Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2010

Frans

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol zelf heeft erg goed geslapen en ik ben echt van plan om vadaag voor mezelf te gaan. Straks zeggen dat ik een hele tijd niet meer naar Jos wil, en eens goed ga uitzieken. Dat ze me alleen kunnen bellen als er iets ergs is en verder afstand gaan nemen. Merk dat ik dag en nacht bezig ben met hem. Als ik s'nachts wakker word, denk ik gelijk weer aan Jos en de situatie. Dit gaat veranderen. Ook de situatie als ik weer naar hem toe ga. Ik moet weer gaan leren om de verantwoording over te dragen aan anderen. Dus mezelf niet meer zo verantwoordelijk te voelen voor Jos z'n geluk want dat gaat toch niet.
We gaan beginnen, en heb er zin in. Joepie.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen zonder zorgen,

Bollie heb de DRAAk de knuffel gegeven hoor,ze weet precies welk poppetje je bent!

Heb de andere 3 er ook maar eentje gegeven van je hoor!:D
Een lekkere knuffel zo vroeg in de morgen kan geen kwaad he!

Ga vandaag de zaak maar weer eens bezoeken,
even de incasso,s eruit gooien en de administratie bijhouden, pppffff,
ben er al 2 weken niet geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff
Bol succes met jezelf belangrijk net zo belangrijk vinden als je anderen vind:heart:

ohhh en ik dronk heel vroeger champangnepils
was ook een soort gazeuze ofziets
Kregen we altijd bij mn oma
Is ook niet meer in de handel
Of is dat het zelfde???

En als ik vreoger joy zei tegen iemand
dan zeiden ze steenvast dat zit in een flessie met een dop erop.
Maar zelf ken ik dat ook niet..

Nou ga ik echt rennen byeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze witte....
HIhi Jane, plakt lekker he dat spul.

Bol, ik geef je groot gelijk.
Maar je zegt dat je een hele tijd niet naar Jos wilt.
Ik ken je nog niet zo heel lang, maar heb het idee dat je dat toch niet volhoudt.
Waarom niet net als met het glaasje: vandaag niet.... en dan morgen wel weer zien.
En dat je minder verantwoording voor hem op je wilt nemen is alleen maar goed hoor.
Kun je daar met de verpleging geen sluitende afspraken over maken?
Ik weet niet of je in een stad of in een dorp woont en of je een baan hebt waar je veel tijd in moet steken....
Maar af en toe een dag iets heel anders doen.... een eind van Jos vandaan , voor mijn part naar een museum 50 km verderop, of naar van die 'open voorbeeldtuinen' ergens in eenandere provincie, gewoon je kopheeeeeeeel ergens anders bij zetten een dag.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

mijn boze bui heeft best noagal wat gevolgen gehad,
als het weer voorkomt word ik uit de groep gezet.
Dit vanwege een mede groepslid die zich nogal aangevallen
voelde door mij.
De privacy laat niet toe dat ik er verder over schrijf.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het zwaar overdreven vind.
Maar goed, vandaag heb ik een gesprek en dan kom ik er
zeker nog op terug.
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Tina, ik wens je succes en sterkte.
ik weet van de periode dat Kees (mijn partner) groepstherapie volgde dat men noga vreemd kon reageren: alles moest ten gunste van het groepsproces zijn.... ook al ging het individu daar aan onderdoor......
soms vechten tegen de bierkaai hoor.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begrijp ik bolletje,
Ik bedoelde eigenlijk om langzaam maar zeker bepaalde zorg af te bouwen, of te beperken.
Maar daarnaast ook eens er helemaal uit gaan.
Al zou het maar een dag zijn, even iets heeeeeeeeeeeel anders, iets wat je verschrikkelijk leuk vindt en waardoor je al is het maar even helemaal niet aan Jos en alles daar omheen denkt.

Ik ben een paar jaar geleden een weekendje naar een stadje in duitsland geweest met een stel collega's.
Ik heb in de twee dagen best af en toe aan thuis moeten denken, maar thuis was 'figuurlijk gezien' op dat moment zooooo ver weg..merkte dat ik er zooooo aan toe was om helemaal niets te hoeven even en heb zoveel energie opgedaan in die twee dagen.

Ik bedoel dus: Jos blijft, jij kunt afbouwen en minderen, maar je zult bij Jos blijven (denk ik).
Maar af en toe even ECHT afstand nemen, even een andere wereld instappen, al is het maar een dag......

(En bol, denk alsjeblieft niet dat ik het beter denk te weten dan jij hoor, en als je vindt dat ik me teveel bemoei.... zeg het alsjeblieft):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Tientje en heel veelsucces met het gesprek.

Nee hoor Vonneke je bemoeid je niet te veel. Ben van de week al eens een paar uur bij mijn vriendinnen geweest, en dat was zo fijn. Had het gevoel dat ik al dagen weg was van de thuissituatie. Dus moet ik dat gewoon meer gaan doen.
We gaan er vandaag voor, zeker te weten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik heb inmiddels gegoegeld op jeugdsentiment, en wat je dan niet allemaal tegenkomt! Leuk hoor.

Bol ik heb mezelf vandaag al weekend gegeven. Het enige dat ik nog ga doen vanmiddag is sporten.
En misschien een nieuw toetsenbord aanschaffen. (Ja Dar.)
Jij veel succes en plezier met de dag voor jezelf, Bol.

Sorry Yvonne, ik dacht na je bericht dat je ook ging stoppen met roken, maar je bent dus al gestopt. Lekker hè?

Dat vind ik toch raar hoor Albertina, dat je uit de groep zou worden gezet. Zo'n therapie is er toch juist om met je emoties te leren omgaan? Nou, daar hoort een woede-uitbarsting dan ook bij.
Hoe voel je je daar nu bij? Ik bedoel, ik zou me verraden voelen als ik mijn emoties had laten zien en er dan voor bestraft zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Vie, die verslaving heb ik inmiddels knap onder de duim na een kleine veertig jaar roken.
Het gekke is dat ik dat nu als een soor vrijheid zie.
En met drank is dat knopje nog niet helemaal om: eigenlijk hetzelfde principe: er is geen MOETEN meer als je stopt.
Maar ik zit nog in de fase van: hm jammer, er blijft zo weinig leuks over (hetzelfde gevoel als toen ik net gestopt was met roken), terwijl ik donders goed weet dat het er eigenlijk alleen maar leuker op maakt.
Wat zit een mens toch gek in elkaar he???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond geen puf meer gehad om nog even in te loggen...
Vroeg naar bed gegaan en achtereenvolgens natuurlijk nix kunnen slapen, maar goed dat is het minste !!!
In ieder geval wel droog gebleven ;)
Iedereen nog bedankt voor jullie steun gisteren, geeft echt een impuls om mijn doelstelling na te komen : STOPPEN MET DIE TROEP DUS !!!

Bol, Ik wil jou vandaag heel veel succes wensen !!! Weet dat het niet makkelijk om je grenzen aan te geven (ook 1 van mijn valkuilen) maar heb het gevoel dat jij je grens nu bereikt heb !!! Ga ervoor en laat ze geen verantwoording in je schoenen schuiven... Jos heeft ook zelf een verantwoordelijkheid !!!

Tina : Ook jij veel sterkte met je gesprek !!!

blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...