igor Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 nou HKZG als de mensen vervelend worden zit er gelukkig nog een uit knop op het apparaat. TAS ik denk niet dat je het wint met de vervelendste forumlid te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Zo de Bolle gaat weer aan de gang hier. ppppffftt. Voel me niet zo prettig. Of dat nu komt door het lange slapen of dat ik weer aan de gang moet met het grote project. t'Is toch wel erg zwaar hoor. Ik ken dit van mezelf. De grote projecten daar begin ik met goeie moed aan maar als dat te lang duurt dan vind ik het niet zo leuk meer.Komt toch dat ik er alleen voor sta. Het schiet niet zo op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 ik ben echt ernstig!ik heb voor mijn gevoel alweer een hele dag erop zittenzou zo mijn bedje weer in kunnen duikenoeps, vitaminepillen vergeten!en dan maar eens denken wat te gaan doen vandaaghet is tenslotte zo mooi weermaar ben even uit mijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 wedstrijdje dan maar Igor?nah, het is helemaal niet leuk om vervelend te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bol,kan je dat grote project niet van te voren uitstellen?ik ben hier nog steeds bezig met de trapondertussen heb ik natuurlijk alweer andere klussen gedaan, kortere en leukeremaar tja, die trapduurt mij ook te lang en is bovendien te ingewikkeldtelkens de agenda erbij wanneer kindlief de deur uit isen dan moet ik nog zin hebbengaat dus volgend jaar worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 ISA ben je vrij vandaag? lekker fietsen/wandelen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hahaha die lief Tasseke van me.Ja ik ben niet zo'n uitsteller maar een doorrammer. Vroeger was het nog veel erger. Ik ging maar door tot ik heel depri was. Nu niet meer, gelukkig. Maar ben bezig te zorgen voor m'n ouwe dag:P Het moet dadelijk onderhoudsvriendlijk worden.Ik heb net nog iemand van de D.A. gebeld en die zou me misschien het weekend komen helpen. Dat is ook zo'n knuffelbeertje. Zo'n goed jong heerlijk gewoon.Was jij de trap nu aan het afschuren, of waar was jij mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Yvonne veel succes met de dingen op een rijtje zetten.Je zat er trouwens niet ver naast, mijn moeder was Franse.Tas ben je uit je doen omdat je dag anders verliep dan je verwachtte?Lekker de tuin in joh. Ga iets planten of zaaien (heb je die cyclamen nou al?).Nee, ik voel me ook niet eenzaam op het forum. En omdat ik meestal thuis aan de pc werk, is het heel verleidelijk om af en toe even te komen piepen. Yvonne voor mijn gevoel ben je allang ingeburgerd hier. Je behoort al zowat tot het meubilair! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Tas je zou toch een stuk schrijven voor een wedstrijd ofzo, ben je daar nog mee bezig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Dar:Ik hoef vandaag niet te werken, maar heb andere activiteiten binnenshuis. Zoals een voorstelling op school van 1 van de kinderen zometeen en vanmiddag een kinderfeestje in een overdekte accomodatie. Vandaar! net terug van het boodschappen halen en dacht zal nog even snel wat lezen hier!Leuk om te lezen hoe of jullie eruitzien!! Hier ikke:1.72 lang, slank, spijkerbroekentype met sneakers (want heb er vele:P), meestal met zwarte bovenkleding (t-shirtje), zilveren sieraden, lang haar, mascara en lippenstift (dat laatste niet altijd). Igor:Succes (of sterkte...) bij de tandarts. Hoef gelukkig niet met je te ruilen...Isa:Simpel toch? Gewoon lekker met je koppie in het zonnetje samen met een goed boek! Ga er weer van tussen. Moet over een half uurtje weer op school zijn voor een dansvoorstelling van mijn dochter. Misschien tot later.Aanpassing: tikvoutje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 goeiemrogen alklemaal,even gauw bijlezenen dan aan t werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Goeie morgen Dhendro, Vie en Eks.Geniet maar lekker van de voorstelling van je dochter hoor. Voor je het weet, zijn ze groot en willen dansen zonder dat je er bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 nou ik ga. voel me net een ezel (schaap) die naar de slachtbank gaat.tot laterzzzzzzzzzzzz.geniet van het mooie weer allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bedankt Bolletje!Ja hè, het gaat al hard zat! Maar aan de andere kant ook wel weer lekker....Scheelt een hoop meehelpen her en der. Kan er bv. al erg van genieten dat ze zich tegenwoordig allemaal zelf aan kunnen kleden:PNog even en het "spul" hangt met een vriendje of vriendinnetje op de bank en dan roepen ze: Hé ouwe!Nee, dan nog misschien maar liever eerst genieten van mijn kleine meissie bij haar dansje;)Ga nu echt! Doei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Nou heb het lang uitgesteld, maar hier gaat ie:1.70, Rubensfiguur (tactisch gezegd), blijven steken in de hippietijd quakleding, meestal van katoen, linnen of zijde (mmm zit zo lekker op die blote benen)haar halflang, dun, steil en in de henna al sinds mijn 18e, nu zwart door het rood gemengd i.v.m. grijs en angst voor peentjeskleur. Geen make-up, sieraden of geurtjes. What you see is what you get. Pfff. Bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Jane, als je bent blijven steken in de hippietijd qua kleding, ben je nou weer helemaal in!Ja, zijde, hmmmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Mogge allemaal,Hahaha ons profiel moet onzichtbaar blijven maar we zetten het gewoon op forum. Nou dan zal ik het vandaag gaan winnen met de lengte en breedte: Heb lang donkerblond krullend haar en groen-grijze ogen maar nu komt het: Ben 1.59 lang/kort en weeg 48 kilo met kleren aan. En mijn pincode geef ik niet hahaha. Val geloof ik een beetje uit de toom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Jane mooi:heart: een Rubensfiguur. Dat is wat ik het liefst schilder. Dat is mooi ook al zit er her en der een pondje meer aan. Druppie 48 kg.?????? Dat is inderdaad niet zo veel. Lukt het niet om er wat meer aan te krijgen dan? Nou ja, belangrijk is dat je goed van hart bent. Al die damespraat hé?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik vind het heel erg leuk, dat omschrijven van onszelf. Niet omdat ik nou zo nieuwsgierig ben hoe iemand er uitziet, maar wel door de manier waarop een ieder zich omschrijft. Welke punten de meeste aandacht krijgen en wat als positief of minder positief wordt ervaren.Dat zegt eigenlijk meer over iemand dan het uiterlijk zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Zo weer ff zitten hoor. 't Is weer wamme hoor pppffttt.Ben zoooo blij dat iemand me nu komt helpen. Dat geeft gelijk weer een hoop energie en das te merken. Zie er niet meer tegenop om weer in de tuin te gaan werken. Als dadelijk de struiken er uit zijn kan de Bolle weer verder.Joepie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hannah ik bedoel dat ik het mooi vind hoe iedereen zich omschrijft. Hoe iemand er uitziet interesseert me eigenlijk geen klap, wèl hoe iemand over zichzelf denkt.Gefeliciteerd met je kaartjes.Bol blij voor je dat je nu hulp hebt. Gezellige hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Goedemorgen bekkie, isa, Hanneke, bolletje, Hannah1, druppeltje, meiske, Vie, Alf en natuurlijk alle mensen die verder nog inloggenIk meld me vandaag weer, zij het een beetje aarzelend.Ik ben nog steeds "zwakjes", voor de 2e keer in één maand ziek, bah! Dat is niet de reden van mijn aarzeling overigens. Ik heb nog niet bijgelezen, weet dus niet wat er maandag en gisteren allemaal is geschreven. Ik kon het niet opbrengen om te lezen, deels omdat ik me ziek voelde, maar ook omdat het me allemaal teveel raakte.Dat is mijn probleem en dus geen enkele reden voor wie dan ook om niet te schrijven. Ik wist en weet (nog) niet hoe te reageren op alles. Zaterdag was ik erg begaan met Suus (nog steeds hoor meid ..) maar merkte ook dat ik mijzelf weer kwijtraakte. Daarmee bedoel ik mijn eigen grens aangeven. Ik durfde nauwelijks te zeggen dat ik uit ging loggen omdat ik naar bed moest omdat ik maandag weer vroeg op moest. Deels uit bezorgdheid, maar ook omdat "het niet mocht". Ik mocht mijn grens niet aangeven, ik mocht niet voor mijzelf kiezen op een moment dat iemand anders het moeilijk had. Iemand anders gaat namelijk altijd voor, dat is wat ik heb geleerd en dat is één van de belangrijke dingen waar ik nu aan werk. Wie ben ik, wat wil ik, wat MAG IK?????Daarna kwam Desi die het zondag zo vreselijk moeilijk had. Ach lieverd, ik hoop zo dat het weer beter met je gaat Ik wist niet hoe te reageren. Wat ik ook moeilijk vond waren alle adviezen die voorbijkwamen. Lieve mensen, ik weet en vóelde de echte warmte en betrokkenheid van iedereen , maar ik kreeg het er toch een beetje benauwd van. Want ik had het gevoel dat er meer gezegd werd wat ze allemaal moest doen dan dat er geluisterd werd. En dat benauwde mij.Ik ben misschien een beetje allergisch geworden voor ongevraagde adviezen, hoe goed bedoeld ook. Ik heb in periodes van depressie zo vaak moeten horen dat ik toch echt "iets leuks moest gaan doen, want dat was zo goed vooe me".Dus ik miste het alleen maar luisteren en er zijn.Wat ik dan wel weer moeilijk vind is de grens: wanneer zeg je: oké ik heb geluisterd, en ik luister nog, maar nu wordt het tijd voor actie, dus voor adviezen.Dat weet ik ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik heb gister een compu magazine gekocht. En wat tips toegepast op mn pecee. Nu bleek dat bij opstarten er van alles meeopgestart werd aan programma's. Ik kon echt eerst even de hond uitlaten en een kopje koffie drinken voordat ik op internet kon. Nu is ie lekker snel, fijn hoor !. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Nee Bolleke krijg er niets aan en ben daar mijn hele leven al mee bezig geweest dus er mee gekapt. Naja ben ook maar tenger gebouwd en loop slecht dus meer gewicht meeslepen zal niet goed voor me zijn. Moeder natuur he? Het enigste wat groot aan me is dat is mijn hart en dat vind ik het belangrijkste.Neem de mensen zoals ze zijn want er zijn geen anderen. He Hannah wat rot voor je en natuurlijk gaat het ergens over want voor jou is het heel vervelend. Hoe kon dit gebeuren dan, ging er iets mis met de pjoet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: Hannah1AR heb al een dag of 3 zeker je melding in de ochtend en avond gemist. Alles goed? Ik mis nog wel meer mensen zoals Coco en AlbertinaOf zijn ze er wel geweest, zie ook niet alles.Goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden