bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bammie jij had het er over dat in 2010 de wereld zou vergaan. Daar had ik op gereageerd lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bam,als het weer wat beter wordtkunnen we wel een keer gaan.Dan koppelen we er gelijk een dagje Amsterdam aan vast.Leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertina, kan er nix aan doen. Maar ik wil echt wel een keertje heen hoor. Lijkt me interessant. Doen we daarna nog een meetingkje en dan stuiter ik door Amsterdam heen. Laat me dan maar ff lopen en pik me later maar weer op, hahahaha. WOOOOHAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tien een heeeeeeeele dikke:sun: voor jou. Is dat wat op de zondagmorgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Twee zielen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bol, schreef ik dat de wereld zou vergaan??? Korsakov heeft toegeslagen, ik ga gelijk teruglezen, weet er niets meer van. Aiaiaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Komt goed Bam,gaan we doen.Vroege dienst in de synagoge endan een meeting op de Keizersgracht af zo.Ik stuiter dan gewoon met je mee.Bol,graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik ga dr vantussenhele fijne droge dagzowel van buit en als van binnen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bol, ik heb geen korsakov. Pffff, gelukkig. Ik schreef dat er mensen zijn die geloven dat de wereld nog maar 2010 jaar bestaat. Die letterlijk geloven wat in de Bijbel staat. Tjonge, ik schrikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Klopt Bam. ik heb het aangepast. Ben nog niet zo goed wakker om alles te onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jane, veel plezier. Neem je genoeg zakdoeken mee:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Middag,Bedankt voor jullie reacties i.v.m. slapen gisteren!!Jane ik heb jou methode nog net megekregen. Heb drie keer de toer gedaan maar ben er wel bij in slaap gevallen.Alleen vervelend dat elke keer als ik dan met veel moeite in slaap val, staat er een wenende jongen naast mij of klapt er een deur dicht ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Yotsels. Hoe vroeg is vroeg Albertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ow Ships Bam. Dan heb ik Korsaplof. Verrek nooit geweten. Maar dat komt natuurlijk door die Korsplof.Weer niet goed gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Niet meteen piepen VM. Het werkt en die kinderen horen erbij. En die storen je ook als je een fles wijn op hebt!Tijdje volhouden en het de kinderen wellicht ook leren?Die cd waar ik het over had heeft die oefening die Jane beschreef ook. Kijk maar es wat je het beste helpt.Fijn dat je wat aan de tips hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jane heel veel plezier wijfie. En GENIETHUUUUUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: bolletjeOw Ships Bam. Dan heb ik Korsaplof. Verrek nooit geweten. Maar dat komt natuurlijk door die Korsplof. Weer niet goed gelezen. Hindert nix, hebben we gewoon met zn allen korsakov. Woman wilde de klok al naar de zomertijd doen en dat hoeft pas over een maand, ik was vergeten dat er vanavond een vriendin komt eten, ach ja....Hoe heette die ziekte ook alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Die cd ga ik zeker zoeken Bam!!!Het stormt hier zo erg dat we de auto's weg hebben moeten zetten vanonder de bomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Nieneke. Gewoon de kids een paar dagen hier brengen en dan lekker met S. op vakantie gaan. Lijkt dat je niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bolletje, sommige bloemen bloeien stilletjes, en andere bloemen bloeien uitbundig.En weet je wat?Ze zijn beiden even mooi. Gisteravond fris gebleven tijdens een etentje thuis. Het kostte geen moeite. Het enige wat nodig is, is 1 richting kiezen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bol, wie is Nieneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik denk dat de jongens dat fantastisch zouden vinden Bollie!Maar dan wil de kleinste vast bij Gupke inde mand slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: Dar quote: Originally posted by: marjoZo, ik heb even snel gedoucht en haren gewassen en dan ga ik me zo eens bedelven onder de administratie ordelijk en overzichtelijk zal het worden ! Darrelieneke waar heb je zin in wijfie. Het is zondag? Lekker een rustdag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ok Bol, ikke snap.VM, die cd's heb ik ooit besteld bij Teleac, jaaren geleden. Was een cursus; omgaan met hoofdpijn. Hoofdpijn is er nog maar cd's werken prima. Er is vast iets vergelijkbaars te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Aanvulling: 1 richting kiezen. En daarnaast vraag ik om helpende gedachten, om een helpende blik.Want ik ben nooit alleen. Als ik om hulp vraag krijg ik het.En of je dat nou God noemt of de kracht in jezelf, het zijn maar woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden