Spring naar bijdragen

dinsdag 27 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen lieve kanjers,Igor, Han., Vie, gaan jullie vandaag nog iets fijns doen. Het :rose: gaat schijnen mensen. Joepie!!!!!

Fonneke, was je kapot gisteren lieverd? Ja ik denk dat heel veel mensen moe waren. Maar vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen.;)

Isje werk ze meis.

Caro zit jij nu dan met twee pups? Goh, ik hoop zo dat er voor Max ( ik geloof dat die zo heet) een goed tehuis gevonden kan worden.

Eks. Druk vandaag zeg. Als je er rustig onder blijft, voel je dat het ook niet zo druk is. (goh wat een wijze opmerking van de Bol op de vroege morgen zeg.:huh:0

Vie ga je nog iets fijns doen meis?:heart: Ik hoop het voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Wat goed, zo vroeg naar de sportschool! Nu lukt het alleen even te fietsen tijdens het pc-en; als de kids ruzie maken kan ik er zo even tussen springen.
Weer een werkdag vandaag, zo weg.
Bol, ben je gisteren nog geslaagd voor een nieuw montuur voor Jos? Ik heb hier nog wel een multicolor roze liggen van voor m'n laserbehandeling, of die 'm staat?
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol heeft wel goed geslapen maar wat onrustig. Ik moet zeggen dat ik niet heb liggen piekeren. Dat gebeurd de laatste tijd wel meer, en ik denk dat het komt omdat ik mezelf gisteren er van overtuigd heb dat ik alles gedaan heb wat ik kon. "Ik heb niet meer kunnen doen dan m'n best ". Die regel heb ik gisteren nog een paar keer tegen mezelf gezegd. Voor mij is dat heel belangrijk, omdat ik altijd geneigd ben te gaan zoeken naar een oplossing. Gisteren was dat niet het geval en toen kreeg ik ook een rust over mijzelf en kon gaan pitten.
Soms kun je wel met raad komen maar dan is de situatie bij die persoon nog helemaal niet zo ver om dat op te pikken. Ik heb dus besloten om te gaan proberen, alleen maar te vragen zodat die persoon dingen kwijt kan. Of het me lukt weet ik niet maar soms moeten mensen gewoon klagen en hebben geen behoefte aan een hoop adviezen. Daar is het nog niet de tijd voor.
Verder ga ik stoppen met snoepen. Ik moet iets bekennen waar ik me een beetje voor schaam. HEB GISTEREN TWEE TOETJES VAN ANOM OP GEGETEN. Erg hé? Dus ga daar vandaag aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen Alaine,
Ik bedoel in het algemeen. Als ik mensen ontmoet die moeilijk zitten, ben ik gauw geneigd om te zoeken naar oplossingen. Daarmee ga ik soms voorbij aan de behoefte van die mensen om te klagen. Soms moeten mensen zoveel kwijt en dat kunnen ze dan niet. Ik heb zo vaak gehad dat mensen met hun verdriet hier komen en doordat ik het erg moeilijk vind om mensen te zien lijden, ga ik zoeken naar oplossingen. Zelfs soms zo erg geweest dat ik het over nam. Dat moet ik dus niet meer doen.

Joepie de poepie. Jacc ook al wakker meis? Ga jij nog iets leuks doen vandaag. t'Wordt wamme hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bol, niets bezonders gepland voor vandaag, alleen ga ik niet te lang hangen op het forum. Ik ben uit zelfbehoud de laatste tijd niet al te veel aanwezig geweest, het doet pijn te lezen dat sommigen zo in de knoop zitten, advies en raad wordt aangeboden maar er wordt overheengewalst, jammer is dit...

Ga jij weer lekker in de tuin aan de slag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze Dar!
Ik ga nog even verder met sappen, het begint me nu juist goed te bevallen.

Ja maar Bol in de tuin heb je geen infraroodcabine of zwembad of lekker scrubben met zeezout of aromatisch bubbelbad (zo lekker voor de longen, met eucalyptus) of, of, of.... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal,
Nou? Wat zei ik? Heel laat op en de volgende dag weer heel vroeg eruit. Pluk de dag.
Bol ik heb een goede voornemen vandaag en dat is geen energie meer steken in mensen die het toch niet oppikken.
Ik vond het erg wat er gisteren gebeurde op het forum, dat het voor sommigen van ons zo aangreep dat ze er trek van kregen. Je hebt gelijk, misschien moet ik alleen maar vragen stellen en verder laten klagen.
En ja, aan klagen kun je inderdaad soms ook behoefte hebben.
Nu heb ik het niet over mensen die zeggen dat ze chagerijnig zijn of somber of wat voor gevoel dan ook, dat is normaal, dat doe ik ook vaak.
Maar over bommetjes gooien en dan weer uitloggen, daar heb ik het over.

De zon schijnt hiet alweer volop. Vandaag ga ik mijn twee bistrosetjes weer verven, moet eigenlijk ieder jaar maar vorig jaar niet gedaan natuurlijk.
Ik heb een groene en een blauwe en gisteren nieuwe hamorite gekocht voor het metaal, wit.
Vanmiddag komt de dominee en dat vind ik fijn, kan goed overweg met hem.
Dus genoeg te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve allemaal,

Heb er al heel wat opzitten hier,
rondje kids naar school brengen,en zelfs al het Wilhelmus gezongen op het schoolplein met tig kinderen!

PPPFFFF!!!!!!!!!!!!
En dat klinkt niet zo best kan ik wel zeggen,
en toen nog snel even een rondje met blaffie gedaan,het gaat al verder dan de hoek tegenwoordig! hihi!

En nu.....even relaxen met een heerlijke koffie verkeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen allemaal, heb helaas niet iedere dag de tijd om alles te lezen. Ik drink al een maand niks nu, het vroege opstaan bevalt me prima, zo mooi kan de morgen zijn. Zo, nu ga ik eerst naar mn verzekeringsman om papieren op te halen, ga ontbijten op t terras aan de boulevard, n vriendin ff optrommelen om lekker te kletsen. Heerlijk als je je "werkperiode" hebt afgesloten, je kids de deur al uit zijn, eindelijk alle tijd voor jezelf. Ja, k loop wel tegen de 60 maar dat maakt het leven niet minder mooi.
Toch? als we maar niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie morgen lief Em:present:je. Vandaag verven? Leuk he die Bistrostelletjes? Had vorig jaar een advertentie gezet en heb er voor niets een gekregen. Wel helemaal verroest maar heb hem ook geverfd. Donkerblauw. En in mijn keuken gezet. Een bankje, een grote ronde tafel en twee stoelen. Staat mooi joh:)
Ja mijn manneke zegt altijd "Klagen heeft een functie, maar hij doet het zo veel dat ik me afvraag of het wel een functie heeft:angry: Als daarmee zijn bevestiging van hoe erg het met hem gesteld is en daarin blijft hangen dan heeft het als functie dat hij konstant bevestiging wil hebben voor zijn situatie. En dan blijft hij hangen in zelfbeklag en zelfmedelijden. Das niet goed denk ik.
Ikzelf wil nog steeds een hoop energie gaan steken in mensen hoor. Het moet een keer goed komen. En zo niet nou ja dan heb ik tenminste ook mijn best gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...