blondie6173 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hey allemaal, eindelijk eens een keer de eerste om een topic te openen... En duik weer gelijk mn mandje in...Lieverdje uitgelaten, nee niet mn manneke, maar mn pup, inmiddels kletsnat van de drup, maar dat geeft nix.... weet dat ik alive benmet al dat regenachtige weer.................... en nu naar bed !!!Allen nog een fijne dag en laat me morgen nog wel effe zien, al is het alleen al om mezelf droog te houden ...Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Mogge, dat klinkt goed Blondie. Ik doe mee en laat die eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Werd ik nou wakker vd regen of omdat ik zo lag te zweten, maakt het uit.Geruststellend geluid, die regen.Er liggen twee honden zwaar te snurken, ook een mooi geluid. Nou ik straks nog. k'heb zin om te roken maar ja, dat doen we dus niet meerB) dus dat gevoel zitten we ff uit.Ik heb niet zo een fijne week gehad. Voelde me moe, veel last van hoofdpijn en somberheid. Het was ook weer de tijd vd maand dus dat verklaard enigzins t'een en ander. Ik wil altijd een verklaring voor hoe ik me voel. Maar soms is het gewoon even zoals het is. Vind ik lastig te accepteren.Dat solliciteren schiet ook niet echt op, vaak hoor ik niet eens wat! Ook dat vraagt geduld, ik ben al 2,5 maand werkloos:o Daar komt bij dat ik niet echt weet wat ik wil dus zo'n ramp is het nou ook weer niet dat ik nog even nix heb. En als ik eerlijk ben heb ik ook niet super mn best gedaan op mn brieven. Dus ja. Je weet niet natuurlijk niet of het uitgemaakt zou hebben voor het resultaat maar ik verwacht vaak, min of meer, dat het me wel aan komt waaien. En ben dan teleurgetseld als het niet zo is. Een piekerweek zo al met al. Niet dat het wat oplevert,dat gepieker, integendeel. Punthoofd krijgt een mens ervan. Gister en donderdag wel genotenvan het lekkere weer. Mn liefje geholpen in haar tuintje, leuk. Hele tuin is leeg:angry: haha.Kunnen er mooi allemaal nieuwe plantjes in. Lekker, werken in de tuin.Easy does it. Ik wens mezelf ook maar es kalmte, moed en wijsheid:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeiemorgen,en wat zegt je mem ervan Bam?de mijne schreef dat ze van Aldegae Smallingerlandverhuisde naar Drachten. Ik werd weer wakker van een vogeltjesconcert,maar ja, zij weten niet dat ik vandaag mag uitslapenen ik wel, dus dat ga ik doen ook.Strakkies maar weer,ik ga je hondjes maar eens nadoen..............zzzzzzzzzzzzz snurk snurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 goeiesmorgensvergeten mijn biologische wekker uit te zetten :$tijd voor een ontbijtje.wat een p- weer, het waaoit en miezert van jewelste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 even het draadje naar boven schuiven!!Blondie,mocht je wakker worden! zou je dan de dag vandaag voor je onderwerp kunnen zetten?maakt het iets makkelijker om het draadje te vinden.Guinan,hopenlijk heb je ons kunnen vinden.dit is nu het plekje waar we met zijn allen kletsenhoewellllll, nu moet je het even alleen met mij doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeiemorgen!Ik ben er ook nog, met koffie.Ben zeer opgelucht omdat het borstonderzoek gisteren zo meeviel. En ik heb grote bewondering voor mensen in de gezondheidszorg die in staat zijn om zenuwpezen zoals ik met wat woorden en uitleg, helemaal op hun gemak te stellen.Ja, miezerig hier ook. Maar we maken er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 ha vie en Dar goedemorgenvoelde me al een eeuwige roepende in de woestijn, is er iemand wakker met aandachttttttt???Lekker vie,dat je onderzoek goed is verlopen, volgens moeders valt het wel mee (ik mag nog niet)maar hoe dan ook, het blijft vervelend.het wachten op de uitslag lijkt me nog het ergst maar je hebt het gedaan en weer klaar voor de komende jaren.ik ga er gewoon vanuit dat er niets aan het handje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 mag ik de koffie afslaan??ik heb al twee liter op, genoeg voor een weekend of een olifant adhd te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Een olifant adhd??? Wil ik meemaken:D Ach nee, is ook beetje zielig.Mogge maar weer. Wil ik mn DigiD activeren, zegt tie dat mn wachtwoord niet goed is. Daar kan ik nou gek van worden. Ok, eerst koffie. En als het niet lukt vraag ik wel weer een nieuwe aan. Maar ja, dan ken ik het niet voor 1 april opsturen en ik zou het geld goed kunnen gebruiken....AAAARRRRGGGGHHHHH.Jane, mn Mem zou zeggen: Heit zei altijd:'Tob niet, het komt toch anders". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeie moren Meiden,Blondy, knap dat je de draad weer wilt oppakken meis. Gewoon er voor gaan wijfie.Bam. Moe en somber? Ja we missen zo het zonnetje dat een dagje niet voldoende is om bij te komen.Ja verklaringen zoeken geeft een stuk zekerheid. Ik wil ook altijd een verklaring hebben anders word ik heel onzeker. Als je een verklaring hebt, kun je er vaak iets aan doen.Hoop dat je gauw slaagt met het zoeken naar werk.Trusten Jane. Lekker pitten hé meis.?Goeie morgen lieve Tasseke. Ga je vandaag nog iets leuks doen. Vie fijn dat het borstonderzoek mee is gevallen meid. Ja dat is altijd achteraf gepraat. Als het nog gedaan moet worden zit je er toch tegenaan te hikken. Nou als het goed is ben je er weer twee jaar vanaf.Dar. hier bij de Action hebben ze wel eens toetsenborden te koop, en hele goeie voor niet veel geld.Ik weetniet of ze bij jou in de buurt ook een Action hebben?Goeie morgen Marja. Ga jij vandaag nog iets doen waar je plezier in hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ja Tas, dat zijn van die dingen die jou nu nog bespaard blijven, al die vrouwen-onderzoeken. Ik mocht de foto's zelf ook bekijken, maar ja, wat weet ik er van. Ga er zeker van uit dat het allemaal wel goed zit.O leuk Dar, is het open dag vandaag op die school? Krijgen jullie natuurlijk tassen vol leuke info mee.En ik hoop dat je een toetsenbord naar je zin vindt.Ja, ik sport trouw vier of vijf keer per week, maar niet in het weekend want dan is het vervelend druk. Daar komen binnenkort nog twee dagen in de week nordic walking bij, joepie, wat zullen we fit worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 :light: k 'was het nummer vergeten bij mn wachtwoord. Zoooo, geregeld. Straks nog paar kleine dingetjes nakijken en dan kan aangifte de deur uit. Dat is mooi.Hum, dat sporten...groei beetje dicht. Komt natuurlijk door het stoppen met roken, ik kan er nix aan doen....Haha. Nou ja, later dan maar.Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 zo even kind de deur uitgewerkt!iets leuks doen???mijn boek uitlezen, boodschapjes en plantjes plantenleuk genoeg??Dar,dat gaat spannend worden een nieuwe school uitzoeken.maar heeft hij veel keuze dan?van dat wordt het wel makkelijker (tenminste, als ze weten welke opleiding ze gaan doen) de opties worden minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 ha bol en bam zijn ook ontwaakt goeiemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 hihihi,Bam, als je mij weer eens door die porselein kast ziet walsendan weet je hoe het is ..........een olifant met adhdok, baby fantje dan, zo groot ben ik nietgrrr, ik kan alleen maar jaloers worden op die dikke achterwerken, die wil ik ook!lijkt me wel wat zo een "surinaamse hop spring op kont"en nee, stoppen met roken helpt niet.bij mij werkt alles andersom, mmmm stoppen met eten dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goedemorgen!Ook hier weer eentje opgestaan...Ga zo werken...maar wat een weer..Bah!Maar ondanks de regen toch een droge dag gewenst;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 he gat Dar!utrechtik loop altijd wel te zeuren over dochterlief maar ik moet er niet aan denken dat ze zover naar school zou gaan, nog even zeker ook op kamers!euuhh, utrecht is te doen toch? met de trein?of zit daar inderdaad de optie bij dat hij op kamers gaat?of ben ik nu alweer 20 stappen te ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Nou Dar, dan heeft je zoon qua werkgelegenheid wel een goeie richting gekozen. Haha, zolang hij maar geen dingen bij jou in de keuken gaat laten ontploffen, en netjes altijd zijn veiligheidsbril draagt.Trouwens ik heb al drie of vier jaar hetzelfde goedkope toetsenbord van tfosorciM en dat is zo degelijk als wat. Eens in de paar dagen ondersteboven houden en afborstelen, daar kan 'ie ook tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 morge ekster!!dat is geen instelling op deze morgen het is prachtig weer, de temperatuur loopt op, langer licht en de regen zorgt voor de plantjes die wij binnenkort mogen aanschouwen.in ieder geval werk ze vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neeltjemaria Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goede morgen,Wat een sombere dag is het , terwijl de lente morgen begint.Maar mij krijgen ze niet gek.Ik heb de Yerba maté gekocht en dat vind ik een zeer goede tip(weet niet meer van wie)Heb vanaf 12-2 niets meer gedronken en daar ben ik zeer trots op.Ik heb bergen meer energie en doe leuke dingen met het geld wat ik uitspaar.Ik weet dat het link is om er zo euforisch van te worden, maar ik neem trouw mijn pilletje.Ik ben nu 60 dus ik ken de valkuilen wel zo'n beetje.Zolang ik die pil neem kan me niets gebeuren en mijn partner houdt dat stringent in de gaten.Als ik zie hoeveel leden dit forum heeft, voel ik me sterker dan ooit.Dacht altijd dat ik een van de weinigen was, maar nu blijkt dat ik een van de velen ben.Wij zijn , terugval of niet, toch maar voor onze verslaving uitgekomen en dat is iets om trots op te zijn.Zolang je het ontkent, kom je nergens.Ik dronk maar een halve fles wijn per dag, voor het eten, maar ik kon er niet af blijven.Volgens iedereen viel het dus wel mee, maar het idee dat je niet zonder kunt en de hele dag uitkijkt naar het moment dat je dat glas wijn kunt nemen, irriteerde me danig.Ik hoop dat jullie allemaal een goed en alcoholvrij weekend hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Fijn voor je NM. En de hoeveelheid doet er niet toe. Wat je schrijft; 'ik kon er niet afblijven' is de verslaving. Iets heeft je in de macht en jij hebt er geen controle meer over.Gebruik je refusal? Onderneem je verder nog iets om je verslaving aan te pakken?Goed weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goedemorgen ook maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Heerlijk, dat ge-eamel(gezeik, maar dat mag niet) over het weer. Jongens, het is altijd weer, ALTIJD. Klagen heeft geen enkele zin. Geen sneeuw, wil men sneeuw, is het warm, willen we regen, is het nat, willen we zon und so weiter, und so weiter. Leuk he, mens zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ha die Alfje palfje poepchinees, ook uit bed gevallen?Jeetje, wat een epistel gisteravond over de schildpad. Beetje sjaggie? Of depri? Voor jou:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden