VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Tja dat wel, hij heeft de lokroepen nog niet volledig kunnen weerstaan! Maar hij denkt aan je!En ik vind je ook coooooooooooooool! Oei moet ik dat nu wissen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Had vandaag op het werk (heb je gewerkt dan, je zit toch steeds op het forum??)een gesprek over gelukkig zijn, wat dat is en hoeveel mensen dat eigenlijk niet zijn.Grappig, hebben we het hier laatst ook over gehad...Boeiend gesprek was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nee, VM, hoef je niet te wissenhetis nauwelijks te lzen, zoveel ooooooooooooo'sMaar, dank je welben soms wel iets te cool (koel dus)als het niet moetOf juist very hot als het ook niet moetHet is zelden goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Gne gne gne Alfie, heb er 3 joekels van aardappelen in zitten. Ik bedoel in m'n maag want heb net gegeten. Lekker joh. En de aardappels waren niet rood hoor. dé dé dé. Ga jij vanavond eten of heeft M. een verrassing in petto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Voor Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 M heeft zeker een verrassing in pettomaar niet wat jij denkt hebben nog iets uit te spreken sinds gisteren..ga haar meedelen dat het fr. toch iets van mij is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Mensen, er zit hier al een paar dagen een grote zwart, witte kat. 't Beestje is een beetje heel erg mager. Nou heb ik net al de deur hier open gezet maar het diertje is zooooo bang. Buiten kan ik ook geen brokjes neer zetten want het regent. Wel heeft Kwiebus, mijn kater (dier;)) hem of haar geaccepteerd want hij lag prinsheerlijk naast het diertje.Toch nog maar ff wachten en dan knabbeltjes buiten zetten, of de deur open zetten zodat het diertje toch de moed krijgt om heel voorzichtig naar binnen te komen. (wordt vervolgd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Prima Alf. Laat zien dat jij ook wat te vertellen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hoidieboi!!ik weet niet wat er de laatste tijd gebeurdmaar iedereen is zeer prikkelbaar, snel op de teentjes getrapt en raakt snel opgewonden over pietluttige dingen.misschien komt het wel door de drukte en de wil om alles goed te doenvoor iedereen aandacht hebben, een lief woord, een steuntje in de rugach, dat zou ik ook wel willenhelaas, pindakaasde wereld zit zo niet in elkaar, niet iedereen is snel tevreden, niet iedereen hoort of leest goed wat er gezegd of geschreven wordt en gatverdamme,ook hier zijn er mensen die niet door één deur kunnen.Is ook totaal niet nodig, met iedereen door één deur kunnen of door iedereen aardig gevonden worden.geinig,ik laat me nu triggeren door prikkelbaarheidniet eens door alle meningen van anderen, die ik gerust niet altijd deel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ha die Tas. Zo is het en niet anders. Punt uit.Dees ik zie dat je er ook bent. Hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Pindakaas? Hemel, dat heb ik niet in huis Tas.Ik vind het wel meevallen hoor Tas, die prikkelbaarheid.Zie het meer als interesse en soms een beetje onbegrip dat toch weer recht wordt gezet.Bol, als dat zwartwitte katje wat wil eten en zich bij jullie wil aansluiten, komt zij of hij wel. Misschien heeft'ie gewoon begrepen dat er misschien wel een plek voor haar of hem is, maar durft ze nog niet zo.Zo zijn we toch zelf ook vaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Vie,misschien is dat wel mijn valkuil, prikkelbaarheid of stemmingenik haak regelmatig af als ik al dat gehakketak leesje hoeft niet altijd te antwoordenmaar iedereen vind zichzelf zo belangrijk dat er altijd gereageerd moet worden, al is het maar je mening terwijl die niet helpend is.ha, een goede die het zegtik ben erin getuindnu geef ik ook mijn mening, die niet helpend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Tas ik hou toch wel van een beetje polariteit. Ik zie dat zelf niet als conflicten, maar als prettige spanning.Heb jij het daarmee moeilijk dan?Ik zie je trouwens ook niet vaak om deze tijd op het forum. Mijn moeder zou zeggen als ze nog leefde: "wat doet er op meid?". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 ik weet het ook niet Vie, het zal wel aan mij liggen.zit ook niet echt lekker in het velletjegna, ik ben er juist vaak om deze tijdik reageer alleen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hallo Ari, het is hier ook niet echt lekker weer om op vakantie te zijn.Het giet al de hele middag en de bomen waaien scheef.Ik vond het lichamelijke afkicken eigenlijk een eitje, het geestelijke ben ik nog steeds mee bezig.Ja Tasseke, het ligt altijd aan onszelf, maar misschien kan je leren om te delen, als dat je helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hé, ik kom net thuis en zie nu dat als je niet uitlogt je dus al die tijd ingelogd blijft staan:$. Wat een baal-weer zeg, vind het niet eerlijk, vorige week prachtig weer, is het vakantie regent het:angry:... wij hebben van armoe een uur lang in de speelgoedwinkel rondgehangen:D.Morgen denk ik maar ff naar het zwembad als het nog zulk weer is of naar de film, heb nog wat biosbonnen liggen en ze willen graag naar Wicky, denk zelf ook dat 'ie erg leuk is.Teveel: Dat gerommel met "gecontroleerd" drinken heb ik ook lang in gezeten en nu ik heb besloten dat ik dat gewoon niet kan geeft dat wel meer rust. Mijn TIQ's, of hoe heten die dingen ook weer, zijn kennelijk zo sterk dat al heb ik maanden ofzo niet gedronken, 1 keer en de trek is meteen weer helemaal terug en moet die fles op....Verders sta ik nu een maand droog en heb helaas nog steeds veel hartkloppingen, soms uren achter elkaar en dan vnl bezig niet te panieken dat vind ik wel echt heel vervelend en hoop dat dat nou echt snel eens overgaat!Zo, nu ff de aardappeltjes de oven in gooien en de worstjes bakken, kids ook weer blij:heart:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 pffoe nou ben ook weer terug van weggeweest, heftige discussiesvandaag op het forum las ik net.Zielig voor die poesjes, geef anders maar aan mij hoor !! Je gaat toch geen dieren buiten in een doos achterlaten dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd hoor !! spijt mewerkelijk (niet jij Marieke maar die man van jou).Van de zotte !!Desi ik vind het triest voor je en wens je veel strerkte.Suus van jou snap ik helemaal niets meer dus reageer ook niet opje, hopenlijk begrijp je dat.Zo dat was even wat ik kwijt moest, ben nog boos over diepoesjes..... zielig ! Ga maar even een blokje om met de hond.x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hallo allemaal,ik was nog niet komen praten vandaag; heb ook niet alles gelezen en zal niet hapsnap gaan reageren op vanalles.Maar wel weer rumoer.Ik denk dat ik hier minder vaak ben vanwege het rook stoppen (pogen).Doe nu gewoon vaker wat andere dingetjes.Alf, sterkte met je aparaat vannacht. Ik ben erg benieuwd of het je goed zal gaan helpen.Misschien ben je morgen al "anders" met de toenname van O2 in je bloed?Nu eerst maar wat gaan koken. (bloemkool, lekker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hallo weer,Uit geschuurd en geverfd voor vandaag.Hele dag pijn in mijn hoofd, had ik vroeger nooit, wel een extra reden om van de drank af te blijven.Wilde eerst met "echte" verf aan de gang maar toen ik die lucht binnen haalde in mijn toch al wiebelende hoofd maar gauw verf op waterbasis gehaald.Even snel terug gekeken, heel wat gebeurt hier, sterkte voor degenen die dat kunnen gebruiken.Allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn bachanaal en vooral voor het vertrouwen dat in mij getoond wordt.Alf, een vriend van mij heeft ook zo 'n apparaat, hij heeft zelfs al het tweede.Hij zweert er bij, het heeft zijn leven veranderd, hij neemt het zelfs mee op vakantie.Caro, weet nog niet of ik vrijdag ga, er zijn geloof ik plannen richting zigeunerbak.Maar ik kom zeker weer.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dag allemaalNet mijn opdrachten voor de internetbehamdeling gemaakt en verstuurd. Tot op heden werkt het wel goed voor me. Morgen krijg ik weer antwoord.Ik wens ieder die het nodig heeft sterkte en wijsheid Alf: succes met je nieuwe apparaat, ik hoor goede verhalen van mensen die ook zo'n ding gebruiken.Harry: jij komt er wel hoor, heb ik alle vertrouwen in. We moeten allemaal ontdekken wat goed is voor ieder van ons, en daar ben jij mee bezig. Is niet altijd leuk, maar het is de enige manier Desi: Nu eerst maar eens gaan eten. Dat wil zeggen, eerst maken natuurlijk :$ Waar zijn de kabouters als je ze nodig hebt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 gaat dat goed cathy dat stoppen c.q. de poging ??eetse Jannige !!Alf sterkte met je apparaat, we horen vast wel vanje hoe dit bevalt ?Hai Isagr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 http://img51.imageshack.us/gal.php?g=afbeelding083h.jpgHoe vinden jullie mijn supperkanjers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 O Isje sorrie dat ik er met mijn foto's achteraan kom.Hoezo je ex? Is hij onaangekondigd bij je aan de bel geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 wat een scheetjes Bol. ik zit wel eens te denken om 2 kleine honden te nemen (reutjes) zou ik die kunnen leren om op een kattebak de behoefte te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 wat is er gebeurd Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden