VM1 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Nu kids in bed en ik opruimen. Liberaal, niet echt! Maar daar zijn we mama voor!Tot later of tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Vanavond een erg mooie film op teveehttp://www.tvgids.nl/programma/9061378/Sphere/Ik heb zelfs het boek hier !En straks ga ik kijken naar:http://www.tvgids.nl/programma...end_rijk_%26_dakloos/Lijkt me erg leezaam en boeiend x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Kindjes in bed.Nu eerst eens even verder met de boekhouding.Rustig hier op het forum.Of is er zoveel leuks op TV? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Alaine, Isa,We zijn maar met zijn drietjes...En ik heb ook niet veel te melden, zit op dit laptopie een cryptogrammetje te maken en kijk af en toe even op het forum.Heeeeeel rustig dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik ga maar is even de kieskompas invullenKijken waar ik uitkomBen benieuwd of het overeenkomt met wat ik in mn hoofd heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Suusje hoe is het met je?Lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 zo ik heb even? ellenlang met mijn zuster aan de telefoon gezeten.ik ga nu maar rijsttoetjes eten en naar bedje toe;)fijne avond nogof welterusten:lips:tot morgenhoe is het nou eigenlijk met Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Weltrusten AREn op je vraag heb ik geen antwoord.Ik vraag het me ook wel is af, waar ze is gebleven.Het laatste wat ik van haar weet, is dat ze weer watvaker op het frum wilde komen, maar daarna heb ik dr ook niet meer gezien hierJammer, jammer, jammer, jammer, jammer, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Goedenavond,En slaap lekker allemaalheb hier veel gezienSoms had ik er wat aanEr wordt ook veel angst gezaaiden krampachtig vasthouden aanDat is best, wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Zo ik ga pitten. Ben zooooo moe. Trustie allemaal slaap lekker en tot morgen weer:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Lekker slapen na een dag met schitterend weer Bolletje en Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Weltrusten marjoweltrusten bolletjeZeg eh......... ben ik alleen ingelogd om iedereenweltrusten te wensen ofzo???Is er nog iemand wakker die niet direct gaat slapen??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Hihi Witte, lijkt er wel een beetje op, tis echt stil hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Nou dat kun je wel zeggen idd Yvonne,Er zal vast iets heel intressants op tv zijn ofzo.Nah ja dan maar even door mn post ploeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Geen idee, hier staat dader gezocht op ofhoe het ook mag heten.Heb lamme vingers en hoofdpijn van het typen: eerste opdracht van het behandelplan gehad. Jeetje, dat zet je wel aan het denken hoor (en aan het typen dus, hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Een steen bewustzijn?Dat gaat er bij mij toch niet echt in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Hoi WingieJa maar heb je nou hoofdpijn van het typen of van het nadenkenover de vragen en je eigen gedrag onder de loep nemen Yvonne?Dat kan ik me nl nog wel herinneren dat ik sommige vragen niet echt leuk vond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 hihi, gelukkig heb ik niet met muh hoofd getypt witte. dus inderdaad van het nadenken en turen op het scherm. op zich vond ik de vragen nog wel meevallen eigenlijk. maar na een hele dag op het werk achter de pc zo intensief die vragen beantwoorden ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik kom ook even welterusten zeggen Witte,sorryWELTERUSTEN:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Witte, ik durf het bijna niet te zeggen: maar ik duik ook mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Nou weten jullie wat.Dan ga ik ook maar he.....Weltrusten allemaalLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Witte, net nog even je Wie-is-wie gelezen (heeel ver terug).Herken me in jou, al dronk ik uiteindelijk vaker in de week dan jij en ben ik nu vooralsnog volledig gestopt, dat werkt beter voor mij dan dat ik de controle probeer te houden na 1-2 glazen.Ik ga er nog een roken buiten (na de boekhouding te hebben afgerond, lekker opgeruimd) en dan ga ik op bed nog even zappen, met een potje thee erbij.Slaap lekker (ook voor de andere aanwezigen); het was me aangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Trusten jongens (en meisjes natuurlijk)Lekker slapen, mooi dromen, straks weer een heel nieuwe dag, ongerept... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Een meevaller dus, Wing.Nu ga ik echt in mijn mandje, slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Net te laat, iedereen ligt in zijn mandje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden