker oefenen zonder mensen in R.L. te kwetsen. Je hoeft echt niet altijd psoitief te zijn, soms is lekker mopperen ook verlichtend (en dan geef je ons weer eens een kans iemand positief op te krikken:D), elk nadeel hep sijn foordeel, snappie:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Met een bak koffie weer alles even bijgelezen...
Moet toch ook in de avond wat vaker langskomen...

Bako :
Sterkte de komende dagen en weet dat je altijd hier aan kan kloppen als je effe van je af wilt schrijven of dat nu op het forum is of via pb... :sun:

Suus :
Wat heftig zeg !!!
Maar nu kun je in ieder geval eraan werken... En sterk hoef je je voor ons niet voor te doen hoor... Geniet iedere keer weer van je positieve bijdrage hier, maar vergeet niet dat ook jij van ons hier steun mag verwachten...
We zijn hier voor je in goede en in slechte tijden, net als dat jij er voor ons bent !!! Maar vergeet daarbij vooral jezelf niet !!! :heart::sun:

Dar :
Wat een superfoto's in de sneeuw zeg !!! :D
Hier geen sneeuw maar die 2 katten van mij vluchten direct weer naar binnen als er sneeuw ligt...
Is misschien ook wel goed, zijn niet meer terug te vinden in de sneeuw...;) (2 witte katten)

Afijn, ik ga me voorbereiden op mijn sollicitatie...en voor vanmiddag op mijn eerste gesprek met mijn soc.psych.verpleegkundige...
Zenuwen gieren door mijn lichaam, kijk er al weken naar uit om te starten met de aanpak van ..., maar krijg nu toch weer last van vluchtgedrag...
Maar ga wel, en dan ook nuchter !!!
Die eerste laat ik staan...:huh:

Laters,
Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Kanjers.

Suseke ik zal laten weten als we kittens hebben hoor. Wat zoek je want het asiel waar wij altijd onze diertjes naar toe brachten, gaat sluiten. De dieren worden ook daar niet goed verzorgd.
Bij de D.A. hebben we ook katjes zitten. die kosten e65,-- en bij dat asiel e40,--. Dan zijn ze geënt, ontwormd en vlovrij. Laat maar weten of je iets speciaals qua kleur wil of dat het niet uit maakt.
We hebben altijd wel kittens.

Blondie veel succes vandaag met de sollicitatie en met het gesprek. Je zal zien dat het allemaal mee valt hoor. 't Is niet zo eng.

Goeie morgen Jip.

Goeie morgen Darreltje.:present: Sneeuw? Kijk maar uit hoor.

Lief Meiske heel veel plezier met de vakantie en geniet er maar lekker van lieverd. kom gezond en uitgerust terug hé? dikke kus voor jou hoor.:sun:

Goeie morgen Tina;)

Welkom strider. Voel je thuis en geniet van ons forum. Hoop dat je er veel aan hebt maar dat zal wel denk ik. Het is net een grote familie en iedereen maakt zich zorgen als het niet goed gaat met iemand.

Ya blijven proberen meid. Het gaat je lukken hoor en geen schuldgevoelens want daar schiet je helemaal niets mee op. Vandaag een nieuwe start. Beloofd?:):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Is er nog wat koffie voor een verkleumde drup?

Blondy weer succes vandaag.

Ja Tina heb jij die ijsberen met oorwarmers op ook gezien?

Ya nieuwe dag om weer een nieuwe start te maken en niet omkijken naar wat gebeurd is maar vooruit wat gebeuren gaat. Als mij dat gebeurde vroeg ik me altijd af of ik er iets van geleerd had en dat was altijd ook zo dus had het toch zijn nut verder de ingeslagen weg te gaan.

Bako veel sterkte en weet ons te vinden he meis als we iets voor je kunnen betekenen.

Huh? Kittens? Telkens zeg ik dat ik niet meer aan katten begin en omdat ik zo standvastig ben wat dat betreft heb ik al mijn leven lang katten. Ben niet week hoor maar dat kleine verschoppelingetje van een Spaans hondje gaat hier nooit meer weg. Elke winter revalideren hier vogeltjes, egels, soms een eendje en sinds gisteren een waterhoentje. De laatste heeft het helaas niet overleefd dus tranen met tuiten weer eens. Drup is gewoon een watje hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yaja, god straft meteen (ook al geloof ik dat niet zo):

Gisterenavond in restaurant kreeg ik een glaasje likeur met slagroom bij de koffie (niet besteld); gewoontegetrouw lepelde ik de slagroom op. Toen proefde ik echter LIKEUR op mijn lip. Gatver!
Gauw het glaasje teruggezet; fijn dat ik het moment herkende (vroeger zou ik het zo naar binnen hebben gekiept).

Maar mooi dat ik vandaag buikgriep heb!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke thanx voor je lieve woorden, doet een mens goed. Hoe gaat het met je huiskalf? Trek je het verder allemaal een beetje?

Alaine beterschap.

Moet altijd (glim)lachen dat de meeste die hier gestopt zijn met drinken het opeens vies vinden. Ik heb het altijd lekker gevonden en vind dat nog steeds. Iets wat je jarenlang hebt gedronken kan toch niet opeens vies zijn? Is dat een gegeven om jezelf dat wijs te maken omdat je het niet meer mag/wil? Vraag me dat altijd weer af als ik zoiets lees terwijl ik de neiging heb als ik iemand iets zie drinken hem/haar helemaal te besnuffelen. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup de speurhond:P
Ik vond sterke drank ook nooit lekker. Kan het ook heel makkelijk ruiken hoor. Daar komt dan geen trek van.
Wel een likeurtje en zeker met slagroom mmmmmmmm.

Alaine knap hoor dat je het terug gezet hebt. Voor jou een dikke roos.:present:

Moghu Jacc. Ga je vandaag nog iets leuks doen?

Zo deze dame gaat ff boodschappen doen en dan maar weer verder met de bedstede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...