Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 quote: Originally posted by: DarEn wat verkoopt u wat ik wil? Alsjeblieft je blommen:present::present::rose:present::roseje vis visjeje verf verf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Suus je krijgt allerlei reacties de kunst is er iets mee te doenzet je kriegeligheid om in daden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Conee dat is het denk ik niet Coze weet wel dat dit serieus ismaar ik ben bang dat er idd nog geen verbetering/verandering isNeemt niet weg dat ik dan maar weer moet gaan drinken waar ik gisteren mee dreigde (en ook wel meende eigenlijk)Wil toch weten hoe het verder gaatdoor wel aan verbetering te blijven werkenhet gaat niet vanzelf.Misschien komt het opeens, de hemel, zomaar, zoals Dhendro laatst beschreefniettemin wil ik af en toe wel eens een schouderklopjevan de direct betrokkenen, maar voor hen is het geen probleem en inleven is ook moeilijk dan. Ik weet ook niet hoe stoppen met rokenis, want heb zelf nauwelijks gerookt, vond er niks aan, ja, alleen hasj dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi,Valt er nog wat te pamperen?Mensen, ga goed en houdt het droog.Een Groet. :) Oh ja, pokkeweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Middag SootheKom je pamperen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Marieke breng die katjes maar hierheen als dat nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Goedemiddag allemaal,Heb net eens even zitten lezen en ga me vandaag niet mengen in de discussies. Hoop no hard feelings.De onderwerpen grijpen me teveel aan en kan er niets mee alleen mezelf heel boos en verdrietig maken.Sterkte voor iedereen die het nodig hebben en ook liefs voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Alfie,Take care ouwe. Je investeerde een hoop energie in drinken.Nu de energie in stoppen steken en dat kost tijd. Veel tijd.Je hebt toch geen haast wel.Alles sal reg kom.Even gepamperd.Dag Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi Coco,Hier een low profile.Mag wel hé. Pas goed op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Allen een groet en tot d'een of d'andere keer.Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi! Ik wilde ook blommen gaan halen Dar, maar geen blommenzaak open. Maandag hè, geen verse vissen geen bloemetjes.Co heb je mijn pb gelezen? Ik snap nu dat jij dat zo opvatte, maar was helemaal niet tegen jou bedoeld. Was gewoon van streek en vind toch steeds dat je hoe dan ook voor mensen en dieren moet zorgen die dat zelf niet kunnen. Ik was het dus gewoon met je eens.P.S. jouw pb gelezen, nu zijn we weer vriendjes hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 BekkieJe hoeft je niet te mengen in discussiesje kunt ook zelf met iets komenzeker als dingen je aangrijpenen je er boos en verdrietig van wordtdan juist, want dat zijn triggers he om te gaan drinkendus kom maar op hoor.CoIk weet dat je dat al vaker hebt aangegeven en Soothe ook en anderen eveneensIk weet dat het tijd nodig heeft en dat ik me dat moet voorhoudenmaar ik mag toch na 1/2 jaar zwoegen toch wel enige voortuitgang verwachtengeestelijk dan, lichamelijk is het ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 OkDag Co, Soothe!!Ga ook maar wat doenligt hier nog waten straks naar huis daar heb ik dan weergeen zin in even.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Zo is het Mariekeer is moed voor nodig, zekermaar waarom zou jij het niet kunnen als anderen dat ook kunnenIk wens je veel sterkteen ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Marieke Kanjer:present: Een hele grote stap meis, en daar is inderdaad moed voor nodig. Het is goed dat je Rapi aan haalt, want zo kan het ook. Blijf ons op de hoogte houden. Houd moed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Alf:Fijn dat het Apneu apperaat er is, ik ben héél benieuwd hoe of het gaat vanavond. Zal voor je vrouw ook wel wennen zijn: geruis ipv gesnurk;) Ik kan me zo voorstellen dat je je door beter te slapen beter zal gaan voelen. Ken ook iemand met slaapapneu en ik begrijp van haar dat het heel vermoeiend is op den duur omdat je zo slecht slaapt en weinig zuurstof binnen krijgt?Een fijne nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Marieke goed dat je gaat praten, hopelijk komen er dan ook oplossingen. Succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Er zijn nieuwe namen bij gekomen maar ik herken er nog steeds een hoop; goed te lezen dat iedereen zo veel inzet heeft met dat stoppen, soms lukt dat beter dan andere keren maar wij geven de moed niet op in elk geval. Inhoudelijk ga ik me niet mengen in de discussie nu daarvoor weet ik er te weinig van door lang weggeweest te zijn. @Alf&CocoThnx mooie woordspeling die bevrijdingsdag, ja het zo kan ik het ook zien. Vrijheid vieren onder invloed is dat vrijheid als dat gezuip een verslaving is en is dat dan feestelijk? Nee dus en dat ga ik maar eens onthouden. Ik ga maar eens kijken hoe 100.000 feestende mensen eruit zien als ik niet beschonken ben. @Marieke Wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Erik je zal nog schrikken hoe dat er uit ziet, die 100000en dan te bedenken dat je ervoorheen ook tussen zatVoor jou de vlag uit, de enig echte bevrijde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 DAnk je EksMorgen schrijf ik nog frisser dan ik nu al doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Zo lekkere zelfgesneden frietjes maken. Heb helemaal geen zin om te koken. Wat een #%$smoes zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Eks je bent cool, ik hoorde Alf ook al fluisterend snurken!Hey Alf, ik heb speciaal voor jou gisteren Niknok ,de sirene bezweerder op geroepen, maar je was al weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 He VM Maar ik heb het nog wel gelezen vandaag dangisteren kon niet meer ivm verstoorde verhoudingen thuis(ook wel ruzie genoemd)Die ouwe zeebonk is weer terug maar de drank speelt nog wel een rol zag ikeen paar kleine gremlins onder zn pet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Snij niet in je vingers Bol anders heb je er een paar frietjes teveel bijEn kun je niet meer tot 10 tellenis soms wel nodig hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Als je geen zin hebt om te kokenis het maken van zelfgemaakte frieten toch nog een klus.Of gebruik je maar 1 aardappel Bol? gna gna:Dheb dat zelf ook wel eens gedaanvoor 6 personenben je wel effe bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden