Spring naar bijdragen

Zondag, 28 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mien kop stoomt over, kan even niet tussen de regels van het gewauwel heenlezen.
heb ik ietsz gemist? iets belangrijks gebeurt?
wat gaan we eraan doen? of wat gaan we gewoon doen vandaag?

ik laat die kop maar stromen, toch niets aan te doen
straks naar de grootste markt van nh, boodschappen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha bam,

ik kijk trouw naar Hour of Power op de tv maar daar houdt het echt mee op.
paar keer dubbel gevouwen in de kerkbankjes gelegen, knie geblesseerd en maar wachten tot die eindeloze pracht en praal voorbij was.
sorry, ik kan je niet helpen hierbij

ik ben met geen stok de kerk in te krijgen.
ik snurk te hard en dat is me niet echt in dank afgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kom je daarop Bam?

naar de kerk willen?

niets mis mee.
ik heb er ook een tijd behoefte aan gehad maar ik vond het een heel gezoek.
zijn er geen open dagen ofzoiets?

kom nu bij de gereformeerde kerk door de voedselbank, best gezellig en lieve mensen maar gereformeerd??
niet mijn stroming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het fijn in zo'n katholieke kerk. Veel te zien, in die gebrandschilderde ramen enzo. Geeft een bepaalde rust, en dat gemurmel ook. Ik ben gelovig opgevoed, zeer zelfs, niet katholiek. Ben mn geloof nooit helemaal kwijt geraakt. De kerk wel. Ik dacht dat mn Hogere Macht me verlaten had. Ik weet nu dat het andersom is geweest. Ik heb mijn HM verlaten. En ik ben niet aan het zoeken, het is er al.

Ik was laatst een weekje in Duitsland met Fran, weekje luxehuisjevakantiepark. Meestal steken we een karsje aan als we ergens zijn. Er was een organiste aan het oefenen voor kerstmis. Zoooo moooi. Ze hield op met spelen, gunde ons even de stilte. Heb toen maar zachtjes geroepen of ze nog weiter wilde spielen en dat deed ze. Tot tranen toe geroerd, dat effect had het op me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, let's not go there. Mensen zijn mensen en overal zijn er geweldige mooie mensen. En hele vervelende, gelovig of niet, whatever.

Voutje. sommige dingen kan ik denken. Ik mag alles zeggen, dat wil niet zeggen dat ik ook altijd alles moet zeggen of moet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam,

even via internet zoeken welke kerk er katholiek is en wanneer de diensten zijn en gewoon doen!

ik ben niet gelovig opgevoed wel met respect voor het geloof en ik bemerk dat het net een extraatje geeft.
ik beschouw de bijbel als het eerste psychologieboek en waarom zou je je onthouden van extra hulp en een goed gevoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...