Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 april


tasseke

Aanbevolen berichten

Bol, dat zou dus eens wat leuks zijn voor jou misschien, naar een cursus "Hoe bouw ik mijn eigen site" gaan.
Ik zeg het maar omdat we er immers niet zeker van zijn of er wel een volgend leven is, dus laten we maar zoveel mogelijk in dit leven doen :)
Hoewel ik vandaag zelf geniet van niet zoveel doen.

Emmaroos, hoe ging dat jaar opname van jou dan? Ik bedoel, dan maak je je toch zorgen denk ik over hoe het thuis allemaal verloopt. of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie, alleen Henk woonde nog thuis en heeft een fulltime baan. Theo werkt ook fulltime en die was om ongeveer 5 uur thuis, ging koken en ondertussen een wasje doen, vouwen en strijken.
Henk jaagde de stofzuiger even door het huis en dan kwamen ze soms bij mij op visite.
Het liep dus allemaal perfect thuis en dat scheelt een hoop hoor, geen kleine kinderen meer, een handige man,enz.
Later kwam ik ook weekenden thuis en besteedde ik eens een paar uur aan een dikke huishoudelijke klus en de rest van het weekend probeerden we zoveel mogelijk te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief VM
heb 1 week bloekonderzoek gedaan en volgens resultaten was alles normaal
Zelfs mijn vitamine opname van (B1 n- B12 en C) waren ok
Lever waarden waren iets hoger (normaal) maar niet om ongerust over te zijn.
Kortom to make you al long story short
fysiologisch na onderzoek (scan zelf MRI en EEG) en nog veel meer lichamelijke en hersenonderzoeken
alles functioneerde normaal.
Het is om deze redenen des te meer dat ik nog niet overtuigd ben van van opnamen.
Anderzijds weet ik ook wel, mijn verstand functioneert, dat overgeven, niet kunnen slapen rusteloosheid,...en zoveel meer waarvan ik je een tipje van de ijsberg heb uithelegd
een aantal dagen geleden
HET KAN ZO NIET DOORGAAN
Ik moet beslissen hoewel ik enkel op deze site thuis-succesverhalen lees.
Schaam ik me, voel ik me mislukt.
Neen, dat ook weer niet.
Mijn troost nu is dat er geen veralgemeningen zijn.
ieder verwerkt zijn proces op zijn manier?
Schrale troost maar het helpt me momenteel om me niet
ten eerste mislukt te voelen
ten tweede me te schamen
het zij zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, snert zeg dat heb jij weer;
op korte termijn zou ik bij de kringloop of op de vrijmarkt heel veel oud serviesgoed kopen en dat achter in je tuin, lekker scheldend op die bureaucratie, tegen een muur kapotgooien. dat opruimen is dan geen punt, want dan voel je je stukken beter, echt.
Op de langere termijn idd naar een wetswinkel of gratis inloopspreekuur bij een advokaat om te kijken
hoe sterk je staat. En misschien wil iemand wel een brief die indruk maakt sturen aan de CBR of de verzekeriung voor je bellen.
Op de nog langere termijn zou ik eens goed nadenken of je nog wel wilt gaan rijden en of het verantwoord is. Als je tot een nee komt, kun je rust vinden en de bovenste 2 adviezen in de wind slaan.
lieverd, sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja Vie, mijn koffer staat gepakt, nog proviand voor onderweg klaarmaken en Jane kan op reis.
Ware het niet dat puberdochter nog niks heeft gedaan, boos de deur uitging toen ik haar vroeg
daar mee te gaan beginnen en nu zo nodig haar vriendinnen langs moet. Dat wordt dus een leuk begin
van 24 uur naast elkaar in de bus. te weinig slaap want Koninginnenacht in de regen duurde tot 1.45 uur en ze mocht bij haar vriendin blijven (niet) slapen van vaders. En moeders zit met het resultaat,
voelt zich gelukkig niet snel slachtoffer:D en gaat nu broodjes smeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje ik ben in de lach geschoten om jouw Antwerpse superioriteit. Nou dan kan ik er ook wat van.
Blij voor je dat je hier toch een beetje wat kwijt kon, en je hebt me aan het denken gezet over het aanpakken van nieuwe dingen.
Als je na een burn-out een studie aan kan pakken en daar ook werk in krijgen, dan lukt het je ook om te gaan leven zoals dat voor jou het plezierigst is. Denk je niet?

Emmaroos, dan ben ik waarschijnlijk een vreselijke controlfreak, want ik zou geen moment rust hebben en constant naar huis bellen of de dieren wel goed verzorgd zouden worden.
Want niemand anders kan dat natuurlijk zo goed als ik ;)
Dankjewel voor je antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, ik krijg nu ook al pop ups als ik wil antwoorden!!! Google toolbar wil niet dat ik met jullie praat!!! Eerst was het alleen bij "aanpassen" maar nu moet ik hier allerlei toeren uithalen om te antwoorden!!!

Em. de mijne wordt dus maandag 9.

Jane, bij die proviand zie ik Hollandse mensen met heelder vol geladen caravans naar Spanje vertrekken (grapje!) hihihihi
Zonneke, miss. nog even afwachten en motilium nemen??? Zou idd. ook huiveren als ze over opnames praten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma heb ik dus ook maar dit heeft zo lang geduurd dat mijn rijbewijs is verlopen. Nu moet ik onverzekerd die rijtest doen. Wil het best wel maar zo onverzekerd? We vergeten niet dat zo"n man van het CBR niet kan ingrijpen want is mijn eigen auto dus geen lesauto'.

Vie ik ben mijn rijbewijs niet kwijt maar is verlopen door de laksheid van het CBR omdat ik gehandicapt ben. Moest de ene keuring na de andere en dat duurde zo lang. Nu mag ik onverzekerd de test doen. Klopt toch niet?

Bolleke, de ombudsman en kassa geven een half jaar dit op te lossen. Zal wel kee komen maar die test gaat veel sneller alleen hik tegen het onderverzekerd zijn aan. Ondertussen mag ik dus geen auto rijden terwijl ik hem zo nodig heb en zeker voor die test.

Wat is wijsheid in dit geval? Naja kom er wel uit ergens in septober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Emma ik was miss niet duidelijk. Ik was door de neuroloog en internist goed gekeurd in februari maar nu moet ik opeens een rijtest 18 mei terwijl mijn rijbewijs is verlopen 1 april. Nee rijd niet vanaf die tijd tot de test maar hoe moet ik naar het CBR met eigen auto, test doen en weer naar huis.? Want met een verlopen rijbewijs ben je niet verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM heb jij soms ook je Adobe laten vernieuwen? Dan staat er linksboven (pardon, rèchtsboven) in je bericht een kruisje en als je dat uitvinkt, kan je weer gewoon posten en ook pb'ees sturen.
De zon gaat schijnen mensen, ik ga even wat buitenlucht opsnuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, ik heb het even aan Theo gevraagd want die heeft wel verstand van dit soort zaken.
Hij zegt dat je de verzekering moet bellen en dan ontheffing vragen voor alleen die 18e mei.
Dan ben je op die dag gewoon verzekerd, doet de verzekering wel hoor maar ik zou maandag gelijk bellen als ik jou was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne vakantie Jane ! ;)

Kom net van de rommeltjesmarkt, geheel doorweekt van de regen, bah !
Niet te geloven hoeveel mensen toch nog op de been zijn dan, en
wat een "bende" iedereen elk jaar weer bij elkaar schraapt om te
verkopen, wel een leuke broek en trui voor dochterlief gescoord.
Ben ik thuis, wordt het lichter buiten, lekker dan.... eerst ff
douchen om warm te worden.

Vanmiddag (als het zonnetje schijnt zie Piet P. gisteren) nog even
naar de kermis.
Moet wel eerlijk toegeven dat zonder alcohol het toch ietje
ongezelliger lijkt, maar ja als ik wel had gedronken was ik niet
om 9.00 uur vanmorgen paraat geweest :)

Sterkte zonnetje lijkt me een erg moeilijke beslissing.

Moeilijk Drup maar heb geen ervaring met het CBR.

x flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh,... Vie mss sla je nu de nagel op het porbleem
Ik ben zoals hebt gezged "de eeuwige student
mss wil ik mij eeeeuwig vervolmaken, tot perfectie komen...
wie weet,
je hebt gelijk hoor
anthopolgie= tja ik ook heb 4 jaar van mijn leven aan de wetenschap gespendeerd

momenteen hou ik me bezig met talen(=lees Hebreews-Armees )en Oud Grieks.
Verder wil ik me vervolmaken in het tekenen dus ga buiten deze studies naar de tekenacademie.
Maar mss zoals ik lees, en jullie komen te zeggen is dit even teveel van het goede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè, zo kom ik nooit weg natuurlijk :D Trouwens die zon is ook al weer weg.

Zonnetje, ik begrijp je hang naar perfectie en alles zelf goed (beter) doen. Er boven willen staan, want voelen doet vaak pijn. Breek me de bek maar niet open!
Maar het willen vergaren van kennis vind ik toch niet zo'n vervelende eigenschap hoor. Daar leef je toch voor, om steeds meer te leren? Ik denk dat het voor mij voorbij zou zijn als ik niet meer nieuwsgierig zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het maar gez.... die koninginnedag. Zo'n verslaggever die denkt te moeten zeggen dat die en die prinses een boterballetje in de mond heeft. Na enkele minuten: Prinses die en die heeft ook een boterballetje.
En dan de kleding van de prinsessen. Ik vind ze tamelijk smakeloos. En maar de vlotte dames uithangen.

Nee, aan mij is het niet besteed. heb maar even gekeken en had wel genoeg gezien. Zonde van mijn tijd.

Wat een gemopper. Maar ik gun het iedereen die er plezier aan beleeft hoor.

Groet Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeeeaaaahhhh ik ben weer thuis en heb iets moois gekocht. Een Gamecube ( spelcomp.) De mijne was kaduk. Bij de laatste kraam, goed hé? Was e7,50 maar ik heb e2,50 geboden, dacht "Ik kan het al licht proberen"en wat denk je. Kreeg hem niet voor die prijs wel voor e5,--. Dus hier zit een natte, maar blije Bol. Nu nog kijken of ie het doet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Emma daar kan ik wat mee. Ga maandag meteen bellen. Ben hier erg blij mee want die test kan ik wel aan maar de verzekering dus niet op die dag en zal tot die tijd heus niet rijden. Ging me erom dat het met die dag oke zal zijn en dat mag dus blijkbaar. Phoe wat een opluchting en wat fijn dat forum je ergens wel op een of andere manier kan helpen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Wat ik nu meemaak zeg :huh:
Mijn vader komt bij me binnenwandelen (hij heeft de sleutel) en ik zit een film te kijken en geen zin in hem. Hij weet dat ik een internetbehandeling heb gestart voor mijn drankprobleem die ik mede aan hem te danken heb want hij is zelf alcoholist (maar volgens hemzelf niet hoor). Drinkt minstens 8 biertjes en borreltjes per dag. Maar hij heeft geen probleem hoor :angry:

Zegt hij tegen mij dat hij vindt dat ik er uitgedroogt uitzie..... en daarna dat het wel aan mijn leeftijd zal liggen dan.......nouja, die is gek hoor.

En volgens mij hartstikke jaloers dat ik wel hulp zoek en hij dat niet durft.

En dat is dan mijn vader! Normaal gesproken zou ik er gelijk een paar nemen :wine:
Maar ik doe het niet.

Liefs, Sien :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...