Hanneke Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen iedereen weer,Ik wil jullie allemaal een heel goede 24 uur toewensen. Ik zal geen alcohol gebruiken vandaag. Dat is voor mij het beste. Wat mij betreft een blij nuchtere groet!Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 ook een goedemorgen!Een strak plan Hanneke.Ik sluit me erbij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Wat een rust hier.Alledrie al weer weg..... voor iedereen een hele mooie dag gewenst. Hier schijnt de zon al heerlijk . En eindelijk zie ik twee rose bloesembloempjes..... het feest kan beginnen, de hele boom zal nu binnen de kortste keren helemaal rose kleuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goeiemorgen.Al zou ik willen drinken vandaag zou het nog niet kunnen. Toch iets verkeerds gegeten gisteren blijkbaar.Eerst maar eens voorzichtig een kop thee.Ja, fijn hè Yvonne, ik zie nu elke dag wel wat nieuws opkomen in de tuin. Helaas ook veel onkruid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 goeiemorgen Vie. Hihi, dat onkruid, erg he. Onder de plaats waar ik zaadsilo's heb hangen voor de vogeltjes ligt inmiddels een waar tapijt van 'onkruid' ..... ik moet echt hoooooooooooooognodig aan de slag in de tuin, maar het wordt wel heeeerlijk groen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Wat ellendig dat je zo beroerd bent nou. Hoop dat het snel overgaat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goede morgen allemaal,Geef me zon en water en ik krijg een opgeblazen gezicht van hier tot tokio:(en dan bedoel ik op een zonnige dag auto`s wassen met water of met een hogedruk aan de gang of planten sproeien, die waterdruppels in mijn gezicht werken dan als vergrootglaasjesIedereen zegt wat word je bruin maar ik vind het gewoon rood.Heb een fijne dag allemaalVie rustig aan dan word je maag misschien ook wat rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 goedemorgen allemaal,hanneke ik doe weer mee vandaag. de afgelopen 3 dagen heb ik weer flink gedronken en ik weet het, ik ben er niets mee opgeschoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ja, bedankt. Het ergste heb ik vannacht wel gehad denk ik.Insmeren AR. Zonnefactor 40. Of een sunblock, nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen iedereen!Weer niet uitgerust opgestaan...balen...Vanavond maar mega vroeg erin ofzo? Verder natuurlijk iedereen een leuke en droge donderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Morgu AR, Igor en Ekstertje. Hihi, moet wel een beetje lachen om jouw rode/bruine gezicht hoor AR , maar inderdaad, zoals vie zegt, lekker smeren maar. Igor, er gewoon weer tegenaan hoor. ik weet hoe je je kunt voelen na zulke dagen.. en dan heb ik het nog niet eens over de kater op zich. wät naar Ekster dat je niet goed slaapt, bij mij is het juist andersom: als ik NIET drink slaap ik beter dan ... uhhhh, kweenie hoe je dat noemt, maar in ieder geval slaap ik dan heeeeerlijk. Hoop dat jij ook lekker slaapt komende nacht, maar dat is nog zooooo ver weg:wacko:Vie, rustig aan maar vandaag dan, na zo'n nachtje moet dat wel hoor. Luitjes, ik ga er vandoor.... zonnige dag gewenst en AR smeren maar of gewoon binnen blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Zojuist nog even de laatste bladzijden van gisteren gelezen.Over reïncarnatie: ik weet er niet zoveel van, maar heb altijd begrepen dat je elke keer nieuwe kansen krijgt, dus voor mij klonk het wel positief.Maar Jannigje, als ik nu te overlijden kom wil ik eerst een heeeeeele tijd rust Moet er ook niet aan denken, weer die hele heisa.Albertina dank je voor de update over Houtje. Ik hoop zo erg dat ze nu van die nare pijn af is.O nu snap ik meteen waarom mijn maag zo van streek is. Ben begonnen met de sertraline, en las in de bijsluiter dat je daar in het begin goed misselijk van kan zijn.Jij ook een fijne dag Ekster, En ik hoop dat je opknapt van de moeheid. Tijd om lekker naar buiten te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Zo, hier al gestofzuigd of is het stof gezogen?:$.Héél belangrijk hoor een goede bescherming in de zon,idd een factor 40, gebruik ik ook en ik krijg echtwel een kleurtje.Vie,beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Vie,dat is heel goed mogelijk,na een paar dagen neemt de misselijkheid af.Effe doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen allemaal,Spannende dag vandaag!Moeten zo in het AMC zijn voor de kleine prinses!Ze begint het nu wel eng te vinden.Ook mama wordt er erg onrustig van pppf,wordt een lange dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Daar ben je vroeg bij Albertina, dat stofzuigen. Doet me er aan denken dat ik dringend een nieuwe stofzuiger nodig heb.Het gaat nu wel weer hoor, die kop thee is er in gebleven. Inderdaad gewoon even doorzetten. Ik vind het alleen vervelend omdat ik de kat straks naar de dierenarts zou brengen voor zijn ontstoken tandvlees (zijn laatste kiezen moeten er uit, de arme ziel) en dat gaat me niet lukken.Nieuwe afspraak maken.Dieren, ze brengen je een hoop vreugde, maar ook zorg.Lees net dat mijn lievelingsnichtje dat aan het scheiden is, nu gaat samenwonen met een man met een bipolaire stoornis. Eerst een alcoholist, nu dit. Maak me enigzins zorgen.En ik weet ook wel dat iemand met een bipolaire stoornis hartstikke aardig, intelligent en leuk kan zijn, maar zij is zo'n type dat de belangen van een ander voor die van haarzelf laat gaan.En dat vinden velen van ons vast wel herkenbaar.Yaja, veel sterkte met de kleine meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goeiemorgen allemaal!Vie:present:, misschien wat kamillethee.Igor, erg jammer, ik hoop dat je doorkrijgt wat er steeds gebeurt, anders wordt het van kwaad tot erger.heb je hier iets nodig? Doe je de ADB behandeling? Zoals Co schrijft; inzicht zonder handeling brengt geen verandering.Ik bedoel het niet zo cru als het hier staat meis, maar je komt hier natuurlijk om de alco de baas te worden en ik weet nog hoe doodongelukkig ik me voelde middenin al die mislukte minder/stoppogingen.ALS IK HET KAN, DAN JIJ OOK!Yvonne, heb je Japanse Kers? prachtige bloesemzee wordt dat dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen allemaal...Het belooft weer een stralende dag te worden... Ik heb gisteren te lang in de zon gezeten zonder zonnebrandcreme op, niet verstandig met een lentezon. Ik denk altijd van ach, ik verbrand niet, ik hoef niet te smeren maar toen ik vanochtend in de spiegel keek vertelden mijn rode wangen me anders....Fijne dag iedereen, ik ga eens in de benen en ga weer wat dingen van mijn to do lijstje afstrepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 hihi Jacc,heb hetzelfde,mooie rooie neus hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 goeie morgen iedereen, Ik zie dat het hier al kei druk is Wens iedereen een rustige , zonnige en nuchtere dag toe Ben vandaag aan dag vier en heb er eigenlijk geen problemen mee Volhouden is de boodschap , maar denk ni vooruit deze keer , dag na dag Zoals ze in de AA zeggen , alléén vandaagIk ga mijn tuinmeubeltjes wassen ( kan ik er vanmiddag van genieten in het zonnetje ) en dan een gezonde wandeling maken in de natuur Nuchtere groetjes van iemand die er echt wil voor gaan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 ppppfffffff,stuiterbal hier! bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hee Yabeter stuiteren dan drinkensucces met je dochtermorgen is er weer rust in de tenthoop ik voor jullie:present:Zo even lekker naar de markt en dan ook de tuin ingisteren in Elysium ook ongemerkt een tintje bruinerdus gauw een echt kleurtje van maken want 29 apr.ga ik met dochter naar Spanje en dan kan het wel eens erghard gaan, lekker beachvolleyballen in het zonnetje:rose:, hoop ik.Mijn wekkerklok stond inees een uur voor, gek , nu duurt mijn dag ineens langer en ben ik een heleboel van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 hoi jane. ik vermoed wel waarom ik er steeds weer 'intrap'. ik heb gewoon een flinke schop onder m'n achterste nodig. ik weet dat het niet helpt om te drinken. ik doe de behandeling hier en heb er ook veel aan, alleen op het moment voel ik me gewoon prut. ik mis m'n trouwe viervoeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Mogge allemaal,Vie beterschap hoor.Ya sterkte met je dochtertje.Igor jij ook sterkte toegewenst en ja een huisdier kun je heel erg missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Joehoe, hey daar lieve kanjers,Vie wordt maar weer gauw beter meis. Vandaag misschien lekker in het zonnetje zitten? Beetje bouillon drinken. En helemaal niksen. Want mensen die ziek zijn, mogen niets doen.Igor, jammer dat je weer gedronken hebt maar je moet maar zo zien, zolang je hier blijft, gaat het echt een keertje lukken. Wat ik al schreef, de een lukt het al gelijk, de ander heeft gewoon wat meer tijd nodig. Maar uiteindelijk bereiken we allemaal het zelfde. We zijn gestopt. Laat de moed niet zakken.Probeer de volgende keer, aan de bel te trekken als je wilt gaan drinken. Je kunt het altijd op het forum gooien, en daarna nog kijken of je wilt gaan drinken of dat je zoveel kracht hebt op gedaan dat je de eerste niet neemt. Moet jij eens kijken wat een geweldige kick dat geeft.Ya lieverd, ik kan me voorstellen dat je jezelf nu als een stuiterbal voelt. Meis wat vervelend toch allemaal. Wat moet er nu weer met assepoestertje gebeurden?Emoke, 4 dagen droog. ff wachten :heart: Zo die zijn voor jou hoor. GEWELDIG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden