Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moghu Babbletje gelukkig regent het nergens alcohol hé. Ja op sommige plekken een jeneverbui met hier en daar een dronkaard.

Nien is een hele rustige tekefilm voor die kleine niet veel beter dan spons Bob? Daar wordt hij nou niet echt rustig van. Of een c.d.tje op zetten met rustige kinderliedjes zoals slaap kindje slaap?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol zelf heeft ook uitstekend gepit. Nog ff liggen denken over LadyT. Het gaf me zo'n goed gevoel haar weer te zien hier op het frum. Had echt het gevoel dat het met haar goed komt. Hoop vandaag te horen dat ze goed geslapen, en een beetje gegeten heeft. 't Wordt een sterke kanjer, zeker te weten.
Verder heb ik zin in de dag. Lekker dadelijk weer de laatste streepjes schilderen en dat zijn de bedsteden klaar. Yes.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

Ik zou ook liever hebben dat hij naar rustige konijntjes of winnie de poeh keek dan naar een hysterische spons! Op die rare cd van hem staat slaap kinje slaap op in een speedy house versie!!!!!!

Maar hem daarvan overtuigen is een andere zaak!!

Heb ze net over spiegelgladde wegen naar school gebracht, laatste dag voor de vakantie.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje

Tuurlijk snoep je uit je eigen winkeltje maar ik snoep me niet meer zat.
Gevaar is dat ik hier en daar ook een flesje wijn heb liggen, vandaar dat ik deze week vol trots mijn enige kurketrekker heb weggegooid. Weer een gevaar opgeruimd, want ik heb alleen flessen liggen met kurk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tillo
je profiel staat open
als jij even via profiel je gegevens weghaalt
waarschuw ik de moderator die het kan sluiten
later kun je dan de gegevens weer toevoegen als je wilt,

en iedereen ook hele droge goeiemorgen!!!
de zon staat hier al weer hoog aan de hemel
en ik kan helaas niet volleyen vandaag
voor de 2e keer door mijn rug gegaan
wat dat nu weer te zeggen heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke wie is de baas? Als jij beslist voor rustige muziek dan moet hij zich daar aan houden, anders geen muziek. Ja die muziek die je nu op zet, als dat te vlug gaat, wordt hij daar niet rustig van. Dat worden ze uberhaubt niet van de muziek van tegenwoordig. Ga desnoods overdag die muziek op zetten en zing mee, samen met hem zodat hij deze muziek gaat koppelen aan iets gezelligs n.l. samen zingen met mamma. Dan gaat hij het vanzelf leuk vinden. Zeg anders maar dat Bollie boos wordt hoor:wacko:Bollie houd alleen maar van slaap kindje slaap. Dan valt ze in slaap.
O ik verheug me al op dat kereltje. Gaan we saampjes zingen hier. S'Nachts zo rond 2 uur.:o En Mamma Nieneke kan lekker blijven pitten dan.
Ik denk dat hij maar bij mij in bed moet slapen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Lief Janetje van me. door je rug gegaan? Jos zegt dan altijd dat je spanningen los laat, hoewel dat zo niet aan voelt omdat je, als je pijn hebt juist spieren aan gaat spannen, maar een lekker warme kruik doet wonderen.
Mensen ik word zo gehaald. Moet vandaag hard aan de slag. De kittenopvangkamer moet gewit worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kit warmte ontspant. douchen en dat de straal zo hard en zo warm mogelijk op de pijnlijke plek zetten. Flink lang. Bij mij schiet het altijd in m'n rug. Spanningen zoeken altijd de zwakste plek in het lichaam op.
Spaningen in de schouders en nek wil zeggen dat ik met een hoop aggressie zit.
Als ik me concentreer op die plek en flink aanspant en dan weer los laat, en doe dat een 10 min. wil het ook wel eens verdwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Frummers,

Ik had een afspraak bij de arts van CAD om 9.00 uur, kom ik daar en hoor dat meneer verlof heeft genomen. :$
Ik zou mijn Antabus eens moeten vergeten te halen:angry: en het was al zo koud.
Vanmiddag om 12.00 weer terug dus.

Dochter die vannacht is blijven slapen heeft scholenfestatie en is samen met logerend vriendinnetje verkleed naar school. Zal wel latertje worden en koud. Het is hier nu -5C. Brrrrrrrrrr.......
Mij niet gezien met de carnaval. Ben trouwens snot verkouden.

Wie van jullie gaat wel carnaval vieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, ik hou ook niet van carnaval, hier is het vooral (vorig weekend) een grote parade die de jongens leuk vinden, 31 wagen. Ik ben zelfs niet mee geweest! Maar ze vonden het leuk met papa, hele zakken vol snoep, ouders die op de duurdere dingen zoals pokemon kaarten springen als gekken:wacko:

Niks voor mij!!

Bollie,

Als je nog leest, wat vind je van White musk parfume??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond naar Avatar geweest in 3D...
Ik had 'm al gezien in 2D (dus normaal beeld) maar wilde toch het 3D effect wel eens zien.
Woooww... echt supergaaf . Mijn lichaam regaeerde fysiek op wat er in de film gebeurde.
Echt een aanrader.

Na afloop in de Skihut in Rotterdam een colaatje gedronken in die pleurisherrie hahahaha.
Ik word echt oud (37 jaar) hahaha.

Enjoy your day !

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...