Yvonne Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Toppie, dikke knuffel voor je . Morgen zal het betere zijn Fleur, vast , daar moet je je aan vasthouden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 het is een samenzwering Fleurom je kracht te testenen je bent geslaagd, gefeliciteerd.(als je zwanger bent zie je ook overal zwangere vrouwennu dus alcohol). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Goh Caro. Zo ontzettend mooi meis. Ja dat zijn de echte kunstenaars hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Lieve lieve Witte Je doet me wenen...ben zo melig vandaag. En niet als een appel..Dank je wel lieve schat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag lief Witje:heart:Zo het eten hier is klaar dus AAANVAAAALLLHHUUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Kan iemand me vertellen waar ik het BB van de AA kan bestellen.Er is hier wel vaker over gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Caro ben je niet een beetje hebberigdat je alledrie die RRen nastreeft?Ik ben al blij met die ene, je weet wel Rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Desi ik heb em in het engels als je wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 En Caro ik lees je en zie je moooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ohhhhhh wat een lange lijst ingelogd. Hoi allemaal, daar ben ik weer even.Net bij de bouwmarkt een badkraan gekocht, alleen vandaag extra korting voor voordeelpashouders.Druk, druk, druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Vonneke ik ben het er mee eens dat iedereen kan schilderen hoor, maar het is vaak secuur werk en je moet de tijd neen om het te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dees, je toetst AA in op google en dan naar hun site.Dan kun je het boek bestellen.Heb ok ook ooit eens gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jane Het voelt wel zo op het moment..maar moet vandaag niet meer naar de winkel en morgen ben ik vast iets sterker en heb ik er hopelijk niet zo een last van. Toch gek hoe ik soms wens dat de dagen wat vlugger voorbij gaan zodat ik weer een stuk verder sta. Op die manier geniet ik ook weer niet intens van die dagen die voorbij gaan hé Hmm..losing itVonneke Het moet morgen beter zijn! Beetje een terugval..moet met meerdere dingen in mijn hoofd afrekenen maar stap één is de drank. Wil me niets wijsmaken maar de verleiding ligt steeds op de loer. Vechten tegen jezelf zoals bol daarstraks nog zei. Het lijkt soms zo uitzichtloos ergens.Vraag me af waar vrolijke ik naartoe is . Verzopen met het douchewater vanmorgen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Anders mag je die van mij ook wel hebben, kijk er nooit meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hee fotograaf genoten van je koffie??CarolienBlijf jij aub met je tengels aan de kwastenwant wat vind ik dit mooi zeg....Jeemig kreemig das echt super van je!!!Heb je trouwens nog wat gedaan met die foto's voor de brijder?je vroeg ons toen om uit te zoeken welke we mooi vondenje had ze geloof ik voor een wedstrijd of tentoonstelling nodighet waren gypen in een kast met drankflessen ofzoweet je wat ik bedoel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 ok Darik hoop voor je op iets van een fusie of zozo ben ik ooit ambtenaar af geraakt en had toen 4 jaar een mooie uitkeringwaarin ik ben omgeschoold en zelfstandige ben geworden.En nu zou ik heel wat geven voor een "veilige"baan in dienstverband.Het kan verkeren he.Desi, bij de bieb kun je m lenen en verlengen en na 3 x weer lenen enz enz, gratis.Dar heb jij dat boek nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 pfff ik heb blz 16 niet goed afgelezen.HEEE HANNNNNAHHHHHhahaFleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga Bobotie makentot laters en eet ze allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zal ook maar eens aan het eten beginnen Dochter ligt nu al terug te jengelen..wil op de pc. Kids, waar stop je je soms? Zou de kelder een optie zijn?Tot later lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wil je het mij verkopen Emma. Dan heel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Seg Witte !Zeg ik speciaal HOI WITTE? en je zegt niks terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 En bedankt Hannah:PVm ook nog vergeten, durf t haast niet meer te zeggen nu...Heeeeee VM Wat is BobotieIk neem aan dat het eten isin ieder geval eet smakelijk Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 was je me net voor Belgische deerne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Volla se zo gaan we der weer voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dees hoe is het meis? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden