PROUD2BME Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Re Coco,Tja waarom ik terug grijp.......geen idee.......gewoonte?vind het gewoon lekker?Gezellig?Ik ben nu bezig met de ADB behandeling Coco,drink in ieder geval al een stuk minder dan voorheen dus dat heb ik al gewonnen!
Frans Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Verheug me op een alcoholvrij theateravondje.Na de voorstelling gaat er wel wat gedronken worden, maar dat houd ik op een spaatje blauw.
PROUD2BME Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Doe je goed Vic!Spa blauw past bij jou!
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Goed voornemen Vicster. Morgen ben je trots op jezelf en kijk maar je geniet evengoed...
Frans Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 @yajala Klopt ook nog eens die uitspraak. Drink geen frisdrank verder. Ben ik jaren geleden mee gestopt toen ik de eerste keer wat af ben gevallen. Voornamelijk gewoon spa blauw en zo nu en dan een appelsap....
PROUD2BME Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 hier hetzelfde Vic,hou helemaaaaal niet van prik!verslaafd aan ice tea!heeerlijk
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ya weet je dat in Ice Tea heel veel suiker zit?
PROUD2BME Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Heb steeds uitglijders,heb geprobeerd in 1 keer te stoppen maar dat werkt niet voor mij.Drink de ene keer wel en dan weer niet.Maar gelukkig al veel minder en daar ben ik al blij mee.Ook niet meer elke dag 2 flessen gelukkig en kan ook zo een paar dagen zonder.Dees,kan het hebben hoor die suiker!Mag wel een paar kilo aan hier haha!
PROUD2BME Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 geeft niks Coco,ik vind het gewoon moeilijk zo simpel is het.Zou graag kunnen zeggen dat het anders is maar is helaas niet zo.Maar blijf m,n best doen!Is zeker geen ladidaahhh hoor,zou willen dat ik net als anderen hier kan zeggen dat ik al maanden alcohol vrij ben maar is helaas niet zo.Ik ben er al trots op dat ik niet meer elke dag drink, en dat ik veel minder drink dan voorheen.Heb ik zeker ook aan ADB en dit Forum te danken.En aan iedereen hier natuurlijk!
AlbertRemmo Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 hoi allemaal,ik zal me een paar dagen niet melden want ik ga onverwachts voor mijn werk naar frankrijk en kom zaterdag terugdus tot later
bolletje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 O wat leuk Ap. Ik hoop dat je veel plezier hebt joh en we zien je over een paar dagen weer terug.
VM1 Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Tot later AR ,die ook steeds een rots in de branding is!
VM1 Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Kan bijna niet opstaan of gaan slapen zonder een groet van AR!!
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Bij mij was het een jaar geleden ook dat ik te licht was nl 55kg bij 1.76m. Nu ben ik 72 kg. Niet te geloven wat rust met je doet. Wil graag terug naar 65. Maar hoe. Ben nu bezig met het South Beach Dieet. Goed voor bloedvaten en gewicht. Geschreven door een cardioloog.Gezonde koolhydraten en vetten.De eerste 2 weken geen koolhydraten dat is de clou schijnbaar. Daarna aanpassen aan de mate van gewichtsverlies.Geen honger lijden en dat is precies goed voor mij.Jullie zullen wel denken wat zit die vandaag veel op het forum. Nou dat komt omdat ik vandaag geen auto heb .Heb ik uitgeleend. Kan nergens naar toe. Ondertussen probeer ik wat klusjes op te knappen.
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Ar goede reis en doe ze de Grusse in France.
bolletje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Dees, een beetje time out kan ook geen kwaad voor een keertje. Je bent er toch ook aan toe.Of vind je het moeilijk om thuis te blijven en een beetje aan te rommelen?
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Als ik naar imand toe wil gaan dan moet ik erg ver fietsen. Boodschappen doe ik te voet bij de Appie.Ik vind het niet moeilijk om een time-out te nemen maar de klussen in huis schreeuwen me toe. Als ik met het Re-intrigatie bureau start dan heb ik veel weiniger tijd voor alles, het moet nu dus gebeuren. Heb altijd administratie voor mijn werk gedaan en nu heb ik er een hekel aan. Maar er moet nu structuur zijn en meer komen om het niet drinken te kunnen realiseren. Daar gedij ik goed op voel ik.
Otje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 HoihoihoiLekker dagjeWel een slechte nacht gehad, alweer een paar keer dus ik ga weer beginnen met melatonine.Van alles aan het doen in mn huis. Wordt echt heel erg te gek !Begin het me nu echt eigen te maken, gewoon lekker voor een 1 persoonshuishouding. Yajala alles goed met je ?? Weet je al iets meer over een eventuele datum ? Ik heb nog een kostuum liggen die ervoor af moet, en anders laat ik het liggen voor een andere gelegenheid. xxx
zoermuis Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 En Bol het ergste vind ik dat ik nu vandaag en morgen niet naar mijn zus kan maar ik kan gelukkig bellen he want de foon heb ik wel nog.(en comp.)
druppeltje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Heb een salade gemaakt met schijfjes peer, blauwe kaas en en knoflook. Radijsjes, komkommer en wat vegi gehakt. Nou maar hopen dat dit goed afloopt hahaha
Emmaroos Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Zo, ben er ook weer.De dominee is weer weg en ben gelijk weer verder gegaa met mijn klussen in huis wat vanmorgen de boosheid verdreef.Wat lees ik nu, ga je naar Frankrijk AR? Wat gaaf zeg.
Otje Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Geplaatst 30 maart 2010 Drup ik ben iets aan het scheppen met tofu en marinade met gekruide tomaatblokjes en heel veel knoflook en perzik en oude kaas. Serveren met brood, jammie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden