Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Had vandaag op het werk (heb je gewerkt dan, je zit toch steeds op het forum??)
een gesprek over gelukkig zijn, wat dat is en hoeveel mensen dat eigenlijk niet zijn.
Grappig, hebben we het hier laatst ook over gehad...
Boeiend gesprek was het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, VM, hoef je niet te wissen
hetis nauwelijks te lzen, zoveel
ooooooooooooo's
Maar, dank je wel
ben soms wel iets te cool (koel dus)
als het niet moet
Of juist very hot
als het ook niet moet
Het is zelden goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gne gne gne Alfie, heb er 3 joekels van aardappelen in zitten. Ik bedoel in m'n maag want heb net gegeten. Lekker joh. En de aardappels waren niet rood hoor. dé dé dé.
Ga jij vanavond eten of heeft M. een verrassing in petto?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, er zit hier al een paar dagen een grote zwart, witte kat. 't Beestje is een beetje heel erg mager. Nou heb ik net al de deur hier open gezet maar het diertje is zooooo bang. Buiten kan ik ook geen brokjes neer zetten want het regent. Wel heeft Kwiebus, mijn kater (dier;)) hem of haar geaccepteerd want hij lag prinsheerlijk naast het diertje.
Toch nog maar ff wachten en dan knabbeltjes buiten zetten, of de deur open zetten zodat het diertje toch de moed krijgt om heel voorzichtig naar binnen te komen. (wordt vervolgd:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoidieboi!!

ik weet niet wat er de laatste tijd gebeurd
maar iedereen is zeer prikkelbaar, snel op de teentjes getrapt en raakt snel opgewonden over pietluttige dingen.

misschien komt het wel door de drukte en de wil om alles goed te doen
voor iedereen aandacht hebben, een lief woord, een steuntje in de rug
ach, dat zou ik ook wel willen

helaas, pindakaas

de wereld zit zo niet in elkaar, niet iedereen is snel tevreden, niet iedereen hoort of leest goed wat er gezegd of geschreven wordt en gatverdamme,
ook hier zijn er mensen die niet door één deur kunnen.
Is ook totaal niet nodig, met iedereen door één deur kunnen of door iedereen aardig gevonden worden.

geinig,
ik laat me nu triggeren door prikkelbaarheid
niet eens door alle meningen van anderen, die ik gerust niet altijd deel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pindakaas? Hemel, dat heb ik niet in huis Tas.
Ik vind het wel meevallen hoor Tas, die prikkelbaarheid.Zie het meer als interesse en soms een beetje onbegrip dat toch weer recht wordt gezet.

Bol, als dat zwartwitte katje wat wil eten en zich bij jullie wil aansluiten, komt zij of hij wel. Misschien heeft'ie gewoon begrepen dat er misschien wel een plek voor haar of hem is, maar durft ze nog niet zo.
Zo zijn we toch zelf ook vaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

misschien is dat wel mijn valkuil, prikkelbaarheid of stemmingen

ik haak regelmatig af als ik al dat gehakketak lees
je hoeft niet altijd te antwoorden
maar iedereen vind zichzelf zo belangrijk
dat er altijd gereageerd moet worden, al is het maar je mening terwijl die niet helpend is.

ha, een goede die het zegt
ik ben erin getuind
nu geef ik ook mijn mening, die niet helpend is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas ik hou toch wel van een beetje polariteit. Ik zie dat zelf niet als conflicten, maar als prettige spanning.
Heb jij het daarmee moeilijk dan?
Ik zie je trouwens ook niet vaak om deze tijd op het forum. Mijn moeder zou zeggen als ze nog leefde: "wat doet er op meid?".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ari, het is hier ook niet echt lekker weer om op vakantie te zijn.
Het giet al de hele middag en de bomen waaien scheef.
Ik vond het lichamelijke afkicken eigenlijk een eitje, het geestelijke ben ik nog steeds mee bezig.

Ja Tasseke, het ligt altijd aan onszelf, maar misschien kan je leren om te delen, als dat je helpt :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, ik kom net thuis en zie nu dat als je niet uitlogt je dus al die tijd ingelogd blijft staan:$. Wat een baal-weer zeg, vind het niet eerlijk, vorige week prachtig weer, is het vakantie regent het:angry:... wij hebben van armoe een uur lang in de speelgoedwinkel rondgehangen:D.

Morgen denk ik maar ff naar het zwembad als het nog zulk weer is of naar de film, heb nog wat biosbonnen liggen en ze willen graag naar Wicky, denk zelf ook dat 'ie erg leuk is.

Teveel: Dat gerommel met "gecontroleerd" drinken heb ik ook lang in gezeten en nu ik heb besloten dat ik dat gewoon niet kan geeft dat wel meer rust. Mijn TIQ's, of hoe heten die dingen ook weer, zijn kennelijk zo sterk dat al heb ik maanden ofzo niet gedronken, 1 keer en de trek is meteen weer helemaal terug en moet die fles op....

Verders sta ik nu een maand droog en heb helaas nog steeds veel hartkloppingen, soms uren achter elkaar en dan vnl bezig niet te panieken dat vind ik wel echt heel vervelend en hoop dat dat nou echt snel eens overgaat!

Zo, nu ff de aardappeltjes de oven in gooien en de worstjes bakken, kids ook weer blij:heart:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffoe nou ben ook weer terug van weggeweest, heftige discussies
vandaag op het forum las ik net.

Zielig voor die poesjes, geef anders maar aan mij hoor !!
Je gaat toch geen dieren buiten in een doos achterlaten :(
dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd hoor !! spijt me
werkelijk (niet jij Marieke maar die man van jou).
Van de zotte !!

Desi ik vind het triest voor je en wens je veel strerkte.

Suus van jou snap ik helemaal niets meer dus reageer ook niet op
je, hopenlijk begrijp je dat.

Zo dat was even wat ik kwijt moest, ben nog boos over die
poesjes..... zielig ! Ga maar even een blokje om met de hond.

x Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

ik was nog niet komen praten vandaag; heb ook niet alles gelezen en zal niet hapsnap gaan reageren op
vanalles.
Maar wel weer rumoer.

Ik denk dat ik hier minder vaak ben vanwege het rook stoppen (pogen).
Doe nu gewoon vaker wat andere dingetjes.

Alf, sterkte met je aparaat vannacht. Ik ben erg benieuwd of het je goed zal gaan helpen.
Misschien ben je morgen al "anders" met de toenname van O2 in je bloed?

Nu eerst maar wat gaan koken. (bloemkool, lekker)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo weer,

Uit geschuurd en geverfd voor vandaag.
Hele dag pijn in mijn hoofd, had ik vroeger nooit, wel een extra reden om van de drank af te blijven.
Wilde eerst met "echte" verf aan de gang maar toen ik die lucht binnen haalde in mijn toch al wiebelende hoofd maar gauw verf op waterbasis gehaald.

Even snel terug gekeken, heel wat gebeurt hier, sterkte voor degenen die dat kunnen gebruiken.

Allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn bachanaal en vooral voor het vertrouwen dat in mij getoond wordt.

Alf, een vriend van mij heeft ook zo 'n apparaat, hij heeft zelfs al het tweede.
Hij zweert er bij, het heeft zijn leven veranderd, hij neemt het zelfs mee op vakantie.

Caro, weet nog niet of ik vrijdag ga, er zijn geloof ik plannen richting zigeunerbak.
Maar ik kom zeker weer.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal

Net mijn opdrachten voor de internetbehamdeling gemaakt en verstuurd. Tot op heden werkt het wel goed voor me. Morgen krijg ik weer antwoord.

Ik wens ieder die het nodig heeft sterkte en wijsheid :present:

Alf: succes met je nieuwe apparaat, ik hoor goede verhalen van mensen die ook zo'n ding gebruiken.

Harry: jij komt er wel hoor, heb ik alle vertrouwen in. We moeten allemaal ontdekken wat goed is voor ieder van ons, en daar ben jij mee bezig. Is niet altijd leuk, maar het is de enige manier :moon::heart:

Desi: :heart:

Nu eerst maar eens gaan eten. Dat wil zeggen, eerst maken natuurlijk :$ Waar zijn de kabouters als je ze nodig hebt???:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...