Spring naar bijdragen

01 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jacc, gisteren één. Vandaag weer teveel.
Houd vol. Het is moeilijk, maar de aanhouder wint.
Ik heb ook copd, dus een zekere noodzaak is er.

Ik blijf het proberen. Men zegt dat degenen die het blijven proberen uiteindelijk winnen.
Men kan een veldslag verliezen en de oorlog winnen.

Ik blijf het "gevecht" aangaan. Jij ook hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik vroeg het me af omdat ik denk dat 20 jaar refusal slikken wel erg lang is. Denk je nou nooit es dat je het iets anders aan zou moeten pakken om van die zucht naar drank af te komen. Ik weet het niet hoor, lijkt me zo lastig. En als ik al die tijd zucht blijf houden zou ik wrs ook weer gaan drinken. Dat doe jij zo nu en dan ook toch? Lijkt me ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel onverstandig. Ik ook, heel onverstandig.

Ik zit nu te denken het forum los te laten, en terug te komen als ik het gered heb.
Dat forummen, doet ook meer roken. Geldt voor mij.

Dan kom ik teug als het klaar is.

Het is een overdenking.

Je hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa wat heb je gekookt wat zo lekker is?
Ik had vanmiddag een grote vette biefstuk voor mezelf gehaald omdat ik niet meer rookte hihi, hetzelfde verhaal als die peperdure laarzen een paar maanden geleden, ik moet leren: eerst verdienen, dan uitgeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Emmaroos

Oh dat bedoel je Witte, Bolletje heeft me eigenlijk over de streep geholpen maar als ik merk bijvoorbeeld dat ik echt moe blijf ervan gaan die pillen weer de deur uit.


BB says; dat bedoel ik dus ook met eerlijkheid Em. Je gooit de pillen eruit als jij vindt dat je er te moe van wordt. Mar je wilt eigenlijk ook niet meer drinken? Einde BB


BB, goed dat je dit geschreven hebt maar mijn bedrijfsarts wist allang dat ik een drankprobleem heb en heeft dit ook besproken met mijn afdelingshoofd.


Dit was trouwens iets waarvan ik vond dat dit zijn beroepsgeheim te boven gaat.Maar dit terzijde.


met mijn afdelingshoofd is het contact hierna wel veel opener geworden en hebben we er open over gesproken. Ook aan haar heb ik verteld dat ik aan de Refusal was gegaan.




Dan nog even iets, ik ben ondanks dat ik dronk nooit met een kater naar mijn werk gegaan want ik was een bingedrinker.


Op mijn vrije dagen dronk ik zoveel maar de avond voor een vroege dienst dronk ik nooit.

BB says: Dat kan allemaal wel zijn maar je mist mn punt denk ik. Ik zeg dat je er last van hebt gehad als je daarvoor veel hebt gedronken. Het gaat niet om die ene avond dat je niet drinkt. Het gaat om je gehele gesteldheid, snap je. Het drinken heeft ook invloed, ook al ben je de avond ervoor nuchter, einde BB.


Natuurlijk zie ik jouw aandeel wel van het verhaal maar ik schrok van je beschuldiging van niet eerlijk zijn en dat is niet dat dat iets over mijzelf zegt maar ik ben me van geen kwaad bewust.




Mijn collega's hoeven niet te weten dat ik dronk het was voor mij genoeg dat het hoofd, de bedrijfsarts en de arbeidsdeskundige op de hoogte zijn. BB says: dat snap ik ook wel, ik schreef het ook niet in de agenda. Einde BB




Dat je zegt dat ik nu zei dat ik concentratieproblemen had en het nu wel moest zeggen is ook niet waar.


de test had het al uitgewezen en die test is aangevraagd door de bedrijfsarts en het hoofd heeft het ook gelezen, dat wilde ik zelf.


Ik heb alleen gezegd dat ik mij niet herkende in de test.


Nu trok ik aan de bel omdat bleek dat de test toch waar bleek te zijn en ik het nu ook voelde.



BB says: Em, we kunnen er over blijven doorgaan. Destijds heb jij tegen mij gezegd dat je het niet aan je afdelingshoofd wilde vertellen. En ik snap dat!
Maar nogmaals, het gaat niet alleen om de letterlijke waarheid over oprecht zijn of eerlijk.
Voor nu laat ik het rusten want ik kan het niet beter uitleggen. En mss voegt het ook wel niets toe. Dank voor je reacties. BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een gesprongen waterleiding en de loodgieter zei al dat het er morgen nog veel erger uit zou zien. Noodoplossing gemaakt zodat ik weer gewoon water kan gebruiken maar mijn huis ziet er niet uit en zal morgen nog erger zijn door het vocht. Hij heeft meteen gebeld wat ik nu moest doen en das afwachten want probleem is tijdelijk opgelost en het bedrijf neemt contact op met mijn verzekering om de schade te herstellen want die is mega. Schade wordt hersteld maar de oorzaak niet dus heeft er nog iemand een krantenwijk? Naja zal er wel uitkomen maar kan dit niet hebben omdat dit huis in de verkoop staat en het is nu geen gezicht meer. Verdikke rotte 1 april grap van boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...