Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het vechten beu
Dus er geen strijd
van maken

Acceptance

Voelen dat het niets is
Niet dat wat het lijkt
dat het is

Het is niet de drank
zoals Fleur zegt
Onndig om die strijd
aan te gaan

Geen moeten/mogen
Both sides

Het zit dieper
Dat toe laten
vergt moed en gaat
niet ineens

Verlangen naar een roes
Betovering verbroken

Kleine hapjes, eten met aandacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben weer terug, heb alle boodschappen weer in huis. Toch makkelijk als zoon een dag vrij heeft.
Ben alleen erg laat nu, moet nog beginnen met verven.
Maar goed, ik hoef nog maar een klein stukje blauw, vanavond is het klaar.
Morgen dan nog witten en dan kan ik volgende week naar boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee jennifer,

das jammer zeg maar goed dat je toch weer de draad op wil pakken en hier ook weer terug bent gekomen!

Het lukt mij ook niet met mate te drinken,
leek me heerlijk maar ben dan ook weer terug bij af!

Veel sterkte,je hebt het al eerder gedaan dus gaat je vast weer lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik log weer in Em:present:;)
Zie dat Jenifer weer is gaan schrijven. Ik hoop dat je dat blijft doen want dat is de enigste manier om iedere dag de strijd met ons samen aan te gaan.

Verder zag ik dat Fleur het wat moeilijk heeft gehad. Knap hoor dat je toch zo sterk bent geweest om de rest door de gootsteen te mieteren. Iedereen probeerd een weg te vinden om van die rotdrank af te komen. Als we blijven proberen, zal het ooit lukken. Als we de moed op geven, zijn we verloren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ben er ook weer even.... Net nog even in de zon zitten lezen, wel met een dikke trui aan want het is een waterig zonnetje maar het was toch lekker.

Verder bijna de hele dag bezig geweest om (vakantie) foto's te ordenen, op het internet te zetten en zo... Ik ben een heleboel kwijt, daar kwam ik achter toen ik iemand van het forum wat foto's beloofde, zit nu nu te bedenken dat ik een andere PC heb sinds een jaar. Moet dus zo naar de schuur om de oude PC boven water te halen, opnieuw aan te sluiten met al die snoertjes en zo en maar hopen dat daar de rest op staat! Dus... lekker druk met klussen die een keer moeten gebeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jacc, ben met iets soortgelijks bezig. Dacht dat ik ze enkel verplaatst ha, en op dvd gezet, blijken ze nu ineens op mijn oude labtop te staan???

Bollie, wat ga jij eten? Mijn 2à jarige Japse logée is vegetarisch, en bij mij komen de linze bonen enz. m'n neus uit ondertussen! Ikwil een bloederige steak!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...