witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 goeiemorgen DarNou....... Tas Als ik dit lees word ik idd al moeIk geloof dat ik meer neig naar de kant van je dochter;)Tegen die tijd, zal t ook wel weer lekker warm zijn dan Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 tas heerlijk hoor die vrolijkheid op de vroege ochtend. heb zelf ook geen last van ochtend humeur. maar ben alleen dus er is ook niemand die me de ochtend kan verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ben gelukkig niet chagerijnig s morgens,Ik kijk alleen wat duf voor me uit omzomaartezeggeBen altijd blij als mensen vrolijk zijn s morgensEn nog blijer als ik wat duf toe kan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 igor,ik sta hier een uur eerder opeen uur om mijzelf te wapenen tegen het humeur van kindliefzo ik neem het laatste bak koffieen dan ga ik ook iets doenvandaag een kort dagje, na de gezamelijke lunch ben ik toch klaar voor deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goeiemorgen allemaal!Hier nog zo'n dufkopsjonge ik word oud zeg.Kan niet meer tegen een opgebroken nacht,lag nog uren wakker nadat ik dochter naar de bus heb gebracht.En het "leuke"is dat we haar vannacht op dezelfde tijd weer op mogen halen.nou eerst ff bijlezen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Beter een duf hoofd dan een kater hoofdPfff daar moet ik echt niet meer aan denken zeg.Tas wat opvallend dat jij een hele ochtend therapie"iets'doen noemt...Volegns mij doe je daar wel meer als iets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Witte,dat is mijn manier om mijzelf te wapenen tegen de dagik heb het gevoel of ik door de mallemolen wordt heengetrokkenmaar tja, als ik dat tegen mijzelf op de ochtend zeg.............dan ga ik met lood in mijn schoenen heenvandaag zijn het kittige hakjesdus ik trippel lekker heenop de terugweg zijn het schoenen met loden neuzenmaar gelukkig mag ik ze dan al snel uittrekken fijne dag allemaalNog even voor Blondie als ze wakker wordtMeid,Depri zijn is niet ergerin blijven hangen welschreeuw het van je af, bepraat wat je dwars ziten stel je open voor nieuwe inzichtenen voordat je het weet, neem je je leven weer in eigen handenen kan je met recht trots zijn op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik wens je een hele fijne dag TasGoed dat je t zo optimistisch zietDaar win je een hoop mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ren achter je aan DarIedereen een fijne dag vandaag!!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 dar een mooi stuk.tas als dat helpt om je goede humeur te behouden is het de moeite waard. succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ik moet over een half uur weg en zit nog in m'n pyama. moet dus opschieten. maak er een vrolijke dag van allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 goedemorgen allemaal, ben ook weer wakker en paraat !!Ga snel rennen moet aan het werk, getsie geen zin maar ja ..... gelukkig schijnt het zonnetje.Blondie ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, vreselijk die tweestrijd, hoop dat het goed met je gaat Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goeie morgen lieve Kanjers,Ja moe gestreden tegen iets in jezelf is denk ik erg moeilijk. Vechten tegen jezelf en je verslaving kun je niet winnen. En negeren gaat ook niet, de behoefte blijft terug komen. Wat ben ik toch blij dat Refu. uit gevonden is. Ik heb relatief weinig behoefte om te drinken. Ook omdat ik weet dat ik toch niet kan drinken, dat zit ook in dat koppie van me. Wat zou ik toch graag willen dat, iedereen die strijd tegen de alcohol, Refu. zou kunnen slikken, dat zou zoveel strijd kunnen verminderen. Heeft iemand al iets gehoord van Ya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dar/Vie, ik doe niet mee met de sapkuurwant de 30ste vertrek in naar Spanje met dochteren als ik net heb ge-vast dan schiet ik door (Volpension).Dus als ik terugkomt is een beter tijdstip, moet ik even in mijn agenda uitzoeken.Veel succes, alleen de eerste twee dagen zijn echt zwaar, daarna ga je je steeds beter voelenen kun je zelfs sporten, beter als anders zelfs, want je gaat je steeds energieker voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goedemorgen lieve allemaal.Hier een vroege vogel, voor mijn doen dan.Gisteravond lag ik al op tijd op bed, was zo moe van de stemming van gisteren, boosheid maakt echt moe, wisten jullie dat? Vast wel.Blondie heeft als Titel, moegestreden en wat maakt een titel nu uit, zij voelt dat toch zo, dan mag ze dat toch ook zo opschrijven? Ik heb dat gevoel ook heel vaak en dan niet met de drank alleen maar vaker met alle strijd in het leven. Dan denk ik ook vaak: jakkes ik ben het zo zat allemaal, ik ben zo zat van het vechten en het strijden. Dan wil ik het bijltje er wel eens bij neergooien.Maar nu is mijn stemming weer goed.Ga vanmiddag met een ontzettend lieve vriendin de stad in, terrasjes pikken, uit eten en dan naar de film, De gelukkige huisvrouw.En het is een prachtige dag dus we treffen het.We gaan ook even kijken naar de: Moedervandebruidjurk, hahahaha.Dochter trouw 9 juli dus de tijd raast voort, ik moet zo langzamerhand eens beslissen.aanpassing:typefouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goeiemorgen!Ik ben altijd een uitslaper geweest, altijd avondmens, maar nu 3 dagen weer es vroeg op.Cursus en werken.... het ziet er buiten al mooi uit maar met gemak zou ik er nog een uurtje induiken hoor! In elk geval een tijdje duf staren, zoals Witte ook zegt.Wat leuk ER, een bruiloft in het verschiet! Is dit de 1e uit jullie nest?Hopelijk heeft Blondie haar strijd gered en kan ze trots zijn op zichzelf.Meid, ja gaat je op termijn echt beter voelen, tevredener. En wat dan op je pad komt is beterte doorzien en aan te pakken dan met drank erbij. Ga je er vandaag ook weer voor?Ik moet douchen en dan weg.... bye..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 goedemorgen lieve allemaal,daar was ze weer!heerlijk in m,n bedje en de zon schijnt heerlijk naar binnen!Kopje koffie erbij en me nog even lekker laten verwennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hee, alles weer okee Ya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nee, Cathy, onze kinderen wonen alledrie op zichzelf.De oudste is al 5 jaar getrouwd en heeft twee dochters, de tweede, die in juli gaat trouwen heeft ook al twee kinderen en de jongste woont alleen, hij is tot zijn verdriet nog steeds vrijgezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ya lieverd hoe is ie? Weet terug van weg geweest? Wat was er nu aan de hand lieverd? 'K schrok me de #$%^Moghu Cootje. Ook al weer uit bed?Ikzelf denk toch dat ik een ochtend mens ben. Sta bijna altijd met een traliedagevoel op en heb zin in de dag. Maar voel me 's avonds ook goed. 'k weet niet misschien ben ik het wel allebij.Zo ga zo is ff kijken of ze bij de ldiL nog wat plantjes over gelaten heben voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Zo ff met een bak koffie bij gaan lezen, maar heb wel alvast eerst een vraagje. Ben nu bijna 4 weken alcoholvrij en ja... voor het eerst mezelf gisteren op iets mooit getrakteerd maar dat was niet de vraag, de vraag is dat ik dus al bijna 4 weken verkouden ben. Herkent iemand dit? Ik dacht een keer iets gelezen te hebben over iemand die hier iets over schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heey Ya, meid hoe is het met je?Heb je een mail gestuurd.Ben blij dat je er weer bent joh:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi Lin,het is echt gek want als je drinkt zou je toch zeggen dat dat heel ongezond is en dat je juist dan vatbaar bent voor allerlei virussen.Maar juist als je stopt met drinken gaat je hele lichaam in protest en krijg je kwalen en kwaaltjes.Hoe dat kan weet ik niet maar het komt wel vaker voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goedemorgen allemaalHet is nu officieel: 1 maand niet gedronken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Jannigje, Hoeraaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd:musicnote:Wat ontzettend goed van jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden