Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Als je elke dag veel knoflook eet ruik je het niet meer. Ik denk zomaar dat hij ook een knoflook liefhebber is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi mijn medeleven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gecondoleerd, Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 gecondoleerd desi, sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Lieve Dees,Gecondoleerd lieverd. Eindelijk heeft je zus de rust waar ze zolang op heeft moeten wachten. Heel veel kracht en sterkte voor jou en je familie.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi Heel veel sterkte voor jou en je dierbaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gecondoleerd Desi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Condoleances Desi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Desi gecondoleerd en ik wens je de komende tijd veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Lieve Desi,Ook van mij gecondoleerd en heel veel sterkte.Liefs Sien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik denk dat we met zn alle ff "geland op aarde "waren Dar.En dat is ook goed, is mijn idee.Zo een berichtje van Desi hakt er toch behoorlijk in.En dan nog is die oorverdovende stilte op tv, maakt het allemaal wel realistisch op 1 of andere manier.Ben jij trouwens als inwoner van Amsterdam (weet eigenlijk niet of jij een "' echte' Amsterdammer bent) op de Dam geweest bij zo een herdenking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nee, want ik zat net een mail naar jou te schrijven Dar, en ben de hele plechtigheid totaal vergeten.Shame on me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Zagen jullie dat ?Paniek op de DamIk schrok me een hoedje...Dat zegt wel iets over het gevoel van veiligheid in ons Kikkerlandje. Gelukkig hebben we een dappere koningin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Much ado about nothing. Er werd iemand onwel en mensen kregen de gekte.Niks aan de haaaaaand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik stond met mn handen stil in t afwaswater.Jaja Nedeerland heeft de buien, en zooo jammer, want angst is een slechte raadgever.Maar ja onze lieve heer heeft nou eenmaal raaaaaaaare kostgangers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nou dat was dus een kettingreactie. hier was het ook stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 hoi, moest vandaag werken, net even gegeten bij vriendinnetje, twee glaasjes rosé op, heb zelf niks gehaald (ook al heb ik 3x op t punt gestaan vandaag om toch naar de supermarkt te gaan) nu wel erg onrustig... wilde nu als afleiding spulletjes op marktplaats zetten... batterijen in camera leeg GRRRRR. Iemand vroeg of ik me wilde straffen... Ik wil graag rust en alcohol bracht mij rust.. (weet dat dit onzin is en dat dit in jezelf moet zoeken en zitten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ach Desi,Heel veel sterkte en troost toegewenst!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 te snel gelezen brrr wat heb ik daar toch een hekel aan van mezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Leef nog,who cares was erg onder de indruk van d e herdenkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 schrok trouwens ook net... pfff #dodenherdenking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 We care suusjewe kunnen alleen niet meer betekenen vor je, als hier wat met je te kletsen tot het donderdag is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ja, heb macaroni op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nu een kopje weerstandthee (maar oh wat heb ik zin in wijn...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden