Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 April...

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witte,

dat is mijn manier om mijzelf te wapenen tegen de dag
ik heb het gevoel of ik door de mallemolen wordt heengetrokken
maar tja, als ik dat tegen mijzelf op de ochtend zeg.............
dan ga ik met lood in mijn schoenen heen

vandaag zijn het kittige hakjes
dus ik trippel lekker heen
op de terugweg zijn het schoenen met loden neuzen
maar gelukkig mag ik ze dan al snel uittrekken :D

fijne dag allemaal

Nog even voor Blondie als ze wakker wordt

Meid,

Depri zijn is niet erg
erin blijven hangen wel
schreeuw het van je af, bepraat wat je dwars zit
en stel je open voor nieuwe inzichten
en voordat je het weet, neem je je leven weer in eigen handen
en kan je met recht trots zijn op jezelf
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ben ook weer wakker en paraat !!
Ga snel rennen moet aan het werk, getsie geen zin maar ja ..... gelukkig schijnt het zonnetje.

Blondie ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, vreselijk die tweestrijd, hoop dat het goed met je gaat :)

Doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Kanjers,

Ja moe gestreden tegen iets in jezelf is denk ik erg moeilijk. Vechten tegen jezelf en je verslaving kun je niet winnen. En negeren gaat ook niet, de behoefte blijft terug komen. Wat ben ik toch blij dat Refu. uit gevonden is. Ik heb relatief weinig behoefte om te drinken. Ook omdat ik weet dat ik toch niet kan drinken, dat zit ook in dat koppie van me. Wat zou ik toch graag willen dat, iedereen die strijd tegen de alcohol, Refu. zou kunnen slikken, dat zou zoveel strijd kunnen verminderen.
Heeft iemand al iets gehoord van Ya?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar/Vie, ik doe niet mee met de sapkuur
want de 30ste vertrek in naar Spanje met dochter
en als ik net heb ge-vast dan schiet ik door (Volpension).
Dus als ik terugkomt is een beter tijdstip, moet ik even in mijn agenda uitzoeken.
Veel succes, alleen de eerste twee dagen zijn echt zwaar, daarna ga je je steeds beter voelen
en kun je zelfs sporten, beter als anders zelfs, want je gaat je steeds energieker voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal.

Hier een vroege vogel, voor mijn doen dan.
Gisteravond lag ik al op tijd op bed, was zo moe van de stemming van gisteren, boosheid maakt echt moe, wisten jullie dat? Vast wel.
Blondie heeft als Titel, moegestreden en wat maakt een titel nu uit, zij voelt dat toch zo, dan mag ze dat toch ook zo opschrijven? Ik heb dat gevoel ook heel vaak en dan niet met de drank alleen maar vaker met alle strijd in het leven. Dan denk ik ook vaak: jakkes ik ben het zo zat allemaal, ik ben zo zat van het vechten en het strijden. Dan wil ik het bijltje er wel eens bij neergooien.
Maar nu is mijn stemming weer goed.
Ga vanmiddag met een ontzettend lieve vriendin de stad in, terrasjes pikken, uit eten en dan naar de film, De gelukkige huisvrouw.
En het is een prachtige dag dus we treffen het.
We gaan ook even kijken naar de: Moedervandebruidjurk, hahahaha.
Dochter trouw 9 juli dus de tijd raast voort, ik moet zo langzamerhand eens beslissen.

aanpassing:typefouten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Ik ben altijd een uitslaper geweest, altijd avondmens, maar nu 3 dagen weer es vroeg op.
Cursus en werken.... het ziet er buiten al mooi uit maar met gemak zou ik er nog een uurtje induiken hoor! In elk geval een tijdje duf staren, zoals Witte ook zegt.

Wat leuk ER, een bruiloft in het verschiet! Is dit de 1e uit jullie nest?

Hopelijk heeft Blondie haar strijd gered en kan ze trots zijn op zichzelf.
Meid, ja gaat je op termijn echt beter voelen, tevredener. En wat dan op je pad komt is beter
te doorzien en aan te pakken dan met drank erbij. Ga je er vandaag ook weer voor?

Ik moet douchen en dan weg.... bye.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya lieverd hoe is ie? Weet terug van weg geweest? Wat was er nu aan de hand lieverd? 'K schrok me de #$%^

Moghu Cootje. Ook al weer uit bed?

Ikzelf denk toch dat ik een ochtend mens ben. Sta bijna altijd met een traliedagevoel op en heb zin in de dag. Maar voel me 's avonds ook goed. 'k weet niet misschien ben ik het wel allebij.
Zo ga zo is ff kijken of ze bij de ldiL nog wat plantjes over gelaten heben voor mij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff met een bak koffie bij gaan lezen, maar heb wel alvast eerst een vraagje. Ben nu bijna 4 weken alcoholvrij en ja... voor het eerst mezelf gisteren op iets mooit getrakteerd :D maar dat was niet de vraag, de vraag is dat ik dus al bijna 4 weken verkouden ben. Herkent iemand dit? Ik dacht een keer iets gelezen te hebben over iemand die hier iets over schreef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lin,
het is echt gek want als je drinkt zou je toch zeggen dat dat heel ongezond is en dat je juist dan vatbaar bent voor allerlei virussen.
Maar juist als je stopt met drinken gaat je hele lichaam in protest en krijg je kwalen en kwaaltjes.
Hoe dat kan weet ik niet maar het komt wel vaker voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...