Spring naar bijdragen

Donderdag 22 April

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by: tasseke
hoi foto!!

wilde je reageren op mijn bericht?

mis alleen je antwoord

mijn eigen tekst ken ik gerust

:D

Haha, sorry, mijn reactie stond er tussen ipv eronder. Ik vroeg me met opperste verbazing af hoe je zoveel kunt doen in een uur? Dat ben ik alleen al kwijt aan koken en eten!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zie het Dar, hoe dat sapvasten in elkaar steekt. Ik wilde alleen een medestandster om het samen vol te houden, dus ik dacht, misschien kunnen we elkaar per sms of mail soms even sterken. En om de energie te delen, want je doet het uiteindelijk voor een schoon lijf en leven. Ben gewoon beiieuwd hoe zoiets gaat, maar ook onzeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve allemaal en ook Dar, Ja het is druk geweest, ben ook nog maar net terug. We hadden een heeeeel lief hondje, een vosje. Heb wel ooit van het merk gehoord maar t'is zeldzaam. Ja we hebben het baasje terug gevonden anders had ik ze mee genomen. Zo'n ontzettende lieverd. Ik ben altijd erg blij als we dieren terug eigenaar kunnen brengen maar de man was zooooooo blij dat hij ze weer had nadat hij ze verkocht had. Het hondje werd dus gelijk weer aan een paal gebonden:angry: God wat was ie blij.
Verder hadden we een New Fountlander zitten met papieren en alles erbij. Afstandhond. Nou ik heb nog nooit zo'n mooi dier gezien. 120 kg en schofthoogte 92 cm. Dus een hele jongen. Konden we gratis mee nemen maar wat moet ik met zo'n kalf mensen.
Zo nu ff eten.;) Prakkie van gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Fotograaf,

Sausjes staan kloppen in m'n ééntje.
Knoflookboter maken,pffff
Als ik een gast heb, kook ik de sterren van de hemel.

Ik houd het eenvoudig, maar wel smaakvol.

De aardappeltjes om te bakken zijn klaar, een groet.

Wie nog moet eten eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag niet Dar. Ze moeten altijd terug naar de eigenaar. Het diertje heeft de hele tijd als we niets te doen hadden op m'n schoot gezeten. Ze ging helemaal tegen me aan hangen. Ja jammer dat je zo'n dier niet mee mag nemen. Soms heb je dat hé? Je valt echt op een diertje, en dan maakt het niet uit of het diertje nu lelijk is, of mank loopt. Dat klikt gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik sluit af want voel me niet lekker. Drie lagen kleren aan van de kou om vervolgens de hele boel uit te gooien van de warmte. Niet erg stabiel dus hahaha. Gelukkig was mijn hulp er die me hielp met haren weer te spoelen omdat ik stond te tollen maar schoot ik niet veel mee op want blijf een puinbak kapsel houden. Naja miss morgen beter. Fijne avond allemaal en voor laters slaap lekker. Liefs van drupje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos: GEFELICITEERD met je nieuwe huis! :) Eindelijk! En...wat lief van je familie dat ze je ermee wilden helpen!

Hi hi Woman....lang leve de liefde! En de bijbehorende onzekerheden en ongeduld;) Als dit hèm is dan komt het heus goed! Maar ik herken het helemaal!

Euh...Vie wat is Patapata?

Carolien: jammer dat je ons weer gaat verlaten, maar snap het ook best! Het ga je goed en geniet van je Roni! :)

Bolletje: diep respect voor je werk op de DA. Je komt er volgens mij zoveel rottigheid tegen...Als ik alleen al lees wat de dierenbescherming tegenkomt aan leed...Het slechtste in de mens zie je dan! Kan me er altijd erg kwaad om maken...Kun je niet voor een dier zorgen, begin er dan niet aan! En tropische dieren horen niet hier! Laat die beesten lekker wonen waar ze thuishoren ipv in onze huiskamers te gaan laten verpieteren.

Droog: als ik het goed begrijp kan ik je feliciteren met 1 jaar droog staan! Wat goed!

Drupp: beterschap! misschien zijn je last van duizeligheid nog restverschijnselen van je val..Doe maar voorzichtig!

Hier verder alles ok. Overmorgen 2 maanden droog. Nog lang geen jaar zoals "droog", maar ben er wel blij mee...Vind het wel erg moeilijk en heb vaak trek. Sommige dingen ga ik dus ook maar uit de weg. Het is niet anders. Hoop wel dat dat later gemakkelijker gaat. Slapen gaat momenteel ff minder, dat ging in het begin beter. Heb last van angstige dromen en gil in mijn slaap. Kan me niet herinneren waarover ze gaan. Vandaag goede zin gehad en mijn "to do" lijstje bijna afgewerkt. Komende dagen weer werken, maar vind ik niet erg. Zal zo eens over die sapkuur lezen, is misschien ook wel iets voor mij...Al lijkt het me pittig om te doen. Heb altijd wel graag eten om op te knauwen zogezegd! ;) Eerst maar n's lezen wat of het inhoudt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...