Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit er ff helemaal doorheen (nee niet gedronken). Ben kapot wat er gebeurd is en er nog moet gaan gebeuren wel of niet. Gelukkig is het heilge avond. Dan belt hij altijd op vijdagavond om 20.30 een heel goede vriend en we noemen dat heilige avond omdat die van ons is. Hij komt elke maand ook een weekend logeren maar de vrijdagavond is voor mij. Zijn vrouw is daar niet altijd gelukkig mee maar we kennen elkaar al meer als 25 jaar alleen nu ik weduwe ben lijkt dat een probleem te zijn.

Zit helemaal in de knak nu van de dwang vang mijn huis. Zakken kan ik wel maar kan dan die flat bij Caro niet meer betalen. Is er iets anders daar? Moet dit nog wel gaan? Kan ik niet beter terug gaan naar mijn geboortestad? Waarom durf ik de stap niet te nemen om gewoon te gaan waar ik het gelukkigste was.? Ghana ja en daar ligt mijn gekochte grond en hart nog. Nee ben geen Ghaneese maar heel veel ontwikkelingswerk en vrijwilligerswerk daar gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Druppie, ben je nog wel eens terug geweest naar Ghana nadat je daar gewerkt hebt? Gewoon op vakantie? Soms veranderen die dingen ook. Wat je toen aan geluk ervoer, kan nu ook niet meer zo zijn hé?
Maar ik kan me voorstellen dat je uit die rot ellende, waar je nu zit, weg wil, das heel menselijk, zeker als het veel ellende is geweest, maar de kans dat alles beter wordt is ook reëel hé? Ook al is dat nu moeilijk te zien.
Kijk naar Isje, hoe lang heeft die niet in de ellende gezeten. En dan is er ineens een meevalletje wat haar er bovenop heeft geholpen.
Die kans zit er voor jou ook in meid. Misschien, hoe moeilijk, zou je kunnen proberen een beetje geloof te krijgen, dat het geluk ook voor jou is weg gelegd ook al duurt het soms lang. Maar dat het er gaat komen, daar geloof ik heilig in.:heart::light::heart::light::):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net lekker een hapje uit wezen eten en samen aan de spa.
Geen twijfels meer aan mijn kop. We willen samen hetzelfde en ik hoef er niet meer over na te denken.
Dat vind ik toch bijzonder hoor. Alsof de knop ineens bij ons allebei nu echt om is.
Maar ik lees het bij meer mensen. Ari, jouw man is ook gestopt las ik. En die van Dhendro.
Als je allebei in vrijheid tot die keus komt dan is het samen fris zijn een speciaal verbond. Tenminste zo voelen wij dat.
Nou ik zal er niet steeds over beginnen hoor haha maar ben gewoon erg blij.
Mag ook wel na al die jaren.

Sorry, niet alles bijgelezen maar wens iedereen al het goede.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vrije keus, ik heb m gewoon gechanteerd zo ongeveer toen ik wilde stoppen;
ik zei: ik kan niet stoppen als jij blijft drinken; dus kies maar; we stoppen allebei
of ik blijf doorzuipen. Maar ja ik zie m niet als een verslaafde zeg maar; hij dronk gewoon
wat met me mee voor de gezelligheid niet omdat hij zo nodig een roes moest en als hij
naar de wc ging dronk ik rustig zijn glas leeg in een poging dat het wat minder opviel
dat ik 3 keer meer dronk per avond. We hebben het er nog wel eens over dan vraag
ik hem; vind je het ok dat we niet meer drinken, zegt ie rustig; nou ik ben vooral blij
dat jij niet meer drinkt. Hij heeft me te vaak dronken moeten oprapen, denk ik.
Maar het maakt hem niet veel uit dat hij niet drinkt; hij zit daar gewoon niet mee,
snapt het probleem niet en roken doet ie ook al niet :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik ben net klaar met werken (vanmiddag compu-storing op werk, net in moeten halen).
Ik deed net een poging vandaag bij te lezen, maar ik geef het op.
Nog wel de eerste berichten van 1 april gelezen; mooi Dar, fijn dat je zo aan je moeder terugdenkt. En fijn dat je zo bewust de RK-kerk afsluit.
Fijne avond, morgen doe ik weer een poging.

Nu ga ik eerst buiten EEN PEUKIE roken (hoera! ik ben niet gestopt!). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke we zouden gaan emigreren en alles was al ik aanbouw. Ja ben er nog een keer terug geweest om zijn as daar te verstrooien op ons geliefde plaatsje waar we wilden gaan wonen. Maar daar wilde hij het lieftse zijn dus heb in mijn uppe die reis gemaakt met in mijn rugtas de urn van mijn man om hem te brengen waar hij het lieftst was. Als iemand een super speciale uitvaart heeft gehad was hij het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapilos ik ga ook als ik Banjo heb uitgelaten. Doodvermoeider kan een mens niet zijn geloof ik. Naja net nog een broodje gegeten en blijven eten is toch belangrijk in de stress.
Trusten en bedankt dat jullie er waren voor me want had echt de hik. Netjes he want zou liever wat ander gezegd hebben hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...