Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 april


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Nieneke. Je bent lief.

Ja Sien. ik denk dat het komt omdat een mens toch automatich voelt dat het moeilijk is om met deze mensen om te gaan omdat men vaak niet op een lijn ligt. Er is geen contact, gevoelsmatig. Als het op het gebied van psychologie gaat, in het geval van mijn manneke dat lukt het goed. Of diepgaande gesprekken voeren dat wel maar als het gaat om het gewoon delen van gevoelens of lachen met elkaar, plezier maken, hebben deze mensen ontzettend veel moeite.
Mijn manneke wordt nu verzorgd en moet heel veel vreemde mensen om zich heen hebben. Dat is voor hem erg moeilijk, ook omdat hij de controle kwijt raakt over het gebeuren. Das toch vaak pijnlijk om te zien. Ook plaatst hij mij op een voetstuk. Ik ben de enigste die hem goed kan verzorgen maar eigenlijk (en daar kom ik nu achter) is het voor hem erg beangstigend om iedereen aan hem te laten klooien. Het liefst een persoon die hij de hele dag om zich heen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé bah Druppie wat akelig zeg. Vervelend dat we zulk soort dingen altijd koppelen aan iets naars terwijl zo'n kaarsje ook zo uit kan gaan. Nou meis probeer maar ff iets leuks te gaan doen als je dat kunt. Zal ik nog maar niets door geven van eventuele huur hier? Zeg het maar. Misschien kun je je zinnen dan ff ergens anders op richten.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou we zijn weer terug hoor, pffoe toch wel even wennen dat de kids groter worden ze willen niet meer met ons mee naar de kermis, lopen we daar..... met zijn 2tjes, toch anders, maar een vette hamburger en een ijsje naar binnen gewerkt, ha ha :)

Jeetje wat worden ze snel groot, nooit begrepen als iemand dat vroeger tegen mij zei maar nu wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zoon is 13 bijna 14 en mijn dochter is 12 jaar, ontzettende engeltjes
maar af en toe bengeltjes !!
Mijn man heeft nog een zoon van 18 die hier 1x per maand komt en dat
is de liefste maar dat komt waarschijnlijk omdat hij er niet zo vaak is
of omdat hij op zijn moeder lijkt ha ha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik denk dat gevoel te kennen van vroeger. Ikzelf had dan ff een huilbui en liet dat komen en even daarna dacht ik"waarom huilde ik net". Dan was het weer over en kon weer lachen of genieten. Maar het kon ook zo weer over gaan. Niet het gevoel dat er nu dingen naar boven kwamen die erg diep gezeten hadden. Bij mij duurde het meestal 1-2 dagen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee topje niet af, het was vanmorgen zo koud en regen en vanmiddag was ik te gaar...
Veel bekijks gehad, veel gesproken, goede gesprekken, nieuwe inspiratie en ideeen, en wellicht een boeking door een Arabische she-Deejay.....
Dus al met al een vruchtbare dag.
En lieve Tasseke kwam met koffie en een plaspauze :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Flip wat een scheetje zeg. Die moet je ook aan Ya laten zien hé? Die heeft pas geleden ook een pup gekocht, ook zo'n poepie. mensen wat heerlijk dat jullie zo gek zijn op dieren. Dat doet me goed.
Wanneer krijg je hem Flip? Want hij of zij is nog wel heel erg jong 14dagen-3 weken of zo iets? Wat is het voor 'n merk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol, wat heb jij een heftig topic geopend met die positieve eigenschappen. Maar je speelt vals want je had zelf het goede voorbeeld moeten geven ;)
Wat ik een goeie eigenschap van mezelf vind kan een ander wel weer vreselijk vinden. Bijvoorbeeld, ik vind het fijn om een ochtendmens te zijn, maar de dochter van mijn echtgenoot vindt dat irritant.
Ik trek dingen graag een beetje in het gekke, een ander zegt weer: kan je nou nooit eens iets serieus nemen.

Gaat het trouwens een beetje met je rug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Vie, je hebt me te pakken. Ik dacht laat ik ff wachten zodat iemand anders als eerste gaat, maar toen ik het berichtje geplaatst had dacht ik "Dat is verrekkes moeilijk hoor". Ik denk dat het voor iedereen maar zeker voor ons, alci's erg goed is als we juist eens kijken naar de positieve dingen die we hebben. We hebben de tijd dat we dronken zoveel negatiefs gehoord. Nou ik zal eens ff kijken hoever ik kom. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
filippa

hai Bolletje het is een reu'tje chocoladebruin op de foto


ongeveer een week of 3, we krijgen hem 4 juni.


Ohhh ja het is een spaanse waterhond, oftewel een perro d'aqua espanol.



O ja, heum ja, nee nog nooit van gehoord, maar zo te zien wordt het een langharige met krullen of zo.
Maar het is een dottie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo
daar was ik weer
4 uur rondgelopen
helft van de tijd
moeten schuilen
om de instrumenten droog te houden
was verder goed te doen
inspiratieloos dat wel
gewoon partijtjes afgewerkt

Lees iets over terug keren in een volgend leven
of: stel je kunt je leven overdoen, wat zou je dan doen
Ik zou het direct weten: goed geschoold pianist/gitarist worden
en dan zelf muziek schrijven.

Asperger. Ja, bijzonder vorm van autisme
Gemiddeld tot hoog intelligent, goed in taal
sociaal onhandig, opvallende intonatie...etc
Kent iemand Temple Grandin?
Prachtige documantaire/boeken over
Boeiend levensverhaal
Heeft het ver geschopt
Zie YT, veel materiaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...