Gast Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 CathySterkteGoed zo, kies voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 O Cathy, wat erg voor je, ik ken het gevoel.Je voelt je een gebruiksvoorwerp dat af en toe nodig is of handig is maar daar ben je veel te goed voor!En ik weet dat het zo niet voelt hoor maar het is wel zo.Alleen moeten we dat zelf nog even ontdekken.. sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja, zo is het natuurlijk wel.Eindelijk echt voor mezelf kiezen!Ik wil gewoon alleen wonen.Ik dacht, misschien is er nog wat van de liefde over?Nu voel ik me alleen maar gebruikt. Pas daar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik ga nu uitloggen hoor.Ik moet hier even de tijd voor nemen.Vanavond ben ik er wel weer even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoi Dar, alles wel hoor.Don't you worry.Jij ook lekker in je vel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Overigens een goedemiddag.Veel te doen, dus weinig babbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Beetje donker houden en weinig geluiden tot hij bij is.Mijn hondje is ook niet compleet.Hij was behoorlijk agressief. Is trouwens weinig veranderd.Hij staat z'n mannetje.En hij ligt nog steeds goed bij de dames.Toch zielig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Mogge allemaal,Wil even iets rechtzetten over gisteren. Het is nooit mijn bedoeling geweest om Caro zwart te maken. Vind het vrieselijk dat ze nu de gebeten hond voelt hier. Ze was erg bezorgd om me en ik van streek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Lieve drup,Je hebt over je pijn verteld,jullie vriendschap is belangrijk voor jeen andersom ookIk heb niet de indruk dat je schreef om iemand zwart te makenEn Caro is zeker niet de gebeten hondik wilde dat iemand zo veel om mij gaf dat ze mij wilde beschermendat is een blijk van liefdemisschien is het wel een beetje eng ook als iemand zo dichtbij komten er ook nog begrip voor heeft omdat ook de kant van drinken kent?Geef mekaar een hug en ga lekker wandelen en het een beetje uitpraten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Verwijdert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Bij nader inzien, ga ik mijn laatste bericht verwijderen.Er staat niets ten nadele van iemand in. Maar ik weet te weinig van de situatie af.Ik ga voor de lieve vrede en besluit me geheel buiten deze discussie te houden.Ik gun een ieder het beste, ook Druppeltje en Caro, maar ik meng mij er niet in.Dat lijkt me een wijs besluit. Het gaat me niets aan.De ver van mijn bed show!Lieve groet Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Het gaat lekker. Al had het met het weer wat beter gemogen...Nog dik anderhalf uur en dan is het weekend voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 @CathySterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ha CathyWat dapper van je!!!!En wat verdrietig voor je allemaal. Ik wens je veel sterkte:heart:Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoi allemaal, kom even langs, ik ga eerst bijlezen.Bebe, Jannigje, Vicster en evt andere nieuwelingen, welkom.Is, ik was gisteren te laat, dus bij deze: ;rose;;rose; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hallo allemaalIk meld me weer eventjesEen hoop te doen, gister heel erg te gek gedansd, en as zondag ben ik uitgenodigd op een verjaardag van de juf. Ben heel blij dat ik me geen zorgen hoef te maken over mn drankgebruik dan daar, wat een opluchting. Lekker aan de sinas. Snel even lezen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goedemiddag,zo, het weekend kan wat mij betreft beginnen.Even een dag of twee helemaal niets hoeven.Het was een zware week, dus nu pas op de plaats rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Zo ik ga weer ophangenTot later doegdoeg xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goed zo Dar,blijf jij maar lekker bij Mees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 helaholaiedereen vroeg aan het weekend begonnen zeg!Dar,hoe is het met mees, nog steeds nok?of begint hij al te waggelen door de kamer Tina,is het gesprek goed verlopen?opgelucht en opgelost?Zo, ik ben terug van de mega boodschappenpfff, wat een gedoe al die supermarkten, je kan ook echt merken dat iedereen heeft gevangen want het was drukker dan druk.verder een geheel nieuwe ervaringMijn familie drinkt gewoon en als ze komen nemen ze meestal hun eigen drank mee, maar nu moest ik het zelf aanschaffen.kan er niets aan doen maar ik vindt het toch een partijtje zonde van mijn geld.11 euro een kratje bier , paar flesjes wijn en wat om te mixen, direct 30,- armer.sorry maar dit doet echt pijnhihihi, vroeger was het wekelijks, nooit erg in gehad maar nu wordt ik er gewoon knierterig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 zit zo te zeuren over dat drankgeld dat ik helemaal het mooie nieuws vergeet te meldenmoeders vond dat ik ook iets had verdiend, tenslotte 18 jaar moederik heb een nieuwe wasdroger gekregen voel me helemaal koning te rijk en eindelijk geen ruzie meer over harde handdoeken en ondergoed enzoyippiederpippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Tas,ja, dat lijkt mij ook pijnlijk voor je portemonnee,pfff, 30 fleuries, dat hakt er in.Waarom nemen ze nu de drank zelf niet mee?Nee, het gesprek vond ik niet bevredigend,hoe het verder gaat daar wil ik nog even over nadenkenhet weekend.Laat ik zeggen dat ik mij op mijn staart getrapt voel.En dan druk ik mezelf netjes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik ga me nuttig makenLaterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 tina,het is niet alleen voor de familie maar er komen ook veel andereneen stuk 30 heb ik begrepen.ik zou het wel willen maar je kan moeilijk tegen iedereen zeggen "neem je eigen drank mee"ach, ze wordt maar één keer 18dat is balen, dat gesprekmaar van het weekend nog eens overdenken en als jij dat nodig vindt toch weer terugkomen op het onderwerp.het is niet de bedoeling dat er één iemand achter blijft met een rottige smaak in de mond.en dan daarbij, je bent daar om te leren hoe je met dit soort situatie moet omgaan.het is euuhh, rottig dat je je zo voelt maar van mij krijg je toch een complimentje bent eindelijk eens boos geworden en de confrontatie/ gesprek later weer aangegaanbrrr, harstikke eng!maar je hebt het toch gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 hahaha Dar,ik vind ze altijd zo zielig maar ook poepig als ze bijkomen.maar voor je weet hangt hij weer overal in hoor1zo ik ga die rottige boodschappen even opruimen en dan vanavond de voorbereidende werkzaamheden verrichten en dan mijzelf voorbereiden op twee hele drukke dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden