Spring naar bijdragen

Maandag 12 april 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
woman

Neem dan wel van het merk iraK (verkeerdom gespeld), dat is de enige die echt werkt.




quote:


Originally posted by:
jacc


Woman, dank voor de tip, ik zat vandaag zelf al te denken aan St. Janskruid, dat heb ik op het forum ook al een paar keer gelezen, in mijn ogen gaan depressiviteit en lusteloosheid samen, als ik het een weg kan halen gaat het ander ook wel over denk ik dan, simpel gedacht maar misschien toch de moeite waard..




Ik ben aan het zoeken maar kan niet vinden wat je bedoelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Bol, de vergadering viel mee; heb daarna nog 2 uur geslapen... hang tegen iets griepigs aan of het is een reactie op allerlei emoties?
Beetje een niksige dag, ik heb nog wat in mijn composthoop staan te stampen maar de 3 kruiwagens die ik er vanaf haalde is wel mijn grootste prestatie vandaag hihihi.

Nu even bankhangen hoor... en telefoontjes plegen.

laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, waarom ben je zo woedend? Dat is helemaal niet zo raar hoor, als een beestje duf is na de narcose.
Donderdag worden de laatste kiezen van mijn katje getrokken, en dan zal hij ook nog wel een paar uur suf zijn.
Ik zou er wat voor geven als ze hem nog komen brengen ook... Dat heb jij dan weer wel. Ik moet hem zelf op gaan halen :)
Maar maak je nou niet zo drukl Laat dat diertje nou gewoon even bijkomen.

Nu ga ik nog even verder lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy dat grieperig gevoel is misschien de overgang van de winter naar het echte voorjaar. Je lichaam staat nog op de winterstand;)
Maar heerlijk dat je vandaag alleen maar een kleine beetje gewerkt hebt en verder rustigaan hebt kunnen doen. Dat is ook wel eens nodig hoor. Lekker niksen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Billy, ik snap wel wat je bedoelt! Ik zit zelf nu op 21 dagen, dus ben ook pas begonnen, en ben daar best trots op, maar vergeleken bij veel anderen..............
Maar iedereen is toch begonnen met dag 1!!! En daar zijn wij nu ook mee bezig.
Dus: ik ben trots op je!!!!:D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...