Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 maart 2010

BamBam

Aanbevolen berichten

Goh in Zweden is er een hele hal met tuinkabouters verongelukt, zou de mijne er tussen zitten:P;)

Mensen ga je maar opmaken want het voorjaar komt eraan hoor.

Dadelijk weer genieten van Home video's. Altijd lachen met dieren, en kleine kids die een hapje krijgen dat ze niet lekker vinden. Moet je die smoeltjes zien. Dikke pret. Ik ben niet zo'n lacherd hoor maar dan doe ik het soms bijna in m'n broek, dus alvast maar wat handdoeken op de bank gaan leggen. ff wachten, ben zo weer terug hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook een bak ijs halen ofzo, of een doos bonbons ofzo, ik heb echt trek om te drinken, ondanks dat ik het niet wil en defenately geen zin heb in een giftige kater morgen.
Net al drie pannenkoekjes gegeten maar het mag niet baten.
Dus grof geschut uit de kast trekken.
Bonbons ofzo.
Laterrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Hiet een erg depri suus[zonder alc nog net] maar wel met een rotgevoel hrgrr,
Man krijgt brief na brief elke dag van werkgever maar die keurt alles af over de ''aanstellerij'' van mij, nee joh ik ga 10 dagen naar een kuuroord lekker relaxen, debielen!

Nou ik denk erover om woensdag niet te gaan, als er smorgens geen opvang is voor het wegbrengen van mijn kids naar school[2 minuten] en mijn man daardoor zijn baan gaat verliezen dan heeft het geen nut voor mij, weg spontaniteit!!!
Dan red ik me zelf wel weer en zie het wel. 10000 instanties gebeld en geschreven maar moet je eerswt 3 weken van te voren aanvragen, ja hoor als je het net een paar dagen weet dan kan dat ook.:(

Ik kan hier niet weggaan 10 dagen in detox als ik me alleen maar zorgen maak over thuis. laat maar zitten dan!
probeer weer terug te lezen maar zit zo vol woede dat ik al al quada suus wordt genoemd.

sorry probeer het maar wordt zo tegengewerkt steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nlog - outlog!

Kids-kids en kids! Moe en moe en moe!!

Last effort! met Z. Diego(voor diegenen die het kennen) nieuwe cadeau dvd kijken! Wat zijn ze toch steeds enthousiast in die filmpjes! Ik ben moe!!

The left correcto the coyote is on the right yeaaaaah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik ga weer afsluiten. Heb net een tel. gehad van Jos. Hij wil, als de situatie zo blijft als nu, euthanasie laten plegen. Of er moet binnenkort iets veranderen. Ook denkt hij dat ik hem in de steek laat.
Afé weer een heel moeilijk gesprek dus ben ik nu moe.
Ik wens jullie een hele fijne nachtrust toe en tot morgen maar weer.:heart::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane maar je begint zo positief aan iets en dan wekt weer alles tegen, story off my live, zit alleen die stomme robbie williams met you know me te luisteren
'
Voel me gewoon op maar dan echt op, en dan heb ik het niet over slaap maar over gewoon geen puf en zin meer hebben.

Die rose winkel is zo dichtbij verdorie en dat wil ik niet gewoon, al die onzekerheid en als je dan al zwaar overspannen bent dan werkt dat niet die extra stress

zonder mensen bang te maken maar kan je ook levensmoe zijnzo voelt het nl nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Tjee suus wat een meegaande baas zeg not! Sommige mensen zien alleen hun eigen paadje en de rest zal hun een zorg zijn. Knuff

Hier weer helemaal up to date ziek zijn gister had een andere oorzaak wat alleen vrouwen kennen grrrrrrr.

Vanavond mijn laatste wijntje drinken. Vanaf morgen is het gebeurt. Dan heb ik ook niks meer in huis dus kan ik ook niet meer in de verleiding komen.

Is er hier trouwens iemand dieverstand heeft van aquariums?? Ik heb hier een 60 liter aquarium. Maar als ik er met mijn arm in moet met bv verschonen krijg ik heel mijn onderarm (binnenkant) onder de rode spikkels die irriteren als de hel. Ben dus allergisch voor het water lijkt wel. aar vraag me af hoe dat kan. En om nou voor alleen deze vraag op een aquariumforum aan te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Jane, misschien kijken er wel weer een aantal nieuwe mensen mee, zonder dat ze zich al hebben aangemeld. Eerst even die kat uit de boom he!

Gaat zo toch een stuk sneller dan sms-en via mijn afstandsbediening. Lief heeft echter vanmiddag ook de laptop aan de TV gekoppeld; dan heb ik een echt toetsenbord. Misschien vanavond als-ie slaapt; eerst nog een DVD kijken.
Hbe als beloning voor mezelf een mooie kraal gekocht voor mijn ketting (via internet); was een tip van mijn begeleidster om af en toe mezelf te belonen voor mijn nieuwe goede gedrag. Bevalt me wel.

Bolletje, als je dit nog leest: wij houden van je. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane4,

We zijn nog maar saampjes volgens mij.
Was vergeten uit te loggen.

Vanaf 11 uur visite gehad.
Zus van mijn vrouw uit Enschede.
Deed me denken aan een discussie hier een tijdje geleden over dating sites.
Zij is weduwe en was nu hier met haar vriend die ze opgeduikeld heeft via een gratis dating site: PAIQ.nl
Aardige man, het lijkt dus wel te kunnen...

Twee flessen wijn uitgeschonken maar heb het zelf bij koffie, spa en tomatensap gehouden.
Ben blij dat ik daar eigenlijk geen probleem mee heb,als ik maar niet het lef heb er ééntje mee te drinken...

Ze zijn net weg dus ik val er zo in, nog niet terug gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kreeg de vraag die ik mezelf ook al had gesteld:
hoe kun je vier keer opstaan, na 3 x vallen. Het enige antwoord dat ik kon bedenken was dat je om te kunnen vallen
al moet staan en dat dat dus de 1e was, maar of die klopt???
Tijd voor wat nieuws dus.
Hoe is t met je Ari?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goed !
Ze is erg leuk, heel zacht beestje maar toch ook graag stoeien en ondeugend.
In tegen stelling tot wat de vorige eigenaar vertelde dat ze heel stil is en alleen maar lui op de bank zit..
Echt een grappig beestje :)

quote:

Originally posted by:
Spud

En Woman? Hoe is het met jou adoptant verlopen?

Ik was toen te pissig en emotioneel om te reageren, maar ben het niet vergeten.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rotavond
Bonbons gehaald en de eerste die ik pakte bleek cognac in te zitten grmbl
De buurman heeft duidelijk een feestje want de bas dendert in mn huiskamer.
En dat terwijl er een steeg tussen zit.
Heel fijn. Een haas is geen konijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...