bolletje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 SHOOTe mag ik a.u. b. ff heel dicht bij je komen? mag ik even heel dicht tegen je n komen liggen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Sterkte met je zus Desiprobeer maar je eigen toko draaiende te houden meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Kom op Lief BollekeWater en nog eens water (hoop niet dat water wakker word) en lekker ff liggen meis. Je neemt te veel hooi op je vork. Wat jij doet is prachtig maar teveel schat. Je bent een lieverd maar op deze manier kom je jezelf tegen. PB en ik kom naar je toe. Dit verdien je echt niet lieve schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Eerst maar een beetje uitrusten Bolletje.Ik ben een strenge Meester hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Helaas moet ik uitloggen. Erg achter met alles.Ook stofzuigen, pfff ,Hond uit, boodschappen!Bolletje, wanneer ik tijd heb kan je bellen.Babbelen we over het een en ander.Zal mijn nummer geven.Voor nu veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Is heel naar maar Soothe kan haar wel troosten. Soothe is een oude veteraan met een heel groot psych inzicht. Weet uit het verleden dat het soms hard kon zijn maar als Soothe er was dan voelde ik me altijd beter. Ja hij kan haar helpen, dat weet ik zeker omdat je het ziet dat hij er weer is voor iemand die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 dag lieve allemaal,ik ben er weer even bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 ik zie net dat Rens ingelogd is en meeleest,Rens haal je prive gegevens even weg bij je profiel,iedereen kan meelezen,dit Forum is openbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Lief Bolletje,Ik heb niet ver teruggelezen maar ik begrijp dat je gedronken hebt.Jammer vind ik dat voor je en ik zal ook de laatste zijn die daar een waardeoordeel aan geeft want moet je horen wie het zegt.Ik kan je dus ook alleen maar vertellen hoe het mij vergaan is.De allerlaatste keer dat ik gestruikeld ben was in december het afgelopen jaar. Ik was de wanhoop nabij want ik dacht dat ik een hopeloos geval was, ik was immers al 8 jaar aan de drank en al dronk ik niet iedere dag, ik dronk gewoon teveel en had steeds maar weer terugvallen.Eind december ging ik aan de Refusal ook al vond ik het een doodeng middel en heb er erg tegen gesteigerd maar een andere oplossing zag ik niet.Die Refusal moest ik onder begeleiding innemen en omdat dat niet haalbaar was omdat ik werk sinds 4 januari is mijn man degene die het oog erop houdt.Meestal kan dit niet want als ik het niet zou willen of we krijgen er ruzie om dan krijg je ook nog een crisis binnen onze relatie en dat wil de verslavingszorg niet.Maar ik wilde het middel zo graag dat ik het trouw neem.Ik sta dus nu echt drie maanden helemaal droog en wat is er in die drie maanden veel gebeurd.Dat zie ik nu pas.Ik ben me gaan ontwikkelen, mijn hersenen werken weer, ben niet meer zo'n emotioneel wrak en zeg vaak ook nog erg zinnige dingen, ahum, hahaha.Ik zie alles heel helder, kan goed naar mezelf kijken en zit niet meer in het verleden te wroeten.Natuurlijk is het zwaar om problemen nuchter te lijf te gaan maar je hebt de energie daarvoor omdat dat zonder drank gebeurt.Drank maakt zo ongelofelijk veel kapot en dat snap je pas als je niet meer drinkt.Mijn negatieve zelfbeeld is 180 graden omgedraaid en ik ben een gewoon mens hoor met al zijn gevoelens maar zonder drank is het te doen allemaal, beter als wat dan ook.Natuurlijk heb ik momenten van trek maar die kan ik wegdenken en zo leer je jezelf goed kennen.Bol, ga asjeblieft met jezelf in conclaaf en slik gewoon de Refusal zoals het hoort.Gooi die rotdrank toch uit je huis en sjoemel niet meer.Er gaat een wereld voor je open meid, dat is echt waar lieverd en alle lieverds hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Emmaroos: goed omschreven. De vrijheid om niet meer te drinken heeft me een heel nieuw leven gegeven. Alles ziet anders uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Heey Desi, ja vind je niet??Ik weet echt niet wat ik meemaak en zeker mijn naasten niet.Maar hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Met de mij gaat het wat drank betreft heel erg goed. Die blijft IN de fles.Zelf heb ik het nu heel moeilijk met de ziekte van mijn zusje. Ze is naar haar einde aan het toegaan. Vanmiddag heel intensief met haar kunnen praten. Ik heb voor haar de arts geregeld waar ze euthanasie mee wil plegen. Deze komt vandaag nog met haar praten. We hebben samen gehuild maar ook nog gelachen. Dit is heel belangrijk voor mij geweest. Steun en liefde heeft ze hard nodig.Meer kan ik niet voor haar doen. Haar angst kan ik haar niet afnemen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ai jai jai, die arme bol,ik heb echt met dr te doen.Volgens mij lees je het niet meer maar evengoed voor jou een dikke knuffel((((( )))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ach Desi wat een verdriet toch.Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.Knuffel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 MEISKEhhhhhhhhhal weer terug?zijn er al 5 weken om dan weer, ben je niet langer aan het strand blijven liggen?Hoe was het, vertek...................knuf knuf we hebben je gemist hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik vind het wel mooi om zo te lezen wat het jullie doet nu Bol in deze situatie zit.Ik moet heel eerlijk bekennen nl dat ik toch ook echt wel heel blij bendat ik me niet meer door een situatie naar de fles laat leiden.Dat wil zeggen, dat als er een situatie is, waar ik last van heb,dan is de gedachte er soms nog wel, hup een borrel en dempen, die handel.Maar toch ben ik inmiddels gelukkig zo ver dat ik nu gewoon door dat gevoel heen ga, van drinken is geen oplossingOok ben ik nu zover dat ik 200% weet dat het drinken van veel alcohol niets maar danook helemaal niets helpt tegen de situatie. Het enige wat je er over houd is een fikste kateren schaamtegevoel door de dingen die je in je drankbeleving gedaan hebt.Ik ben echt blijd at ik die tijdelijke roes niet meer nodig heb..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Desi heel veel sterkte ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hallo allemaal,Tjongejonge, vandaag voor het eerst op het forum (ik was vanmorgen de eerste die reageerde op Suusje) en heb nu alles gelezen.Wat een ellende, maar ook: wat een warm bad!!! Ik begin jullie nu al wat beter te kennen, wat een steun voor elkaar. Ik ben nog nooit op een forum geweest, wist niet wat dit inhield. GEWELDIG Klopt het dat het merendeels vrouwen zijn?Bolletje en Suusje en alle anderen die dat nodig hebben, veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Klopt hoor fotograaf dat het meerendeelvrouwen is.Maaaaar onderschat onze mannen van het forumniet hoor, want die tellen stuk voor stuk voor drie;)En ach als alcohol je bezig houd, wat maakt t dan uitmet wie je kletst, we zitten allemaal in t zelfde schuitje.Leuk om te lezen dat je het als een warm bad ervaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ja elsa je valt wel met je neus in de boter hemeestal is het hier rustiger hoormaar idd als er iemand iets nodig heeftstaan er zo meer als 10 ingelogdnet alsof mensen het voelenen dat geeft een fijn gevoeldus een warm welkom voor jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Zo ben er ook weer even bij hoorElsa welkom hier en ik hoop dat je er net zoveel aan hebt als ik en dan is het heel veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Desi, Suusje en Bol...Heel veel sterkte! Hoop dat de dag van morgen er beter uitziet. Heb er niet de goede woorden voor vrees ik...Leef met jullie mee, dat is 1 ding dat zeker is..Alle nieuwelingen welkom hier! Hier alles ok en droog. Had wel een flink trekmoment vandaag toen ik in het winkelcentrum was. Maar heb in de plaats van de fles rosé maar een mueslireep gekocht...Hoop maar dat dat steeds blijft lukken, dat ombuigen van de trek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Zo, bijgelezen voor vandaag.Wat een boel somberheid, het wordt tijd dat de lente aantreedt.En dan vooral voor Bolletje Voor Suus En voor Jacc Veel sterkte voor jullie!Hartverwarmend zoals de reacties op het forum zijn; fijn dat er vanmiddag al zoveel mensen aanwezig waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik denk dat er iets leuks op TV is.Ik ga ook eens even kijken.Slaap lekker voor straks; morgen is er gelukkig weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoop dat alles kee is met ons Bolleke.Ik lijk wel een kind die naar een feestje ga. De benche is klaar en Banjo zal het mooiste hondje zijn van de hele wereld. Morgen moet ik zelf tutten en pakte mijn nagellak maar zag al dat er weer 2 nagels gebroken waren. De sneeuw gaf me vreselijke kloven in mijn lippen dus lippenstift ook maar niks. Morgen komt het ergste wat je als vrouw kan gebeuren: ik moet mijn kleren klaar gaan leggen en sta dan alweer verwonderd voor 4 kasten en zeker weten dat ik niks heb om aan te trekken hahaha.Maar malle Banjo kan al een paar pasjes op het Joodse Hava maar tutje luisterd toch nooit dus wedden dat ik voor gek ga staan? Een hondje als eregast, moet niet erger worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden