Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja hoor, hier zijn de supermarkten gewoon open. En dan woon ik nog wel in een gat waar nog nooit iemand van gehoord heeft.Alf mag ik je ondanks je overpeinzing toch feliciteren met een half jaar zonder verdoving?Duistere kanten hebben we allemaal...."Lieve Alf, wees maar niet bangDe wereld draait rond en dat doet 'ie nog lang...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 O ja Cocoook gefeliciteerd met je 7 maanden je lag altijd een maand voor op meDie ene uitglijder tel ik niet meetemeer, omdat je je meteen hervattedat vind ik knap.Kom je nog een oranje tompouce eten om het te vieren?:light::light::light::light::clock::light::clock::light::camera::clock::light::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::camera::clock::light::clock::light::clock::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 O, o, slinger voor Alf vergeten Nou daar gaat ie dan :::present:v:::present:v::present:vvv::present:v::present:vv:@#$%^%$^&& Waarom lukt dat mij nou niet goed. Afé hij is gemeend. Ook dat moet ik accepteren. Ik kan dat gewoon niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dank jullie welIk ga mn koffers pakkenHier regent het op het momentWat een verschil met gisteren, bèèè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf, ik ben de nuchterheid zelve over het algemeen (qua karakter dan he )En ik weet niet waarom, maar ik zit nou met de tranen in mijn ogen. Misschien toch een stuk herkenning, wie weet.Over een half jaar, yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Aan jullie allemaal: een fijne koniginendag! maak er een mooie dag van.Ik ben al 2 dagen niet op het forum geweest, nog zelfs niet bijgelezen maar het gaat hier van kwaad naar erger."ontwenningsverschijnselen" houden blijkbaar niet op en heb gisteren een mailtje naar mijn psy gestuurd en voorstel juist gekeregen om binnen te gaan voor observatie; wordt volgens hem te gevaarlijk.Sorry voor dit minder leuke nieuws op jullie nationale feestdag maar moest het effe kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf en Coco: geweldig, wat een prestatie!!!!!Ook van mij een slinger.:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zon, sterktehou volna de ontwenningkomt de gewenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ach Zon, wat akelig voor je!!!!Goed dat je je psych hebt gebeld!Ik wens je heeeeeeeeeeeel veel sterkte :heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Over koffers gesprokenJane een hele fijne vakantieAls je nu naar buiten kijktdan mag je xtra blij zijn dat je naar de zon gaatVeel plezier samenen hou het droogtussen al die feestvierders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 dank je Alf en Jan.maar ben écht even de kluts kwijt dat ik moet gehospitaliseerd worden.Als ik jullie verhalen las dacht ik dit lukt mij ook thuis, mits ondersteuning welliswaar, maar het zal lukken.blijkbaar dan toch niet (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Lieve Zon, Als ik jouw verhaal lees heb jij veel meer last van ontwenningsverschijnselen dan ik. Dat maakt het hele proces nog een stuk moeilijker. Ik hoop dat je dit nu niet ziet als een tekortkoming van jou.Nogmaals sterkte!!!!Ik moet nu gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zon. Blijf hier schrijven hé? Dat is zo belangrijk. Zo zal je merken dat je niet de enigste bent die met deze gevoelens zit. Dat geeft altijd een stuk rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zonnetje:Er zit wel één hele goede kant aan jouw ontwenningsverschijnselennl het feit dat je ze hebt! Betekent dus dat je niet drinkt!!!Klasse meis, juist in deze moeilijke tijd volhouden getuigt van karakter en kracht.Dat je er hulp bij nodig hebt is geen schandevoor jou als hulpverlener wel even slikken, dat is dan maar zomaar voor jou: :light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light:die heb je alvast verdienden die maanden droog die gaan ook komen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf als je nog niet weg bent::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light: :present::light::light:zet m op kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zonnetje nog een voordeel, je staat al droog, dus dat hoef je als je opgenomen wordt niet meer te overwinnenHoop dat het je helpt om het weer op een rijtje te krijgen, heel veel sterkte de komende tijd!!Hier is het droog maar fris, ga zo eerst eens hardlopen en dan maar eens verder denken wat ik wil of ga doenDenk dat het een luie dag gaat worden want de afgelopen week was afschuwelijk druk en ik heb de hele week op mijn tenen moeten lopenGelukkig vandaag eindelijk weer ontspannen opgestaan!! heerlijk wel!!Iedereen een fijne dag, ik ga joggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zo Sjaan gaat dadelijk met haar oma's tassie en d'r geitenwollen sokken, naar de rommelmarkt. Nog ff wachten, begint om 13.00. Barst van de pijn in m'n rug dus ben gestopt met de schuur. Dat komt een andere keer wel. Dus rust in de tent.Alf ik ben zo benieuwd hoe het met het muziek maken zal gaan. Misschien krijg je nu een beter gevoel. Ik hoop het voor je. Kijk maar naar hoe je van de week het dagje met M. hebt ervaren. Die gevoelens heb je ook op geslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 @Darik heb last van:slaapeloosheid, dag en nachtritme is volledig zoek. kan me niet meer concentrerenheb wel deadhlines voor mijn werk dus zoals het er nu uitziet haal ik het nietbrakenmet als gevolg dat mijn medicatie die mij vroeger meestal in balans hield in de wc pot verdwijntonredelijk - opvliegendhad ik reeds gemeld huisgenoten (vriend en zoon) = de maat is vol@ Jan en Janeja ik besef dat ik nu moet volhouden, er staat veel op het spel....en wil dit niet verliezenmaar ben zo moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Bol dank je voor je steun en idd zoals je komt te zeggener is niet zo moeilijk als een hulpverlener die hulp nodig heeft!zijn in feite de moeilijkste patientenwant ze (denken, vergeef het hen, haha) dat ze het beter weten.en dat hulp niet voor hen toepasselijk is....met alle gevolgen van dien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zonnetje ik heb het misschien even gemist, maar hoe lang heb je nou geen alcohol meer gedronken?Ik weet niet hoe het is om opgenomen te worden, maar het lijkt me best heftig. Toch ook wel goed, als het met een opname wel lukt. Heel veel sterkte.Ben net even wezen kijken naar de festiviteiten in het stadje. Best zielig, al die verregende kindertjes.Ik ga vandaag maar gewoon aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Vieben sinds 15 april nuchter, ik dacht dat de hevige ontwenning maar een maar dagen zou duren, hoogstens een week. Dat had ik toch gelezen... maar ja is voor iedereen verschillend en daarom zijn we zo uniek. Is een schrale troost in het verwerk = lees ontwenningsproces.Probleem is echter dat ik vanuit thuis werk en mijn deadhlines niet haal (ik lees scripties en ben verbonden aan prof (unief) in haar onderzoek.mijn concentratie is nihilmijn dag - nachtritme is zoekmaar vooral ik moet veel braken waardoor den ondersteunende en lopende medicatie uit mijn lichaam verdwijnt= geen reserves meerdaarom heeft psy voorgesteld om naar hospitaal te komen vooral om me aan baxters te leggen om op krachten te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 en (miss. moet ik voor mezelf alleen spreken) maar ik schaam meen durf mijn proble(e)men niet aan mijn prof doorgeven.Dus maw voel ik me alleen is dit (verwerkings)procesHet slaat ook geen goede toon als je zegt dat je alcoholist bent maar toch wel in staat bent omscripties kritisch te lezen of wetenschappelijk onderzoek uit te voeren.In ieder geval ik leef een tweede leven en hou dit "geheim". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Lief Zonnetje.Ik denk dat we niet alles aan ontwenningsverschijnselen kunnen toe schrijven. Er komen nu gewoon een hele hoop gevoelens naar boven die we altijd weg gedronken hebben. Das schrikken, en hier moeten we aan wennen. Hoe voelt het om verdrietig, kwaad, machteloos, eenzaam enz. te zijn. Daarmee word je nu overspoeld en je schrikt je rot. Dit brengt veel spanningen met zich mee en als dat op je lichaam slaat, in jou geval misschien je maag, komt dat er uit. Maar je blijft knokken meid en dat verdiend veel respect. Het gaat over als het goed is dus probeer je daar aan vast te houden. Je bent op de goede weg.En dat slapen komt ook weer goed maar is ook een onderdeel van het geheel. Alles is uit evenwicht. Heb ook vertrouwen in je lichaam, want dat hersteld zich van nature. Zou is het gebouwd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zonnetje dat lijkt mij toch eigenlijk ook wel erg lang hoor, bijna twee weken ontwenningsverschijnselen.Wanneer gaat die opname gebeuren, weet je dat al?Ik kan me wel voorstellen dat je angst hebt om dit openbaar te maken i.v.m. je werk. Maar zoals je zelf zegt, het maakt je hier ook eenzaam in.Wat een nare situatie voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden