Spring naar bijdragen

01 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi nachtbrakers

ik laat ook nog even mijn rugzakje zien
alles bijlezen is even niet te doen, maar ik zal zeker een poging wagen
ik zag in ieder nogal wat bespiegelingen langskomen over het geloof, die ik zeker nog eens langs zal lezen en
van jou Emma:present: wil ik ook alles zeker lezen.

Jouw beslissing omtrent refusal is de enige juiste naar mijn idee. Wat je hebt moeten doorstaan onlangs zal je zeker niet weer willen en de werking van dit middel is derhalve alleen maar sterker. Zelf slik ik dagelijks een tablet en heb op de eerste paar dagen na het starten (een vieze smaak) geen enkele negatieve bijwerking kunnen ontdekken. Misschien dat dat bij jou wel anders is, ik vermoed dat de bijwerkingen waar jij eerder over schreef mogelijkwijs toch aan andere medicatie toe is te schrijven.

:camera:graaf, jij moet wel een echte fotograaf zijn, die de doka niet kan missen, want ik zie je altijd langs komen als alles donker is. Heb je nog zoveel te ontwikkelen op de ouderwetse wijze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief wat je zegt Babble.
vermoeidheid staat toch echt in de bijsluiter en ik ben zo overdreven moe geweest dat ik niets meer kon, maar ja komt het van de Refusal, van de andere medicatie inderdaad, van de overgang.... ik weet het niet, ik wacht af.
Trouwens jij bent zelf ook vaak laat hier toch?, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Babble.

Ik ben kunstenaar en maak voornamelijk zwartwit foto's. Dat doe ik nog steeds op de ouderwetse manier. Digitaal haalt het kwalitatief nog lang niet hierbij. Maar ik wil ook het gevoel, het creatieve gedeelte, niet missen.

Kleurenfoto's maak ik wel digitaal.

Afgelopen zaterdag op een jazzfestival weer 8 rolletjes volgeschoten, dus ik heb het er weer druk mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dat al eerder van je gelezen, dat je kunstenaar bent op dat gebied.
ben ik wel een beetje jaloers op, want vroeger was ik ook gek op met name de zwartwit foo's en heeb best enige uurtjes in de doka gestaan (ik had een heel oude Duitse vergroter, waar ik mijn lens van mijn fototoestel op zette) en heb er over nagedacht er verder in te gaan. Toen heb ik die keuze niet gemaakt omdat ik bng was daar geen boterham in te kunnen verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer van de digitale fotografie is dat het niet aanspoort om goed te kijken naar mooie belichting of een goede compositie. Dat vond ik nu altijd het leukste en nog nu veeeeeeeeeeele jaren later kijk ik nog anders om me heen dan anderen. Ik ben dan ook blij dat mijn dochter deze week tekenen heeft gekozen als keuzevak op de middelbare school. leert ze ook goed kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...