zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ha, ben weer terug. Dochter naar haar eerste baantje gebracht (ze is 15) in een ijssalon. Leuk he:DTrots dat ze is dat ze dit helemaal zelf geregeld heeft. Nu nog halen en brengen. Als het langer licht is gaat ze fietsen. Misschien wordt het deze zomer nog vaak ijs halen.(hoop ik)ook weer bij mijn zus geweest en ze was vandaag niet aanspreekbaar. Nu wil ze ook niet meer drinken bang dat ze zich verslikt en stikt. Angst is nu het verschrikkelijke waar ze zo mee worsteld. Lichamelijk is ze op, geestelijk is ze best sterk. Kan er steeds slechter tegen. Wat een gevecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 quote: Originally posted by: Dar quote: Originally posted by: bolletjeEn ken je dat als ze een vogel zien, en ze kunnen er niet bij? Dan worden ze helemaal dol en gaan hun lipjes trillen.... Ja zeker, en dan komt er een heeeeel klein piepgeluidje uit. Ze hebben zoveel verschillende geluidjes.O ja mijn poes wil altijd naar buiten en dan weer naar binnen. Ze mauwt net zo lang tot ik ze weer naar buiten laat. 't Is echt een drammertje hoor. Die kater niet. Die gaat naar buiten en komt dan over een paar uur of een dag weer ff wat eten en hup dan is ie weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Dar, ouders wonen naast mij.Meestal no probs maar soms komt ineens alles op mijn nek terecht!Zoon van partner woont bij z'n moeder in France maar zorgt al 7 jaar regelmatig voor problemen (niet zijn schuld, arm kind!) Dus der zijn van die dagen dat ik ineens het gevoel heb dat ik Atlas moet spelen en de hele wereld moet dragen! En , snik, ik doe nog zo m'n best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 desi weet niets te zeggen, maar ik denk aan jedar helemaal niet raar dat je licht in je hoofd bent en geen honger hebt met al die lijm en verf luchten. ik zou ook geen hap meer door m'n keel krijgen.m'n auto is weer goed gekeurd en kan weer een tijd mee, het gesprek vanmiddag is meegevallen gelukkig.boodschappen gedaan en natuurlijk stonden overal flessen w in de aanbieding, maar ik heb ze kunnen laten staan dus heb weer en droge dag erbij. voel me er goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Oh ja vaak prima oppas enzo! Maar Ma is moeilijk, Pa ook (nou ik ook hoor)!!O. komt, of mag alleen komen als zijn moeder weeral eens probs heeft met nieuwe vriend! Jongetje is autistisch dus allemaal niet zo leuk! Hij is altijd welkom hoor! Maar ik mag niks zeggen, en S. mijn partner raakt daar steeds weer helemaal van overstuur!Ik kan niet meer doen als mijn best voor iedereen! Maar soms, zoals vandaag, voel ik me super zielig en denk dan en ik dan????Daarbuiten hebben wij hier hagen die de wind tegen houden zodat we reeds in bikini in de zon kunnen zitten!Zo zie je maar, het leven is nog niet zo slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Je kan een aantal dingen doen voor privacy op je balkonIk weet niet of je echt alle kanten wilt afschermen ?Je kunt zoiezo zo'n rotan geval om je schutting draperen.Een hele grote plant in een kuipbak doet het vaak prima (bamboe ?)Er zijn mensen bij mij in de straat die hebben gekleurde vitrage gordijnen over hun balkon gespannen. Je kan een hoge kast plaatsen in de hoek waar je pivacy wiltHangplanten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ja, vandaag praat mijn schoonbroer hierover met de huisarts. Is al langgeleden aangekaart en hij beloofde haar dat ze niet hoefde te lijden. Maar hij heeft niks concreets uitgesproken. Euthanasie bieden ze inderdaad niet aan. Toch is dit wat ze wil. Ook haar angstaanvallen om te moeten stikken zouden als ze duidelijkheid heeft minder kunnen zijn. Hoop dat mijn schoonbroer dat vandaag allemaal geregeld heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Als je al één ding ophangt of neerzet, zodat het nieteens helemaal afgeschermt is, dan werkt het vaak al afleidend. En gevoelsmatig heb je dan minder bekijks. En een lage stoel wil ook wel eens helpen Ik ben ook weg doewie xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 YajalaIk lees nu pas de postings van vanochtend. Wat akelig voor je! Gaat het weer een beetje? Ben je weer wat van de schrik bekomen? Ik hoop het voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 EmmaRoosIk reageer op je bericht van vanochtend waarin je vraagt of je er goed aan hebt gedaan je samenwerking met die MW stop te zetten.Volgens mij heb je er erg goed aan gedaan!!! Ik ken natuurlijk niet alle achtergronden, maar de reactie van die MW verbaast me in hoge mate. Zo wie zo dat je bent overgedragen aan een MW ipv aan een andere psychotherapeut! Zelf heb ik een MW gehad (ooit) die de moed had mij te zeggen dat mijn problematiek haar boven de per ging. Na bespreking in hun team kwam ik toen bij een spychotherapeut terecht. Jij had natuurlijk ook een andere therapeut moeten krijgen.Maar goed, dat is niet gebeurd.Ze had ook nooit jouw man mogen bellen, zonder overleg met jou. Dat laatste neem ik aan door de manier waarop je het beschrijft.Je hebt volgens mij goed voor jezelf gezorgd , maar wat nu? Ben je nu zonder hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 We kunnen altijd even bij de buren op bezoek komen Wing.Ze stond trouwens ingelogd toen en nu dus nog, dus indirect toch hier!Desi, misschien is het voor je zus fijn wat New Age rustgevende muziek op een I-pod/MP3?Dar die hoofdpijn kan komen doordat je geen (loze) koolhydraten meer binnenkrijgt. Die werden opmgezet in suikers en nu ontgift je lijf ervan, net als alco/koffie enz als je gaat vasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 O dat is beroerd voor Caro. Wat vervelend, en ik zal ze zeker missen. Ik hoop dat ze na de ban weer terug komt en dat het weer fijn gaat worden voor haar om hier te zijn. Caro wel terug komen hé meis.:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Hallo,Zo jammer, Caro & Drup, hoop jullie gauw terug te zien.Ga nu werken, fijne avond allemaal en voor straks welterusten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Jannigje, ik zie net je vraag.Ik heb wel toestemming gegeven om mijn man te bellen maar ze wilde mij niet vertellen waarom ze hem wilde bellen. Dat werd later dus duidelijk.Ja wat idioot niet dat het een MW snel boven de pet groeit. Ze kunnen zich mss beter bezighouden met sociale aangelegenheden zoals clienten weer op weg helpen met financien of helpen te begeleiden naar bepaalde instanties.Vanmiddag kreeg ik dan toch een mail van haar en ze wilde mij zien en ze wilde praten over de haar toegestuurde mail van mij.Ik heb teruggemaild dat ik daarvoor nog te boos en te verdrietig ben en toen heeft ze mijn huisarts gebeld.Die belde mij dus vanmiddag op en was heel heel lief voor me, hij vroeg of ik snel langs wilde komen om met hem te praten.Ja Jan, ik zit momenteel zonder hulp maar ik zie wel hoe nu verder. Vanmiddag in de tuin gewerkt en het resultaat mag er zijn, konden jullie het maar zien.....Ben nu helemaal rozig van de vitamine D, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Jane je voorstel van New Age muziek kon mijn idee zijn. Ze is zelf nooit zo n muziek fan geweest maar mijn I-Pod ga ik haar aanbieden als ze dat kan verdragen. Fijn dat je zo meedenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Trusten mensen ik ga weer af sluiten tot morgen.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ja mensen ik ga ook afsluiten. Kijken of ik wat rust kan vinden. Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Slaap lekker allemaal!Ik ga vanavond nog maar eens proberen de batterijen van m'n blauwe beer op te laden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Hoi!Tina, het kan nietanders dan zoWill do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ha Marjo,zeker telepathie,ik zat aan je te denken.Komt goed!!!!Graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Truste voor de uitloggersik ga ff Canvas kijken om 21.15 goeie 4 sterrenfilm!(zonder reclame tussendoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Watte op Canvas vandaag Jane? Sorry ben te lui om zelf te zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Michael Clayton, misdaaddrama met G Clooney Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Kee! Had em al opgezet thx!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ik ga lekker vroeg mn bed in.Het was vannacht echt te laat.Lig half te pitten op de bank.Morgen vroeg opVoor iedereen weltrusten en tot morgenLaterzzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden