Spring naar bijdragen

Donderdag 22 April


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb zooo heerlijk gedansd vanavond
Na de les had ik de zaal voor mezelf, en heb ik Marco Polo geoefend, en het ging allemaal ineens een stuk beter.
Passie in mn donder helpt wel gniffel gniffel.
Voel me nu zo lekker.
(nog geen mail maar wat niet is kan nog komen, pas morgenavond mag ik het raar vinden)
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buikdansen wordt pas goed
met passie in je donder
maar dat wist je al Woman
het is nu dubbele passie

lekker uitrusten en genieten
zal voor je duimen!

Welterusten vast
dochter mag met school naar parijs
en moeders mag haar om 2.45 uur naar
de bus brengen, dus voor nu
ff gauw een paar uur slapen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi: wat zwaar toch voor jullie. Bijzonder dat je zus geestelijk zo sterk is. Ik wens jullie nog dierbare momenten samen.
Veel sterkte :heart:
En ik hoop dat je tot een betere balans komt wat medicatie betreft.

Ari,

quote:


Op een gegeven moment werd mij duidelijk, dat ik van alles, wat ik al wel verwerkt had, maar dan mèt alcohol, ook nog eens moest verwerken zonder alcohol.


Daarvan ben ik me nu ook pijnlijk bewust. Dank je voor deze omschrijving, die geeft voor mij precies aan waar het om gaat.

Ari, Ekstertje, Jane: spannend hoor op vakantie zonder alc. Sterkte!!!!! :present:

Zonnetje: allemaal heel herkenbaar wat je schrijft! Ik ben zelf nog niet zo lang bezig en herken het slechte slapen, het dromen en het gevoel er (nog) niet bij te horen. Maar net als jij heb ik dat laatste gemeld (gisteren) en daar werd heel fijn op gereageerd. Het is onze eigen onzekerheid waardoor we dat denken. Wij horen er wel bij hoor, jij ook!!!

Marieke hoe is het gegaan?

Rapilos: GEFELICITEERD! :moon::moon::moon: Een eigen huis, een plek onder de zon :moon::moon::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Zon, geen idee of je er iets aan hebt, maar ik ben naar mijn ha gegaan en heb slaappillen gevraagd. Alleen voor de eerste weken en dan alleen 1x per 4 á 5 nachten, als het echt te gek werd. Dan had ik in ieder geval een nacht goed geslapen en dat heeft mij geholpen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jannigje
slaappillen niet zo echt men ding, maar k heb er ook al over zitten nadenken. Als het echt niet meer gaat
zal ik het toch overwegen en mss zoals je zegt voor een korte periode. Want zo kan het ook niet verder.
Die fysische vermoeidheid tot daaraan toe maar het is vooral de psychische (niet verwerkte demonen blijbaar) waardoor ik ook tijdens de dag blijf piekeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel herkenbaar hoor. Ik hou ook niet van slaappillen, maar ik heb ze maar een paar keer gebruikt. Niet alleen voor de vermoeidheid, maar juist voor de demonen die nu naar boven komen aan te kunnen. Ik heb toch wel energie nodig om dat allemaal aan te gaan.
maar goed, dat geld voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in iedergeval heeft de wandeling me al goed gedaan. Ben eindelijk buiten gekomen, sluit me de laatste maanden op; mensenschuw, teveel prikkels. Heeft zowel te maken met mijn alco misbruik als mijn depressie. Maar ja wat was er eerst hé, de kip of het ei of beter gezegd wat houdt wat in stand.
De pillen die ik slik hebben natuurlijk geen effect door de alco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht,

Ondanks dat ik met plezier heb gewerkt overvalt mij nog steeds het gevoel van toegeven aan mijn drang naar de verdoving.....
Pffff... :angry:
Gelukkig geen wijn in huis,dus geen probleem...
of wel... ???
Weet nu al dat ik vannacht geen oog zal dichtdoen !!!

Zijdelings de D&D en de thema's gelezen !!!
Reageer ik verder morgen op...
Maar thnx Cathy en PietjeParel dat jullie zo goed hebben verwoord wat mijn gevoel was... Kon zelf effe de woorden niet vinden !!! :sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...