Tatum Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Thanxxxx Woman.Veel plezier met Zowie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Trusten Wing! Mooi, een eigen ruimte! Gefeliciteerd. En Tatum: fijne dag morgen!Wat een leuke onderwerpen kwamen er hier weer voorbij vandaag! Zo herkenbaar/ of juist niet, maar ik heb ook wel gelachen hoor! Lekker stel meiden zijn jullie. Alf, wat was jij open vandaag!! Overigens vind ik mannen heel knuffelig uit hen zelf gezien. Vind dat zelf vreemd genoeg veel moeilijker.Ik ben vrij stug wel, heb altijd veel ontdooitijd nodig zeg maar.... zo wie zo kost al dat gedoe veel tijd!! en nachtrust!! (big grin)Trouwens alle anderen ook welterusten, ik denk dat ik ook mijn mandje maar opzoek.Een gedenkwaardige dag: ik moet gaan stoppen met roken en dat is voor een heel belangrijk deel van de dag gelukt. Apetrots op mezelf. Gusje: ik kon weer beter ruiken, gelijk al! En zelfs het hoesten is direct al minder. Het loont zich vanzelf! Maar.... nou ja, ik zal er nog wel een paar keer over komen zeuren hoor! En ik mag nu 1 roken ....... dat ga ik in alle rust doen. Op een zeer bewust minimum de week door en dan...Klaar!!Nogmaals: een goeie nacht gewenst!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Catthy, ik rook de hele dag niet (enkele uitzonderingen daar gelaten) en savonds laat rook ik twee sigaretten. Werkt prima Nu echt weg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Truste Woman,bedankt voor de filmtip, wow wat ontroerend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoi, ben net wakker van tukje op de bank. Hoe gaat het?Ik heb nog niets gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Nou de aflossing is binnenhallo Elsawelterusten Elsaen wie er nog is ook:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Trusten Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik wilde nog bijlezen, maar ben te moe.Welterusten allemaal, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Goeienavond, kransgenoten.Net thuis van m'n laatste avond, nu 2,5 week vakantie, pffffffff.Eerst ff wat lezen.De vermoeide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Alf, ik zie sat je er nog/weer bent. Las net dat je gisteren bij Kees Torn was. Leuk is ie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ha, sex, interessant!Nuchtere sex is zeker meer mijn ding.Veel extaltischer, carried away zonder hulpmiddelen, twee mensen, geen wereld!Vroeger in de ruige staptijd eigenlijk al, met vriendinnetjes. Eerst veel vrijerij, dan op stap en letgo. Op alcogebied, dan, of wat dies meer zij.Alleen op stap en met 'n slokop op de versiertoer moest 't toch wel heel spannend zijn/ gemaakt worden, wilde ik er nog voor gaan. Vaak very lustfull, maar blijft niet erg. En heb je snel gezien.Knuffelen is zeker heerlijk, maar r*mpet*mpen ook!Each has it's time and place.De ontboezemende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Goedenacht alhier,Net retour van mijn avonddienst !!!Was effe een heuvel, zeg maar berg, waar ik tegenop zag na mijn afwijzing voor een vaste baan aldaar, maar is me alles meegevallen !!!Iedereen was heel lief en ook wel enigszins verbaasd dat ik niet aangenomen was...Aan de ene kant fijn om te horen, maar aan de andere kant ook vertwijfeling waarom ik dan toch niet aangenomen ben ???Helaas pas ergens volgende week gesprek met mijn teamleidster... Hoop dan wat meer helderheid van zaken en misschien ook wel wat bevestiging van mijn vermoedens te krijgen...Pffff... geduld is een schone zaak zegt men... jajaja !!!Helaas hier typje ongeduld !!!Nog niet helemaal teruggelezen, nu maar even doen voordat ik wederom nuchter, vertwijfeld, maar ook tevree mn bedje induik !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hee FotoJa moest even wat pb's lezen/beantwoorden en de rest van de dag lezennadat ik uitlogde vanmiddagKees TornJa, heel bijzonder, leuk, ontroerendbijzonder, niet te vergelijken met andere cabaretiers. Trekt ook apart publiek aanSpeelde in Baarn en er waren behoorlijk veelouderen, 50, 60+ ers, gesoigneerde mensenheel apart. Ongeveer 10% jongeren maar.Schrijft prachtige niet te evenaren liedjesonder fantastische pianobegeleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Tis tijd om te stoppenTrusteOw, nog even Uitz gemist kijken, omroep Max van gisteren scheen een ex alcie geweest te zijnM. attendeerde mij eropEn dan naar bedzonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Net retour van mijn avonddienst !!! Nog zo'n noeste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 noeste ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Noeste werkers, onverzettelijken!De verzette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hallo Blondie, ben nog aan het bijlezen en lees net dat wij qua lengte en gewicht gelijk zijn, maar daarbij houdt de vergelijking op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Lieve mensen allemaal die nog op zijn,Deze nachtbraker gaat ook maar een slaappie doen,en ik had gehoopt te zeggen zonder drank maar helaas, daar ben ik nu weer te onrustig voor.Voel me kl.....te, dat ik het niet van me af kan zetten, maar ja bordie ook he al is dat weer een zwak excuus.trusten all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Heey Alf, krijg jij zoveel fanmail dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Blondie, wat hebben ze dan gezegd als reden van afwijzing?Ik zou ook hoorndol worden als ik nog op een gesprek moest wachten, kan ik niet tegen, zou het direct willen weten.Ik snap je dus goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Jammer, alweer weg.Bekkie, morgen maar weer proberenSlaap maar lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Nou, erg gezellig kan ik het hier niet vinden.Het lijkt wel of er iemand genegeerd wordt?Ach, het zal wel niet aan mij liggen.Hou 't wel zo droog als jullie willen, eenzame strijders.De vertrekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Wie wordt er dan genegeerd Haddock?Het is hier al dagen erg gezellig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Emma:present:Reden van afwijzing ?Op de een of andere manier werp ik een blokkade op om mensen mijn ware ik te laten zien !!! ???Heb het er met mijn psych over gehad en ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik door mijn "stoere" manier van doen, wat ook wel weer een facade is om mijn onzekerheid te verbergen, in combi met mijn perfectionisme en mijn "drive" om mijzelf te bewijzen vooral in de eerste periode aldaar werkzaam te zijn het misschien over gekomen kan zijn dat ik niet open sta voor...Begrijp je wat ik bedoel... ???Aan de andere kant heb ik, of alle signalen gemist (vandaar mijn vertwijfeling over mijn mensenkennis)of is een deel van het team zelf niet eerlijk geweest naar mij toe...Heb genoeg om feedback gevraagd en van bijna iedereen kwam het advies om te solliciteren naar de functie, geen nare feedback en dergelijke. en dan toch ???Sorry, vertwijfeling alom !!! En nu maar afwachten wat er uit dat gesprek komt !!!Geduld is een schone zaak, maar ben niet zo geduldig ingesteld !!! Grrrrr..............Hou van eerlijkheid en heb nu het gevoel dat er achter mijn rug om anders over mij gepraat wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden