Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 maart 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Yajala,
Schattig beestje trouwens, hoop dat je er snel van kan gaan genieten !!!
Is echt een verrijking van je leven en ik kan het weten...
Sinds een week of 4 hier een pup in huis lopen en ondanks dat ie af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, kan ik niet meer zonder dat beest !!! :D

:sun: blondie

Ps hoe kan je een foto bij je onderschrift plaatsen ? Heb wel een tutorial gezien op het forum, maar zelfs ik met mijn brilleke op kan dat echt niet lezen !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat mijn zusje betreft is het een kwestie van tijd. Ze heeft weinig bij te zetten en is helemaal uitgemergeld. Heel akelig om te zien. Ze krijgt waarschijnlijk deze week een bloedtransfusie om zich een beetje lekkerder te voelen. Iedere dag ga ik haar bezoeken en af en toe wisselend met andere vrienden of familie een dagje op haar letten en veel praten. Vorige week hebben we haar een uurtje in de zon gezet tot ze niet meer kon zitten op haar botten waar ze van genoten heeft. Het is ongelooflijk wat ze daar van opknapte. Wij weten dat dit niet lang meer duurt en dat spookt toch de hele dag door je hoofd. Dus echt relaxen kan ik nu niet. Maar ik doe het ermee.

Het geval van Emmaroos heeft me ook zeer van stuk gebracht. Wij hebben echt dezelfde overeenkomsten, echt alles gewoon griezelig en het brengt veel bij me terug. Het schrijven erover op het forum lucht dan weer op.

Hoe gaat het met jou en je kabouter nu?
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Dees,

wordt er zo verdrietig van als ik dat zo lees.
ik heb 2 zussen en zou niet zonder kunnen!

Fijn dat je haar toch nog van die lieve leuke momenten kan geven en ze nog even van dat zonnetje kan genieten!

Weet zeker dat ze heel trots op je is wijfie!

dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Emma:present:je. Hoe is het met je? Ga je vandaag nog iets doen waar je plezier aan hebt?

Dees. vreslijk lieverd en je vraag je dan nog af hoe het mogelijk is dat iemand nog kan genieten als ze weten dat het einde nabij is. Dan moet je toch een hele sterke geest hebben.
Hopelijk dat ze met die bloedtransfusie weer wat sterker wordt.

Blondie heel veel suc6 vandaag bij de psych. Als het een goeie is kan ie graven hoor en de juiste wortels vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol, jazeker ga ik vandaag iets leuks doen maar het is nu nog te vroeg.
Ik ben de dingen die gisteren allemaal geschreven zijn aan het verwerken.
Er ligt een schrijfblok naat me want gisteren ging ik na een voor mij vervelende discussie naar bed en toen ik er weer uit kwam heb ik zitten teruglezen.
Pen en papier erbij om alle namen van jullie op te schrijven waarop ik wil reageren.
Dat komt dus zo nog wel maar oh wat was ik even emotioneel gisteren. Tot ik het stukje van Albertina las en dat was zo mooi. En nu weer Desi, Dees ja, eng he die overeenkomsten.
Ben nog een beetje van slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Em je bent goed zoals je bent hoor meis, niks hoeft perfekt; je doet zo je best om iedereen te beantwoorden, je zou jezelf weer eens vergeten.
Gewoon lekker met een schone lei opnieuw beginnen en iedereen geniet daar van mee! het is geen huiswerk hier hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik moest ff aan het onderschrift van Meiske denken: heel soms strandt een schip, maar het mijne vaart nog steeds. Misschien mag je die wel ff lenen, want jouw schip gaat nu niet stranden hoor. je krijgt een nieuwe kans en ook uitkopen betekent erkenning voor jou. En als je op finaciele fronten los bent sta je nog steviger. En alles is open, maar je keuzes worden vrijer en jij bent geen slachtoffer meer:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertellen is nooit goed geworden. Als ik iets opschrijf dan komt er juist veel meer uit dan ik zelf wist. Dit is vooral na mijn SAB gebleken. Als ik vertel loopt alles onduidelijk door elkaar en snapt niemand het meer. Morgen ga ik voor het tweede deel van de NPO. Hoop dat ik ook over een paar weken meer weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...