PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 jeeetje.......het weerbericht komt net langs.......de hele week regen hier,weinig zon!werd er net zo vrolijk van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Heftig VM. Ach, life's a bitch and then U die. Zo is het soms ook nog es een keer.Vaak ook niet, gelukkig maar. Ik ga es uitloggen, ff wat anders doen.Zag Bakkom ingelogd. Hoe gaat het met je schema? Laters jongens en meisjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Dag Bammetje!fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jaja, Ya. Niet gaan emmeren over het weer he! Is het niet de sneeuw dan wel de regen und so weiter...Voor jou:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Patatteke hij zoop als een ketter. Moet iedereen zelf weten. Maar kom dan niet aanzagen dat hij is overleden na de levertransplantatie. Een niewe lever en weer doordrinken. Tevens is er ook een moeder van drie jonge kinderen dus wie krijgt die lever dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 tja Bam,ik ben nou eenmaal een lente of zomer mens!Dan hoor je me niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
strongenough Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Pfffff het zal toch niet waar zijn. Op mijn werk heerst het norovirus. Heb dit al vaker meegemaakt en werkelijk nog nooit zelf ziek geworden. Vandaag nog met een collega erover gehad die ook ziek is geweest. En ja hoor krijg spierpijn voel me niet lekker. Heb geen thermometer dus kan mijn temp niet meten en weet niet hoe koorts voelt dus geen idee of ik dat heb of niet. Dacht vanavond gezellig mee te kletsen hier maar hou helemaal niet vast wat ik lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 oh jee strongenoughmisschien toch niet strongenough??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Komt wel kee lieve Strong. We zijn soms wat warrig of onzeker naar elkaar maar nooit naar elkaar en pas aangeslotenen toe. Gewoon aanschuiven is mijn advies en je zit er zo in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ik hoor het hier ook overal Strong,iedereen ziek,buikgriep,diarree enz.hier lopen ze ook al te spugen!Ga maar lekker onder de wol!Kletsen kan altijd nog een keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Idd. drup!Jij gaat morgen winnen, anders verlies ik!!Ik ga feestje vieren in Balle bad voor 4 jarige verjaardag van mijn jongste zoon, met hep. C peet oom en al!! Ma half verlamd na avc, chagrijnige oude pa etc. maar we kunnen er allemaal best mee lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Caro ik heb ooit een hele lieve hond gehad, die een paar sec. voor ze stierf, me aan keek en begon te kwispelen. Ik heb nooit begrepen waarom maar het was zo'n apart gezicht. Inderdaad een soort berusting. Zoiest van, het is goed zo vrouwtje, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 VM veel plezier morgen in de ballebak! En voor iedereen welterusten!Ik kak in,ik ga m,n bedje opzoeken!TRUSTE en tot morgen!Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Isa,Ik ben er ook weer hoor.Klaar met werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Oh, Isa is ook gaan slapen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Rapilos,Fijne avond, moe van het werken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Teveel,Nou, moe..valt wel mee hoor.Heb vanochtend niet gewerkt en dat is voor mij een soort luxe.Normaal, werk ik van 9.00 tot 20.30 of 21.30.Dus lange dagen, maar dat gaat vaak zo met een eigen zaak he.En jij ?Ook gewerktf vandaag?Werkte jij niet in een soort ploegendiensten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Mensen deze dame gaat ook weer plat. Net is er een vriendin geweest en dan is het een uur een en al drukte hier. die babbel staat niet stil.Nou slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Welterusten Bol,Rust maar goed uit ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Patatteke niemand verliest. Alles wat ik op kan halen gaat naar de arme dieren in Spanje. Zoek net als ALAS wegen om wat op te halen. Woman weet dit heel goed daarom duigde ik jullie aan te sponseren.Wacht maar morgen dan danst Banjo als een prinses. Beter als welke hond dan ook en ik heb een mooi bakje. Want als we het dansje hebben gedaan dan gaat ze rond hoor met dit bakje in haar bekje. Ja voor de dieren in Spanje. Maar we zijn slim en dansen pas als er een behoorlijke slok op is dan zijn ze des te guller hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jeetje Rapilos, dagen van 12 uur..Ja, ik werk in continudienst zondag mag ik weerWas een heleboel van plan vandaag maar heb de hele dag lekker gedaan waar ik zin in had.Netto rendement dus nihil maar wel lekker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Overgave.Aan dat wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hee die Co!Goed je te zienen dat je zo lekker gaat!Geniet ervan!Met mij okeeIk wen aan hoede dingen gaanVrijelijk, met helder zichtSteeds beter zonder verzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 quote: Originally posted by: wingchunzalig zij die sterven vóór hun dood. Ha, 'n oom van 'n vriend van me zei altijd: sterf jong, bejje 'n mooi lijk.Hij is mooi oud geworden.Het blijft 'n mooie kreet, de jouwe, Wing, maar niemand gaat het ooit allemaal zien.De contemplatieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Heee Cocooooootjuhhhhh!!!waar was je al die tijd meis?Beloofd wat meer te komenen wij maar wachtenen smachtenheb je gemist meisgelukkig droogwas al bang dat je niet meer terug durfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden