jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 quote: Originally posted by: womanNeem dan wel van het merk iraK (verkeerdom gespeld), dat is de enige die echt werkt. quote: Originally posted by: jaccWoman, dank voor de tip, ik zat vandaag zelf al te denken aan St. Janskruid, dat heb ik op het forum ook al een paar keer gelezen, in mijn ogen gaan depressiviteit en lusteloosheid samen, als ik het een weg kan halen gaat het ander ook wel over denk ik dan, simpel gedacht maar misschien toch de moeite waard.. Ik ben aan het zoeken maar kan niet vinden wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Laat het mij weten waar enhoe en ofhet werkt Jacc!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Jacc. St Janskruid wordt niet geadviseerd bij betablokkers. Misschien slik je die niet maar dat werkt in ieder geval niet goed samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 VM dan moet ik het eerst kunnen vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hallo Mick, ik zie dat je een oudgediende bent.Ken je hier nog mensen?En hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goedenavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hey Nick Hoe gaat het met jou?????Goedenavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Is Mick een meisje... als ik wat beter naar het icoontje kijk?Verhip, daar is niknok ook!!ik denk dat ik lekker bij Memories ga zwijmelen...Tot laters misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Haha verkeerd verkeerdom gespeldariKDat is de goede maar dan verkeerdom.Verkrijgbaar bij de Tuinen en meestal ook wel bij de drogist. En idd niet mixen met pammetjes of andere medicijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hey goeie avond, daar is onze roeier zeiler, vakantieganger Niknok Hoe is ie joh. Vertel hoe het gegaan is met de vakentie, ben heel benieuwd.Co meis, ook weer van de partij?En Cathy lieverd hoe is het vandaag gegaan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 WomanIk heb dat jaren geleden ook gebruikt en mijheeft het toen wel geholpen de ariK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hey Bolja eventjes.. ga zo bankhangenmaar ik zag onze Serenenbezweerder op de draadsinds tijden, dus moét even gedagzeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hier is tie Jacchttp://www.voordeligvitaal.nl/...dia/kira%20forte2.jpgxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alcohol1985 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 laagje 1 zit erop:) Waarom wachten op daglicht? is een donkerpaarse muur die ik wit wil. wil 3 van de muren wit maken, enkel de grootste waar iedereen het meest tegen aan kijkt paars houden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Woman, dank, ik was al op weg geholpen door een medeforum lid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Nou Bol, de vergadering viel mee; heb daarna nog 2 uur geslapen... hang tegen iets griepigs aan of het is een reactie op allerlei emoties?Beetje een niksige dag, ik heb nog wat in mijn composthoop staan te stampen maar de 3 kruiwagens die ik er vanaf haalde is wel mijn grootste prestatie vandaag hihihi.Nu even bankhangen hoor... en telefoontjes plegen.laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Drup, waarom ben je zo woedend? Dat is helemaal niet zo raar hoor, als een beestje duf is na de narcose.Donderdag worden de laatste kiezen van mijn katje getrokken, en dan zal hij ook nog wel een paar uur suf zijn.Ik zou er wat voor geven als ze hem nog komen brengen ook... Dat heb jij dan weer wel. Ik moet hem zelf op gaan halen Maar maak je nou niet zo drukl Laat dat diertje nou gewoon even bijkomen.Nu ga ik nog even verder lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Co! Daar was ie en nu is 't ie alweer weg ! Nu zitten we weer alleen in ons bootje! Jij roeit hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Desi, ik vind het zo erg voor je zus en voor jou.Ik wens je veel liefde en moed en kracht:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 VMJammer...beetje te druk misschien...Ja wij roeien wel verder hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Cathy dat grieperig gevoel is misschien de overgang van de winter naar het echte voorjaar. Je lichaam staat nog op de winterstand;)Maar heerlijk dat je vandaag alleen maar een kleine beetje gewerkt hebt en verder rustigaan hebt kunnen doen. Dat is ook wel eens nodig hoor. Lekker niksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Druppie, ben je er nog meis. Blijf je wel bij ons vanavond lieverd? Blijf er niet alleen mee zitten hé? Das niet goed voor onze Drup. En blijf sterk.!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hoi hoi Ari Ik ga nog even tievie kiekenen mijn cake (zonder boter) snijden en opeten Fijne avond nog en slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hoi Cathy,Ben idd oud gediende. 'Ken' nog wel een paar mensen hier. Ik vertelde al eerder hoe het ging, maar misschien heb je dat niet gelezen (logisch). Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ha Billy, ik snap wel wat je bedoelt! Ik zit zelf nu op 21 dagen, dus ben ook pas begonnen, en ben daar best trots op, maar vergeleken bij veel anderen..............Maar iedereen is toch begonnen met dag 1!!! En daar zijn wij nu ook mee bezig.Dus: ik ben trots op je!!!!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden