Spring naar bijdragen

Donderdag 4 maart 2010


Alessie

Aanbevolen berichten

Voor straks allemaal een goedemorgen.
Voor Roos, mijn schoonmoeder, ik hou van je

Roos ligt sinds 30 december in het ziekenhuis, is inmiddels 2 x geopereerd aan haar hart.
Om drie uur vannacht kregen we bericht dat het heel slecht gaat.
Wat kun je meer dan in gedachten bij iemand zijn.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen beste frummers,

Lieve Marja,
Veel sterkte toegewenst met je schoonmoeder.
Dit zijn helaas geen leuke dingen
Weet niet goed wat te zeggen, maar leef met je mee.!

Vroeg wakker vandaag
Lig te piekeren over toekomstige scheiding.
Ach ja, dat gebeurt nou eenmaal.
Ga douchen, beetje ontspannen en wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Even snel hier, want ik moet nog veel doen....Verder hier alles ok. Drink niks en ik kan het goed laten staan, maar ben me ook bewust dat mijn moeilijke momenten nog gaan komen...zoals terrasjesweer. Ik heb zin in de lente, maar daar zie ik dus tegen op. Ook feestjes, baaldagen, feestdagen...etc. Maar goed, wie dan leeft wie dan zorgt! Tot later misschien en een fijne dag iedereen. De lucht ziet hier blauw, dus wie weet een zonnetje straks??:)



Rapilos: sterkte met de naderende scheiding, altijd moeilijk....
Marja: je weet het...denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, natuurlijk;
Carolien; Van harte meid,

Albert en ekstertje ook goedemorgen.

Ekstertje; ja moeilijke momenten zullen er zeker nog wel komen.
Terrasjes, vond ik ook een van de meest moeilijke dingen.
Terrasje, gezellig, zonnetje, wijntje,biertje.
Ongeveer in die volgorde
Zo stom, alsof het niet anders kan.

Gisteren weer een aanbod gekregen voor een flatje.
Ik was kandidaat nummer 12.
Ach ja, dan hoeven er nog maar 11 af te vallen:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gojemurge frummers,

@Carolien : Hieperdepiep Hoera :musicnote::heart::sun::present::moon::rose::musicnote::heart::sun::moon::present::):rose:

@Marja: Heel veel sterkte met je schoonmoeder. Ik zal aan je denken:o

@Yala: Hoe is het gesprek gisteren verlopen?

@Soothe: Sorry dat je geen appeltaart gisteren meer kreeg van mij. Zal hem vandaag opsturen.....
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien van harte gefeliciteerd!!!:musicnote::light::moon::present::):rose:;)

Sterrkte met je schoonmoeder Marja

Niet teveel piekeren twinsiss, ik zou zeggen, blijf bij je gevoel.......

Iedereen verder een fijne,
de stemmen zijn geteld en life goes on.....

Laterzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik kan me daar heel goed bij voorstellen wat je bedoelt. Ten eerste de confrontatie dat je alcoholist bent. Ten tweede ruzieende mensen. Heb je dat soms zelf meegemaakt?
Ik kom uit een huwelijk met veel ruzie en word er zeer onpasselijk van als ik dat van anderen hoor gaat dat me nog door merg en been. Zo diep zit dat:brokenheart:
Bij een opname intern hoorde ik 2 medepatienten s nacht zeer gemene dingen roepen tegen elkaar .Ik heb me opgesloten en ben een hele week van slag geweest. Ik probeer ruzies (ook hier op het forum) zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Het is zo'n rot gevoel......:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers.

Marja heel veel sterkte met je schoonmoeder. Leven in onzekerheid is volgens mij een grote trigger. Houd je sterk.:heart:

Caro. Een hele fijne verjaardag, met heel veel taartjes en cadootjes.;) Maar vooral een hele fijne dag:heart::sun::musicnote:

Jan sport ze joh:rose:

Rap. vervelend om zo wakker te worden meis. Heel veel sterkte.:heart:

Isje wat een vervelende ervaring met die mensen uit de buurt. Gelukkig kun jij zeggen dat je niet meer bij de prakteserende alki's hoort. Geweldig meis.;)

Eks. Wie dan leeft die dan zorgen heeft. Wie weet ben je tegen die tijd zo sterk dat je lachend naar de alkohol kijkt en het niet meer nodig hebt.;)

Ap werk ze jongen. Nog een dag en dan heb je hopelijk weer weekend.:musicnote:

Tien het zou vandaag 6 gr. worden dus we gaan de goede kant op.

Das lekker hé Babble? Starten met de zon? Dat maakt je dag al goed.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Caroline van harte met je verjaardag en ben blij voor je dat de opdrachten binnenstromen.
Marje veel sterkte.

Hangt er vanaf wat voor soort ruzie. Alleen maar gillen en schelden heeft weinig zin, maar een pittig meningsverschil kan de lucht wel eens goed opklaren. Als de ruzieënde partijen ook bereid zijn om hun eigen aandeel in het geheel te zien....
Overigens was ik vroeger veel meer geneigd om me halsoverkop in een conflict te storten. Met alle onverkwikkelijke gevoelens van dien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees ik probeer me ook altijd af te sluiten voor ruzie. Net of ik me schaam als iemand anders ruzie maakt. Vind het vreselijk. Ook daarom probeer ik altijd te sussen. Niet goed maar ik weet ook niet zo goed met andermans ruzie om te gaan. Moet dit nog leren, maar het blijft pijnlijk:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Fredje en Vie.
Gaan jullie nog iets prettigs doen vandaag?

Ik ga zo mijn kippenhok eens uit baggeren. Is hard nodig.
Verder heb ik 10 uur geslapen. voor mijn doen erg veel maar ben de laatste dagen erg moe. Voorjaarsmoeheid? Of toch de dingen die ik de laatste tijd weer mee gemaakt heb met Jos.
Ga straks weer naar hem toe. voel me wel een stuk beter en minder moe. Dus heb zin in de dag.;)
De P.V.D.D. heeft 6 zetels. YEAAAA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas was het bij mij meningsverschillen die ik nooit bepraat kreeg. Als ik dat probeerde kwam er ruzie waar ik alleen vernederd werd. Op het laatst zei ik niks meer met alle gevolgen van dien. Heb weer opnieuw moeten leren praten en discussieren wat niet makkelijk voor me was.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Isa,
las net je stukje over de ruzie en het viel me op dat je het
opnam voor de man, de alcie dus. Dat is de angel waardoor de confrontatie er is en jij slecht slipe denk ik. In een ruzie help je elkaar niet, dat is onmogelijk en de ruzie was er niet voor niets.
Waarschijnlijk heeft de vrouw al jaren machteloos moeten toezien hoe hij zijn eigen en een deel van haar leven verpestte. Wij hebben dat ook gedaan en willen daar liever niet naar kijken, want terugdraaien kan niet meer. Maar hadden we er eerder naar gekeken dan had onze relatie nog kans van slagen gehad. En dat is pijnlijk. Bij dat stel dat hardop ruzie maakt is dus de boel opengebroken en wie
weet kunnen ze er vandaag wel anders mee omgaan. En is er nog hoop voor ze.
Ik denk dat het gepieker onbewust jouw pijn om je vriend opgerakeld heeft. Hoop dat je niet te snel oordeelt over zo'n vrouw, ik denk dat er heel wat aan vooraf is gegaan. En wie weet helpt het juist wel om eens hardop te schelden als je al vaak redelijk hebt geprobeerd te praten.
Voor ons zijn het leerpunten om er in de toekomst anders mee om te gaan.
Heb je op die date-sites al leuke contacten opgedaan?
Of is het net zo eng als ik denk dat het is om echt een schrijfmaatje te gaan ontmoeten?

Oh ja ik las gisteren op de internetTelegraaf, dat het gebruik van veel eiwitten ervoor kan zorgen dat he sneller en erger botontkalking kan krijgen, dat zou een nadeel kunnen zijn van te lang en eenzijdig dr.
Franks dieet volgen. Niet dat je meteen moet stoppen, maar misschien een goede kalktablet erbij?
En snachts neemt je lichaam pas kalk op, vandaar dat warme melk voor het naar ned gaan extra goed is, dus waarschijnlijk ook de beste tijd voor kalkinname. Hoop dat je er wat mee kunt, googlen kan nooit kwaad.
veel succes meis en blij je weer vaker op het frum te lezen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees nog het zelfde hoor. Van de week is er een nieuwe huisarts geweest en daar was hij heel tevreden over. Deze gaat een bloedonderzoek doen om te kijken waar die moeheid vandaan komt. Jos z'n hart, longen en keel is na gekeken. Dat was allemaal goed. Verder zal Jos zelf meer moeten gaan doen en niet lijdzaam moeten blijven zitten. Bewegen is goed voor de bloedcirculatie.
En moeten accepteren dat hij nu in een flat zit. Erg moeilijk voor Jos.
Als er iets uit het bloedonderzoek komt moet Jos, als de huisarts hier niets aan kan doen, naar het ziekenhuis om te kijken of hij daar geholpen kan worden.
Ik was heel erg tevreden met het gesprek. Heb weer goeie moed. Hopelijk hoor ik dat van Jos dadelijk ook.
Bedankt voor je vraag lieverd.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...