Spring naar bijdragen

01 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bambam is bezig met een lesje eerlijkheid naar jezelf toe
Druppel nam een borrel omdat ze de waterschade niet meer overzag en het moeilijk vind omdat ze dr huis niet kwijt kan
Wij hebben het over nog een verlaving onder de loep nemen naast de alcohol

en jij vraagt je af wat t verschil is tussen een gooise r en de zachte g

tja VM!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie vind dat ik me gedraag als een klein kind. Tja, ik kan niet tegen kritiek, tja..ik weet alles en ga weeeeeeh doen als ik mn zin niet krijg. Hahahaha.

Dat mag je gewoon op het forum zetten mn beste Vie, doe ik ook. Ben je nu geraakt omdat ik je berichtje niet helpend vind en niet ondersteunend en niet naar de regels van het forum. Gossie toch.

Moet jij niet naar je huisje in de stad om te genieten van de weekendrust in je eigen huisie, onderwijl 50 cruches doen, je drie honden uitlaten, en passant nog wat theologie studeren, opdrachtje afwerken, piano spelen of niet, de wijnkelder afstoffen, daarna de kippen voeren en weer in het hok zetten, wandelen met stokken of zonder en zo nog wat dingen??? Oh nee, de honden en de kippen en het stoklopen is natuurlijk voor door de week als je weer thuis bent, tuurlijk.

Opmerkelijk dat je zo veel kunt schrijven in zo'n drukte. En dat voor iemand die er niets meer mee heeft, alcohol, gewoon is gestopt met drinken én roken, omdat haar omgeving het niet deed en ze het zo'n raar gezicht vond, en het eigenlijk flauwekul vindt om er zoveel over te praten. Er valt niets meer over te zeggen toch, gestopt is gestopt en klaar is kees. Dat was het toch?
Zei je niet es tegen iemand: Get a life! Soms zijn de adviezen die je een ander geeft het beste op jezelf van toepassing. Is mijn ervaring toch.

Sit back and watch the movie.

Soothe, het kan echt hoor, dat niet roken. Maar isse wel moeilijk, pfffffffffff.
Patroon doorbreken, net als met drinken.
Over patronen doorbreken gesproken: ik ga es boodschappen doen, het is droog en krijg stilaan honger.
Bedankt voor de aandacht, het was weer leerzaam en bij vlagen ondersteunend en opbouwend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em, ik ben blij dat je weer veel schrijft hier. Samen zijn we sterk, dat geloof ik echt. Je moet het zelf doen maar je hoeft het niet alleen te doen! Verslaving is een rottig iets maar ik vind het nog steeds de moeite om het aan te pakken. Hoe rot ik me soms ook kan voelen, het is zoveel beter dan toen ik nog dronk! Ga ervoor meisje, het is te doen, echt waar.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Emmaroos still alive ben ik

Jij mag wel van mij praten waar je over wilt, maar ik denk dan wel bij mezelf
whats the point dat jij liever een zachte G hebt
Maar misschien mis de point wel hoor VM, dat kan ook natuurlijk

(taalfoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, als je straks nog de enige roker bent zetten we je in een glazen kooitje. Ha, hier zit handel in. Ik neem je gewoon mee naar alle kermissen:light: Hoe vind je die? Jij mag overal roken, zoveel je wilt en we delen de winst. Strak plannetje, wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janigje. Refusal is een medicijn. Als je dat slikt en je zou gaan drinken dan wordt je ontzettend ziek. Je bloeddruk gaat omhoog, je hart gaat snel kloppen, je komt onder de rode plekken te staan. Het breekt de alcohol niet af in je lever, waardoor het lichaam het ziet als vergift.
Sommigen van ons, waaronder ik slikken dit medicijn omdat we dan niet kunnen drinken.
Dit medicijn werkt ongeveer 14 dagen. Als we ooit zucht krijgen, die bijna altijd tijdelijk is, weten we dat we niet kunnen drinken. Soms gaat dan de trek weg, soms ook niet, maar ik heb 20 jaar refu kunnen slikken dus het drinken kunnen beperken tot 1 keer per week tot 10 dagen. Het wordt ook wel de groene genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
witte

Ga weg jij


Jij miezerige rookgestopte)
:devil:

Ga boodschappen doen (of doe je ze via internet:P






Ooohh ik ben zo jaloers op mensen die niet meer roken wheeee



BB: Tsssssssssss, lief zijn. Van al dat geld mag jij dan sigaretjes kopen, heeel veeeel. En een mooi zippo of wat je maar wilt

B)

Witte, hang in there. Het gaat lukken. Het help mss je er goed op voor te bereiden. Hier zijn inmiddels stoppoli's bij het ziekenhuis. Roken is een ergere verslaving dan heroine. Zoek hulp, maak inzichtelijk hoe en wat en ga er dan voor. Het gaat je lukken, ooit es een keer, zeker weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik dus BamBam. Ik was net rustig aan het worden en de zaken aan het relativeren, en dan kom jij met zoiets misselijks.
Waarom sleep je heel mijn privéleven hierheen?
De dingen die ik hier heb verteld waren in vertrouwen.
Ja, ik vind je heel erg kinderachtig dat je dit doet.
Echt, ècht heel misselijk, flauw en kan je je nu werkelijk niet op een andere manier verdedigen dan iemand zwart maken? Als je je al verdedigen wil.
Goed, het is 1 april tenslotte en ik heb geen zin om me om jou verder druk te maken.

Trouwens een fijne avond nog alemaal en tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk voor je Dar dat je werkplek zich weer een beetje naar jou toe trekt
Tis niet niks, al die uren per week die je er doorbrengt.
Uiteindelijk worden harde werkers altijd wel gecomplimenteerd toch
kan lang duren kan kort duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Dat bedoel ik dus BamBam. Ik was net rustig aan het worden en de zaken aan het relativeren, en dan kom jij met zoiets misselijks.


Waarom sleep je heel mijn privéleven hierheen?


De dingen die ik hier heb verteld waren in vertrouwen.


Ja, ik vind je heel erg kinderachtig dat je dit doet.


Echt, ècht heel misselijk, flauw en kan je je nu werkelijk niet op een andere manier verdedigen dan iemand zwart maken? Als je je al verdedigen wil.


Goed, het is 1 april tenslotte en ik heb geen zin om me om jou verder druk te maken.




Trouwens een fijne avond nog alemaal en tot de volgende keer.



Alles wat ik schrijf staat op de draad meisje. Nix geen prive zaken. Dit heb jij allemaal zelf verteld. Leuk geprobeerd. En mij een pb sturen waarin je me uitmaakt voor klein kind en dat ik weeeeeh ga zeggen als ik mn gelijk niet krijg..Hou Op Vie. je zit te provoceren. En de dingen die jij doet in je dagelijkse leven schrijf je allemaal zelf. Je zegt dat je het rustig aan wil doen...je stuurt me nooit een pb, waarom dan nu wel en zet je dingen niet gewoon op het form. We zit wie hier nou zwart te maken? Wie kan er nou niet tegen kritiek.
Toevoeging; en de reden dat ik nu op het forum zet dat jij me een pb stuurt is omdat ik me niet door jou laat manipuleren. Die pb had je al gestuurd. En dan zeggen dat je het net rustig aan wilde doen...
T'is goed hoor meisje. Wijsheid komt met de jaren, zeggen ze. Wie weet komt dat voor ons nog es.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...