witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hahaha Vie, die vind ik grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Is allemaal al gebeurd Dar:Pbehalve dat vd trein missen dat zou me idd nog kunnen overkomen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Witte, spannend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ben het wel met jullie eens dat het niet als excuus gebruikt mag wordenmaaaaaaar ik wil er wel een kanttekeningetje bijzetten hoor.Als iemand heir net schrijft en nog niet precies weet hoe het werktdan kan het allemaal mega groot binnenkomen.Ik vind het wel goed dat jullie dat nu meegeven aan degene die het voorde eerste keer overkomt. Want ook dat moet je jezelf aanleren.Ik denk echt dat er mensen zijn op het frum die zich dingen persoonlijk aantrekken als het met een ander niet goed gaat. Ik zou zeggen leer ervan.Eerst jezelf goed voelen voor je je heel druk maakt over een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Als je al een week weet wat je op deze maandag gaat doenis het niet snel toch Dar????Die kleding vraagt trouwens nog het meeste werk.Maaaar dat verander ik niet meer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nou mijn partner is er nog niet helemaal klaar mee (trouwens het is mijn allerliefste vriend waar ik officieel mee samenwoon) dat ik de vorige week een uitglijder heb gemaakt en nog denk dat ik bij gezellige evenementen mee kan doen(wel aangepast natuurlijk). Zijn achtergrond verafschuwd dat, waar ik ook begrip voor kan opbrengen. Ik zit in een enorme strijd : voor zijn gevoelens en de mijne. Ik wil hem graag gelukkig maken maar mijn wil om het te proberen is erg sterk. Moet ik mezelf dan maar verloochenen? In mijn vorige relatie (26 jaar) ben ik me altijd voorbij gegaan en heb ik me aangepast. Dit krijg je er niet een twee drie uit. Ben ik er ook nog?Mijn zusje is er niet meer voor haarzelf. Voor ons is ze nog lijfelijk aanwezig. Dit koester ik nog zolang dat zo is. Gisteren heeft een arts haar een medicijn gegeven dat haar innerlijke rust heeft gegeven. Het was fijn om te zien hoe ze ontspande na zo'n strijd. Nu is het nog afwachten tot het definitieve. Dit is wat ik kan vetellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 pfff aan de kofffie maar, kids zijn wakker en druk, ga proberen er een positieve dag van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 grrrrrrr Darhou vol... ik ben al zo zenuwenenuwachtig...Nou ja hier wel weer met twwe voeten op aardeIk heb iets leuks maar zo te lezen heeft niet iedereen zo een leuke dag.Moet er dus maar dubbel van genieten, ipv me zo druk te maken, over iets leuks.Ik dacht nog ff na over fotograaf Niet dat ik het over haar wil hebben waar ze niet bij is, maar ik bedacht me net hoe het bij mij werkte in het begin.Ik weet nog van het begin van de ADB behandelingdat is soms zo trots op mezelf was als ik een feestje qua drank overleeft haddat ik bij thuiskomst best wel een borrel verdient had:oGelukkig heeft mn behandelaar die gedachte samen met mij kunnen ombuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Desi ik volg je even niet helemaal. Wat wil je proberen en waarmee verloochen je jezelf?Overigens veel sterkte met je zusje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Die is mega herkenbaar Dar.maar iets uit leren spreken is wel een proces tenminste bij mij.Ik moet er elke dag nog op letten hoor.daarom is het ook zo mooi dat we hier kunnen oefenen op dat soortzaken want idd emootjes zijn we hier allemaalGelukkig dat het goed afgelopen is voor jullie beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 weet ik toch....Stiekum vind ik t nog leuk ookVoel me net een puber...nu ff douchen, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Goedemorgen voor iedereenhier een rot begin van de dagslaapzand zit in mijn ogentherapie gemisten ik weet niet eens dat mijn hele blok op vakantie isdus geen startende autoos ed.ik loop helemaal met een knoop in mijn binnenstevolgens mij ben ik nog aan het dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 nou, ik hoop dat mijn droom echt is....en dat Witte ECHT gaat daten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Goeie morgen Tas. Nou wordt dan maar lekker rustig wakker meis. Heb je misschien veel te vast geslapen?Hahaha een puberende Witje. Leuk hoor. Ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Had je je verslapen Tas? Ook niks voor jou!Zullen we met ons allen gaan zingen:Ja ja jaaaa, Witte die gaat datenEn ze is peux nervieuxZe laat het ons nog wetenHet wordt iets heel erg leuksJaaaa, Witte die gaat daten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dar,was maar waar ik heb mijn eerste gele kaart gekregenwij houden graag van structuuren zijn van de rel af als er iets niet gaat zoals normaaldus te laat komen............ dan ben je een stoorzenderna vier gele kaarten, krijg je een rodeen dan wordt er besproken of de groep wel iets voor je isnou ja, nog een dagje vrij dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 kijk daar wordt ik blij van........Witte op vrijersvoeten potverdrie Wite,schiet eens op onder die doucheik ben nieuwsgierigwaar heb hem opgeduikeld?hij is leuk, anders ga je niet weg met hemmaar hoe leuk is hij??dames,thanks voor het zingenik loop nu swingend naar de koffie toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ben zoooo blijijijijij Ik heb een (t)huis!Nog helemaal beduust. Dochter moest me vanochtend de deur uitwerken om naar werk te gaan. Ik wilde eigenlijk niet de deur uit Nu wel op werk, ik meld me binnenkort weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 een wekker???mmm, strak plan zo zie je maar, ik ben altijd voor de wekker wakkeren nu was ik hem inderdaad vergetenik weet eigenlijk niet eens wat voor signaal dat ding afgeefttatum,een huisje?gefeliciflapstaart!en nu maar de hele dag dromen en fantaseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Morning!Witte haha!! Ga je nu douchen en dan toch weer andere kleren aandoen?Dar, je zou een boek moeten schrijven!! Maar eerlijk, ik heb veel aan je lappen tekst, hoewel ze me soms van m'n werk houden Vie, ik vind jou grappig!!!!!!!! Je laat me hier soms zo lachen dat als de mensen me hier in m'n eentje voor mijn lab zien zitten gieren me voor gek verklaarden!Bollie:heart:Al de rest ook veel liefs!Zowel mijn zoon als de zoon van Emmaroos zijn vandaag jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nog meer felicitaties!!VM en EmmaVan harte met de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Thx Tas!Zou je niet toch es over een wekker nadenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Tatum van harte met je eigen stek!En VM en Emmaroos, van harte met jullie beider zoons.VM is het bij jullie ook voorjaarsvakantie of moet kind vandaag naar school? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wij hebben Paasvakantie in april Vie. Ze zijn naar school. K. heeft een grote doos aardbeienkoekjes mee om te tracteren.Dadelijk gaan ze in het bos lopen en elke km. is gesponserd door ouders enzo voor foster parents plan.Om 11 h. ga ik kijken en meesponseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hhaha,inderdaad VMals je jezelf niet meer kan vertrouwen...dan wordt het hoog tijd voor een wekkertjemaar ben echt in de warhet is hier compleet uitgestorven........ik dacht nog wat wordt het vroeg licht, erg lichtach, eigenlijk komt het wel mooi uitkan de trap voor de derde keerWoensdag zijn er weer genoeg rommelmarktetnmaar ik moet wel eerst mijn klussen af hebbenvoordat ik iets nieuws van mijzelf mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden