Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar. Het gaat volgens P. de Vries, altijd om een sex. daad. En waarom zou je anders zo'n meid vermoorden? 12 jaar zeg. Toen trok ik nog belletje en haalde kattenkwaad uit. Zo'n meisje heeft zo geleden. Bah. Het is geen psychopaat want hij heeft zichzelf aangegeven dus z'n geweten zal wel flink knagen. En maar goed ook. Zo'n kerel loopt de rest van z'n leven rond met rotgevoelens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het wel Vonneke, of hij moet nattigheid gevoeld hebben dat kan ook. Maar de man woonde notabene samen. Ja ik snap er ook niets van hoor. Zo'n beeld blijft je toch heel je leven bij. Het moment dat je zo'n meisje om het leven brengt.:(
Je hoort het bij vrouwen nooit hé? Tenminste ik heb het nog nooit gehoord. Wel pas geleden een docu. gezien van een vrouwelijke seriemoordenaar.

Isje doe maar meis. Nog maar een keer. Heerlijk dat je het met ons deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Jane:heart:
Isa ik duim zéker voor je
Desi fijn dat je zus naar huis mag:present:
en dank je wel Marja voor je woord BLIKVANGER ik vind namelijk eyecatcher heel on Nederlands en niet passend

Ja ik heb gelezen dus en ga nu weer afsluiten ook, vandaag een dag gehad met zware dingen (om te tillen) dus kan wel weer wat slapen gebruiken.

Fijne avond nog of truste:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt hoor.... welterusten; tis al te laat om hier nog te zitten, dus ga er ook in!

Isa suc6 morgen!
Alf, mooi dat je een stap verder bent gekomen.
En spannend, die brief natuurlijk!

Fijn ook nog wat anderen te hebben gelezen: Wing wat zei je goeie dingen tegen Blondie!!

Bol: sterkte ermee!

Trustennnnnnnnnnnn:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...