Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 AR Leuk je weer eens tegen te komen hier doei doei slaap lekker straks groetjes aan Will !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 fijne avond Co:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 groeten doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi en tot morgen ozo AR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ik ga lekker alle onzinseries kijken (House, The Mentalist). Veel meer breng ik niet op, vrees ik.Serena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Oh maar Serena! Ik hou van de mentalist! Vooral zijn kapsel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bakkom Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 En ik van House, hij zit nu in het gesticht en ik volg alle afleveringen. House is geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Lekker gevoel hè Isa,Voor je het weet is het echt zover, zal duimen dat het wordt wat je er van verwacht.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Volgens mij zit ik hier op het goede draadje:DSerena (dol op "House" sinds hij bij A bit of Fry and Laurie zat)P.S. Hoe eerlijk moet je hier zijn over je drankgebruik? Op dit moment zit ik nl. wel aan de wijn....sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 je zou alleen jezelf maar voor de gek houden, Serena.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 door niet eerlijk te zijn....stel dat je hier komt met de mededeling dat je niet drinkt....en het toch doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi Serena,Die series waar jij het over hebt zeggen me niets, geen mening dus maar wens je er gigaplezier bij.Over je drankgebruik kan je het best maar eerlijk zijn lijkt me.Niets moet hier dacht ik, behalve dan iedereen in zijn waarde laten en respect voor een andere zienswijze dan je eigen.Mag het geloof ik niet zeggen maar kan het niet laten: Proost. Maar hou het netjes!!!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Serena! Da Doc. is ook fantastisch!!Op facebook hebben we docter House Advise!4k zal es kijken wat ie voor jou zeg8;Sometimes we can't see why normal isn't normal!Verder eerlijk blijven werkt het best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Duidelijk, bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Zo mensen mijn groen pilletje zit er weer in. Was ik het nog bijna vergeten:o Joh ik heb voort een geheugen als een vergiet. Maar goed. Ik ga weer stoppen en lekker verder met tievie kijken.Voor iedereen een hele fijne avond gewenst en tot morgen weer.Serena houd je haaks hé? alle begin is moeilijk maar als wij het kunnen kan jij het ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Dag allemaal,Ik kom zomaar binnenstormen zonder alles bijgelezen te hebben, Wing en Bol zijn online, mag ik jullie even een PB sturen, het heeft niets met alcohol te maken, wel met kleuren mengen en aangezien jullie schilderijen maken kunnen jullie me wellicht helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Bye mensen,Ik ga nog een nachtje werken.Morgenmiddag naar Limburg, naar de stacaravan tot maandag.Neem het laptoppie mee, msschien spreken we elkaar.Anders alvast een heel fijn weekend,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Fijn weekend Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Goedenavond Zo dadelijk op Nieuwslicht net 3programma over de werking van alcoholmet Menno B en Xavier Guzman, jawel2100 uur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 goede avond allemaal.even lekker flauw de panneshow kijken. is leuker dan de leukste thuis, word niet steeds terug gespoelt, en loopt lekker door.ik weet niet hoevroeg je wegmoet morgen isa maar alvast heel veel plezier met je werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Is goed wing, geen haast.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 toch maar even op 3 gekeken ben benieuwd hoe mijn hersens eruit zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi allemaal,ben er ook weer. Veel gedaan tch vandaag en dat terwijl ik een dagje rust voor mezelf had beloofd.Ben al twee weken aan het poetsen en boenen in en om het huis.Maar ik geniet er wel van hoor.Heb me vandaag aangemeld bij facebook, zit ook op hyves maar facebook snap ik nog niet echt.Hebben jullie er ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Voort? Ook een Brabantse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden