Spring naar bijdragen

Dinsdag 09 Maart 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve medefrummers.
Ook ik heb gisteren de uitzending gezien. En vroeg me meteen af, wat is toch de kracht van dit frum. Waarom heb ik in nu bijna 5 mnd. maar twee keer gedronken. Ik kom er niet uit. Ik weet het niet, zou het angst zijn om te gaan drinken omdat je dan je medefrummers pijn doet? Is het de kracht om te stoppen omdat je met medelotgenoten bent? Is het, begrip dat je krijgt van de kanjers hier? Is het het van je af kunnen schrijven?
Verder ben ik gisteren om rond 20.00 naar bed gegaan en heb gruwelijk geslapen. Raar gedroomd dat mijn borsten heel groot maar helemaal uitgelebberd waren, ze hingen helemaal op m'n buik.
Conclusie, ik ben helemaal uitgegeven naar Jos en moet weer wat op laden.
Verder hebben ze gisteren bloed geprikt bij hem en vandaag horen we de uitslag. Of thuis blijven of naar het ziekenhuis. Ikzelf zou graag het laatste zien. Ikzelf denk nog steeds dat die slapheid komt door een te laag h.b. gehalte.
Dit is de eerste keer dat ik deze regel gebruik maar ik heb besloten om vandaag de eerste NIET te nemen. Wie doet er mee?:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, goedemorgen.
Wisten jullie dat het zo gemakkelijk en leuk is om zelf chocolade te maken?

Bol, zou hij niet zo slap zijn omdat hij gewoon niks uitvoert? Iedereen wordt wel slap van de hele dag maar op een stoel in huis hangen.
Maar ik hoop voor jou dat het goed komt.

En verder heb ik net mijn gevriesdroogde was afgehaald :) en ga ik genieten (hoop ik) van een droge, nuttige dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees. Wat vreselijk moeilijk voor je lieverd om nu naar je moeder te moeten gaan. En wat ontzettend moeilijk voor iedereen met zo'n bericht. Ik had begrepen dat je zus ook kinderen heeft?
Ik wens je voor vandaag zoveel kracht meis. Heel knap dat je je zo ontzettend sterk houdt.:heart::light::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. ook al een wattenkoppie?;)

Vie het zou kunnen hoor dat hij doordat hij veel zit, geen conditie heeft. Hij heeft altijd heel veel gezeten en werkte het liefst met z'n hoofd.
Het is gewoon een lui duveltje:) Maar die fistel vreet energie want het is toch een ontsteking en als je al niet al te veel bij te zetten hebt, leef je op je reserves.
Maar na vandaag weten we in ieder geval iets meer, hoop ik.
Ga jij vandaag nog genieten van de zon? Het wordt mooi weer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie. Die kracht zullen we goed kunnen gebruiken de komende tijd.Ze heeft een man en 2 kinderen van 14 en 17 jaar. Haar eigen grootste verdriet is dat ze haar kinderen niet verder kan begeleiden in dit leven. Haar man maken we ons ook zorgen over want hij is helemaal niet gewend om een gezin draaiende te houden. Hij werkt, werkt en werkt. Marij gaf niets uit handen. We zullen nog een goed plan moeten maken waar zij tevreden mee kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees, soms zie je dat met trieste gebeurtenissen, kinderen helemaal veranderen. Ik bedoel, dat ze ineens meer verantwoording nemen om elkaar zo te steunen. Ook een man kan helemaal veranderen, en zich gaan richten op hele andere dingen. Maar erg blijft het, zeker ook voor de kinderen. Vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blondy. Ieder mement van de dag kun je beslissen om een nieuwe start te maken. Ja die kater is rot maar misschien zou je kunnen op schrijven op een papiertje hoe je je nu voelt en, als je in de toekomt weer wilt gaan drinken, het papiertje ff lezen. Dan word je weer herinnert aan de gevolgen van het drinken. Maar wees sterk en ga verder met je leven. Je weet ook dat je sterk genoeg bent om de drank te laten staan. Houd je daar aan vast meis. Je bent mens en mag fouten maken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondy, jij sterkte met je kater. T is gebeurd en nu op naar de volgende droge dag. Met vallen en opstaan moet je het leren. Dit hoort bij het leerproces.
Het bericht van mijn zus zou me in het verleden aan t zuipen brengen. Ik heb nu al geleerd dat ik niet meer in deze valkuil moet trappen. Maakt alles moeilijker ipv makkelijker. Dat heb ik ervan geleerd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve mensen,

Desi dat is je winst voor nu, dat je er niet van gaat drinken en er daardoor voor je zus en moeder kunt zijn. Zo zal je zwager nu hopelijk ook in gaan zien dat er meer in het leven is als werken. En wie weet wat het dat aan positiefs zal gaan brengen om het verlies van zijn vrouw aan te kunnen. Jij hebt net op tijd je verantwoording genomen met de antabus, en nu erop vertrouwen dat anderen dat ook doen, sterkte meis!

Tina, beterschap en lekker rustig aan doen; niks hoeft en alles mag vandaag voor jou!

Bol ook jij nog ff kalm aan, Jos wordt wel opgevangen, maar wie zorgt er voor jou?:present:

Blondie, waarom vraag je? Is wel belangrijk daar vanavond nog even over te gaan denken anders mkan het zo weer gebeuren. meestal is de aanleiding klein, maar de oorzaak zit wat dieper, en het gaat dus uiteindelijk om die oorzaak. Ik hoop dat je er verder mee komt, dan heeft zelfs deze kater een funktie.

Vie als je tijd hebt, kun je dat van die chocolade maken op de receptendraad zetten? Ik moet vanavond zelfgemaakte brownies meenemen, ons volleyclubje bestaat vandaag 20 jaar. Lijkt me leuk de choc. dan ook te maken die er extra door gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Janiemeisie,

Kun jij ff via een p.b.'tje zeggen waar die wedstrijd vanavond is, dan kom ik ff mee helpen met die brownies soldaat te maken.
Ja wie verzorgd er mij? Niemand. Het voordeel is, dat ik moet en nog steeds zie dat ik het kan. Ben al weer lekker bezig om m'n huisje te poetsen. Na Gup. is alles hier zo smerig geworden. Dus het vloerkleed is aan een reinigingsbeurt toe. Verder voel ik me wel weer een stuk beter dan gisteren.
Man o man, wat voelde ik me slap zeg.
Maar een nacht goed pitten doet wonderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol als je al weer trek krijgt in Brownies
dan gaat het idd weer beter met je. En poetsen is wel goed,
maar dan ook jezelf maar even vertroetelen he! Hoe dan ook.
We gaan een uurtje tenissen dus geen wedstrijd, maar meestal doen we wel iets sportiefs,
om die koffie met lekkers te verdienen dus. gelukkig is het een cluppie waarvan haast niemand drinkt, dus ik val daar niet (meer) op, toen ik nog dronk dus wel. is wel fijn hoor.
Net als hier, de meesten drinken niet of nauwelijks en dat steunt me enorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...