witte Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ik ga jullie verlaten,fijne avond allemaal!!!Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dim Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Goedenavond allemaal,Wat was dat ff lekker zeg .............zonnetje met warme luchttoevoer.Ben benieuwd hoe ik deze lente/zomer periode ga ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Zit naar de wereld draait door te kijken/luisteren en daar is nu een jongen met asperger..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Dar. Het gaat volgens P. de Vries, altijd om een sex. daad. En waarom zou je anders zo'n meid vermoorden? 12 jaar zeg. Toen trok ik nog belletje en haalde kattenkwaad uit. Zo'n meisje heeft zo geleden. Bah. Het is geen psychopaat want hij heeft zichzelf aangegeven dus z'n geweten zal wel flink knagen. En maar goed ook. Zo'n kerel loopt de rest van z'n leven rond met rotgevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 zou die man zich echt schuldig voelen Bol? ik weet het niet hoor. Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen hoe zulke mensen denken en doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 hihi, Isa, ik zit helemaal te genieten van je. Zal echt heeeeeeeel hard duimen voor je morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ik denk het wel Vonneke, of hij moet nattigheid gevoeld hebben dat kan ook. Maar de man woonde notabene samen. Ja ik snap er ook niets van hoor. Zo'n beeld blijft je toch heel je leven bij. Het moment dat je zo'n meisje om het leven brengt.Je hoort het bij vrouwen nooit hé? Tenminste ik heb het nog nooit gehoord. Wel pas geleden een docu. gezien van een vrouwelijke seriemoordenaar.Isje doe maar meis. Nog maar een keer. Heerlijk dat je het met ons deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Bol, ik heb wel eens een vogeltje aangereden...... en dat beestje was niet gelijk dood, daar was ik al zo verschrikkelijk beroerd van. Kan me echt helemaal niets voorstellen bij dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Iedereen zit al voor jou te duimen isa, geen vingers meer over om te typen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Succes morgen isa, zal voor je duimenen voor nu welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Hoi allemaal,Jane:heart:Isa ik duim zéker voor jeDesi fijn dat je zus naar huis mag:present:en dank je wel Marja voor je woord BLIKVANGER ik vind namelijk eyecatcher heel on Nederlands en niet passendJa ik heb gelezen dus en ga nu weer afsluiten ook, vandaag een dag gehad met zware dingen (om te tillen) dus kan wel weer wat slapen gebruiken.Fijne avond nog of truste:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Truste allemaal. Ga me voorbereiden op morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ik doe met de rest mee. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ga ook slapen !Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Mooi Wing!That's you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 I knowDat bedoel ikDat is mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ow joehoeIk heb hééérlijk gedansd vanavond, nu snel een hapje eten want het is al laatDoehoegx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Wing:heart:daar heb ik ook wat aan thnxTruste, Woman ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Welterusten allemaal doegdoed lekker slapen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Klopt hoor.... welterusten; tis al te laat om hier nog te zitten, dus ga er ook in!Isa suc6 morgen!Alf, mooi dat je een stap verder bent gekomen.En spannend, die brief natuurlijk! Fijn ook nog wat anderen te hebben gelezen: Wing wat zei je goeie dingen tegen Blondie!!Bol: sterkte ermee!Trustennnnnnnnnnnn:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden