Spring naar bijdragen

Donderdag 8 april

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi Serena,

Die series waar jij het over hebt zeggen me niets, geen mening dus maar wens je er gigaplezier bij.

Over je drankgebruik kan je het best maar eerlijk zijn lijkt me.
Niets moet hier dacht ik, behalve dan iedereen in zijn waarde laten en respect voor een andere zienswijze dan je eigen.

Mag het geloof ik niet zeggen maar kan het niet laten: Proost. Maar hou het netjes!!!

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen mijn groen pilletje zit er weer in. Was ik het nog bijna vergeten:o Joh ik heb voort een geheugen als een vergiet. Maar goed. Ik ga weer stoppen en lekker verder met tievie kijken.
Voor iedereen een hele fijne avond gewenst en tot morgen weer.
Serena houd je haaks hé? alle begin is moeilijk maar als wij het kunnen kan jij het ook:):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik kom zomaar binnenstormen zonder alles bijgelezen te hebben, Wing en Bol zijn online, mag ik jullie even een PB sturen, het heeft niets met alcohol te maken, wel met kleuren mengen en aangezien jullie schilderijen maken kunnen jullie me wellicht helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond allemaal.
even lekker flauw de panneshow kijken. is leuker dan de leukste thuis, word niet steeds terug gespoelt, en loopt lekker door.

ik weet niet hoevroeg je wegmoet morgen isa maar alvast heel veel plezier met je werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
ben er ook weer. Veel gedaan tch vandaag en dat terwijl ik een dagje rust voor mezelf had beloofd.
Ben al twee weken aan het poetsen en boenen in en om het huis.
Maar ik geniet er wel van hoor.
Heb me vandaag aangemeld bij facebook, zit ook op hyves maar facebook snap ik nog niet echt.
Hebben jullie er ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...