Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 April...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

laatste Witte

Ligt er een man in het ziekenhuis en is aan zijn mond geoperteert, en heeft hele erge dorst. Dus roept hij de zuster en zegt: "Ik heb dorst!'' tussen zijn lippen door.
Zegt de zuster terug: ''Maar je kan niet drinken je mond zit dicht'' Zegt de man terug:'' Giet het maar bia m'n kont binnen! '' Zegt de zuster tegen de patient:'' Oke, wat u wilt, wat wilt uw ? Koffie of thee ?
''Thee'' antwoord de Patient. De zuster gaat weg om te overleggen met de andere dokters en zusters en komt terug met een trechtertje en een thee gietertje.
Zegt ze tegen de patient:'' Draai maar om en trek uw broek omlaag'' De patient doet dat en ligt klaar en zegt:''Oke ik ben er klaar voor''
De zuster zet de trechter in de patient's kont en giet de thee naar binnen, en op een geven moment laat de patient een enorme scheet.
Zegt de Zuster tegen de patient:'' Wat doet u nu ? '' Zegt de patient tegen de Zuster: '' Je moet toch blazen als het warm is ?''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We mogen toch hopen dat jij niet je pizza eet voor je pc he...
Meneer Soothe

Gaat goed he jou naam schrijven nu..
Ik werd er stillekes op geattendeerd dat ik jou naam
verkeerd schreef....
En dat al bijna een jaar!!
Zonder dat jij er ooit wat van gezegd had

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup zei ik van de week nog, gewoon een helm gaan dragen. Laat een ander maar lachen dan, jij rijdt veilig meid en dat is belangrijk. Ik wil Druppie nog heel lang lezen hoor, ik kan je niet missen.
Ja dat bloed op de wond, ik dacht dat dat alleen maar goed was. Zelf het lichaam het laten op knappen, daar is het helemaal op gericht. Tenminste ik denk altijd zo maar dat is voor iedereen verschillend.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond iedereen,

ben nog niet helemaal bijgelezen maar Soothe laat het smaken. Doe ik zo.
voor de rest voel me iestje beter dan gisteren. Ben pas om 6u inslaap gevallen op de sofa maar heb dan toch tot deze middag 13u doorgeslapen als een roos (én zonder akelige dromen). Dus al bij al voel ik me fysiek even terug iets sterker. Daarna lekker in de tuin gezeten met boek(heb me de opgave opgelegd de Toverberg van T Mann te lezen). Eigenlijk kan ik me erin wel vinden en is toepasselijk voor deze dagen: veel eten, ligkuren en wandelsessies (hoofdpersonage is in een sanatorium).
Maar goed psychisch gaat ook even iets beters hoewel ik het gevoel van strijden=vechten wel kan begrijpen waar Blondie de dag is mee begonnen. Dit voelde de laatste dagen ook zo aan temeer omdat ik geen rust meer vond en mijn dag - nachtstructuur was volledig verdwenen. Je krijgt dan het gevoel (stemmetje in je hoofd) is het dit allemaal wel waard. Ik voel me nog slechter dan toen ik dronk. Rationaliseren tuurlijk maar met momenten wordt de drang toch heeel sterk en wordt er toch serieus beroep gedaan op je wilskracht én creativiteit. En geef toe als je moe bent zijn dat nou twee dingen die ver te zoeken zijn. Dus Blondie hier ook iemand die pfffffffff kan zeggen en met momenten what the hell maar anderzijds het lezen van de warme reacties telkens ik (durf) mijn mondje te open op het forum geeft me toch de kracht om verder te gaan met de weg die ik nu heb gekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee zonnetje,
had je al wel gelezen maar nog niet live zeg maar!
Ten eerste een beetje laat maar ik was even afwezig van harte welkom hier!

Je pppfff gevoel is heel normaal hoor!
Overkomt mij ook nog steeds maar dankzij het Forum groei ik er wel in!

Heel veel succes en die Gremlin kan je overwinnen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooohhhh maar das algemeen bekend hoor van Bol
Bol en dr vlindernetje zijn berucht hier:P

Ik zit stiekum te lachen Suusje,
om je spellingsfobie.
Laat t voor wat het was.
Je toetsenbord is weer gerepareerd, laten we het daar maar op houden;)

Jammer dat Soothe nu echt weg is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...