Spring naar bijdragen

Zondag 7-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guppie is weg. Ze zijn hem vanmiddag komen halen, bah. Dat was onverwachts maar hij had een oor ontsteking, die ze zelf wilde behandelen. Nou ja ik heb veel complimenten gekregen dat hij er zo goed uit zag, en dat deed goed.
Tijdens het bezoek belde Jos of ik wilde komen, ik zei dat ik bezoek had. Daarop gooide hij de hoorn op de haak. Heb hem daarna op gebeld en hij zei dat niemand er notie van had hoe ziek hij is. Of ik maar wilde komen om een arts te bellen. Heb gezegd dat hij dat maar zelf moet doen. Hup weer de hoorn op de haak. Ik heb daarna de verpleging gebeld en die gingen kijken.
Jos zei dat hij een slaaptabletje had in genomen en heerlijk zou gaan slapen. Geen spoor van bijna dood gaan, of zo.
Ik snap er allemaal niets meer van, echt niet. Maar ik voel me gelukkig niet slecht. Net ff een flinke huilbui en nu het gevoel, dat ik blij ben dat ik er niet meer in getrapt ben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi vrouwtje Spud
Je maakt me warm
met je woorden :heart:

Voor jou:

Er was een jongetje dat schommelde in de wind
Zijn verdriet was met de vogels weggevlogen
De ondergaande zon bescheen zijn ongerijmd geluk
En daarom heeft ie zulke mooie ogen

(Ramses Shaffy)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat vind ik het hele punt met minderen.....
de energie die dat kost, pfffffffff

ga zo even huis aan kant maken, schoon begin morgen.
ze zijn ook wel wer bijzonder die weekends zonder drank,.
en zo totaal anders dan vroeger met..

het gevaar van stoppen met drinken vind ik persoonlijk dat je denkt dat 'pats tralala'alles oke moet zijn in je leven.
het liefst na 1 week.
en dat gebeurt niet
dus denk je: ja, pff wat maakt het eigenlijk uit...
maar (teveel ) drank maakt het ook niet beter, lijkt even zo.
moment opname..
en nog steeds vind ik het moeilijk als ik mensen zie drinken op een terras of restaurant..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.

Mijn nichtje was jarig dus ik was er niet en ik zit nu net even achter de computer en zie een heleboel reacties op mijn berichtje!!

Écht super gaaf. Voor én tegenstanders (nou jah, niet echt tegenstanders natuurlijk) maar echt super goede reacties.

Tja, het is en blijft een probeersel van mij natuurlijk, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik 3 jaar geleden al van twee flessen per dag, langzaam naar 1 fles per dag ben gegaan. Dit deed ik op eigen houtje. Heel langzaam aan. Dit is de allereerste keer dat ik nu hulp heb en ik heb aangegeven dat ik gewoon wil genieten van af en toe een glaasje, zonder meteen de fles soldaat te maken.

(Misschien kan je het vergelijken met iemand die obesitas heeft. Die moet voor de rest van zijn/haar leven normaal gaan eten, komt in balans en zal op gewicht blijven?)

Mijn streven is om onder die 10 glazen per week te blijven. Het schema heb ik zelf gemaakt hoor, niet mijn hulpverlener, maar wel met diens toeziend oog. Het is echt maar een probeersel en mocht ik falen .......... dan heb ik het goed geprobeerd en zal er niets anders opzitten dan voorgoed afscheid te nemen van koningin alcohol :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderzoekt alles en behoudt het goed Bakkom. Kom je zo nu en dan wel es melden hoe het gaat?

Dat mis ik wel es. Gaan mensen weer gecontroleerd drinken, schrijven ze, en dan zie je ze niet terug.
En daar bedoel ik jou niet mee B, maar algemeen. Bv Tijn. Schreef veel, ging op vakantie, kwam terug en had daar gedronken en ging nu weer gecontroleerd drinken, zoveel wilskracht had hij wel. Niet meer gezien. Ik ben dan benieuwd hoe het hem vergaat.
Ik weet dat ik niet kan drinken. Niet vanuit angst maar ik heb het zoooooo vaak geprobeerd. Vier drankjes, zal ik er eentje nemen voor het eten en eentje bij het eten? Dan heb ik er nog twee voor straks. Oei, al twee gehad voor het eten en ik wil ook wat bij het eten, maar wat moet ik straks dan? And so on and on and on. Zoooo vermoeiend... ben er nu nog moe van denk ik wel es_(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gni! Gremlin(meppen)..
Heb ik ook nog gedaan

Wat heb ik eigenlijk al
veel gedaan in mijn leven :D

Het liefst surf ik over de golven..
Of zoals ik gister die roofvogel volgde
in zijn vlucht

Vannacht ga ik weer eens
dromen heb ik besloten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei
heb me eens goed uitgesloofd
en meegedaan met een Spinathon
6 uur spinnen voor het goede doel
en nu een tas vol
met sponsorkadootjes aan het uitpakken
heb ineens 3 nieuwe bidons erbij
en een strandbal, pen. waardebonnen, sportdrank, smints
T shirt, fietsvestje, lippenbalm, poetsdoekje v bril, glasonderzetter
kortom van die hebbendingetjes waar ik niks mee doe en dochter weer blij mee is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

Gaaf te lezen dat je t volgehouden hebt Jane
Super kanjer vind ik je:present:

Zooo ik heb drie verjaardagen overleefd,
zonder een borrel.
Dat is niet meer zo moeilijk, die happen die overal op tafel staan,
die zijn veel lastiger.

Ben blij dat ik de laatste overleefd heb, wat een
drankjank kwam daar aan te pas zeg pfff
(ik vind het zo een mooi woord: drankjank.
Ik vroeg me wel af, zijn dat nou onderdrukte
emoties die er met drank uitkomen
of is het een emotie die er helemaal niet toe doet???
Ik er iemand die hier antwoord op weet,
ben er wel nieuwschierig naar eigenlijk.


Ik ga tussendoor ff bijlezen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...