Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Was voor Bolletje dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Heey Isa, werkse morgen en ik ben zo benieuwd naar je belevenissen.Dikke kus, Em:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Borretje, zenuwachtig? Ik zal aan jullie denken. Hoelaat zijn jullie aan de beurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Morgenmiddagen zaterdag wordt mijn tuin helemaal uitgegraven net als mijn vijver. Zal wel een troep worden. Daarna gaan wij de tuin helemaal nieuw aanleggen.Ik heb er zin in. Alweer een nieuw begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 borretje, succes morgen.ga met hondje lopen en naar bed.weltrusten allemaal. morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Mensen ik ga ook slapen, morgen vroeg op en een drukke dag.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ik ook ciao!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi Borretje, vertel.Wat voor angst? Bang voor wat of wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Mooi.Trusten.Groetjes ikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi mensen,Net even wat bij gelezen (niet alles, veel te veel)Werd ik vanochtend ineens gebeld of ik in kon vallen in de thuiszorg voor 2 uurtjes.Nou, geld is geld, dus weg was ik.Borretje, vertel je angst, vaak helpt dat, wij zijn er voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Welterusten allemaal slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Jane,Ook welterusten.Ik duik er ook in.Beste mensen, nog een hele fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ik heb echt een superavond gehad Een megatas met kraaltjes gekregen van de juf, die had ze nog over, wauwie echt te gek !Heel leuk geoefend met de groep en daarna nog met de doedelzakken Nu een lekker ovenbroodje maken xEn mn groene pilletje moet ik nog nemen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Jane, RapilosPleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden