Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Sorry VM maar ze eistte het telefoonnummer van mijn man en ze wil hem hierover bellen.
Mijn man weet ook dat boosheid bij mij averechts helpt en die gaat dat ook tegen haar zeggen en daar leert ze dan hopenlijk van

Geplaatst

Goh Em, misschien valt het wel mee. Ik was er in het verleden ook bang voor totdat ik eerlijk opbiechte dat ik me op de slachtbank voelde bij hun na een uitglijder. Ze verzekerden mij dat dat bij hun nooit voor zou komen en dat ze er waren om me te steunen. Nu ga ik er graag naartoe en zonder schroom. Het contact is nu veel intenser n vol vertrouwen naar elkaar toe. Het geeft meer steun dan onbegrip.
Als je het vertrouwen in je begeleider kwijt raakt kun je een ander vragen!

Geplaatst

Hallo Yajala en Jannigje.
Ik ken je nog niet Jannigje maar jij mij inmiddels wel denk ik.
Ik besla hier veel bladzijden momenteel en ik hoop dat ik jullie ook weer kan helpen binnenkort maar ik heb het gevoel dat ik nu jullie even nodig heb.
Dus ik ben even egoistisch en vraag wat voor mezelf, ben ik niet gewend. degenen die mij kennen hier weten dat gelukkig.
En het voordeel is dat je ook over mij heen kunt lezen en met anderen kunt gaan praten.
Ik schrijf wel door, ook voor mij helend.

Geplaatst

Zo, de kamer even gezogen, nu is mijn eerste boosheid weg.
Desi, eerst gebeurde er niks en ik dacht achteraf, dat valt mee maar toen kwam het in volle hevigheid aanzetten.
ten eerste misselijk, braken, en een hele sterke doodswens. Daarna een gevoel alsof ik in brand stond.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Desi

Ha Yaja.

Puppykamer al klaar?

Hee Dees,
ja we zijn er helemaal klaar voor hoor!
wachten duurt lang zo haha,
lijkt wel of ik zelf nesteldrang heb! haha!

:D

Geplaatst

@ziza hoe bedoel je dat?

Eerst minderen dan stoppen. Dat is het plan van aanpak. En zo gaat het ook gebeuren als het aan mij ligt :)

Als stok achter de deur voor mezelf zal ik hier dagelijks verslag doen. :--)
Gisteren uitgegleden maar we klimmen gewoon verder!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Vlaamsmeisje

Co, Ya is cool hoe dan ook!

En jij ook trouwens!!

Thanks VM

:D

Maar heb mijn wie is wie verwijderd omdat ik laatst het idee had dat mijn ex hier aan het rondneuzen was.
Had ik totaal geen zin in dus vandaar!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...