Mai Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Het vechten beuDus er geen strijdvan makenAcceptanceVoelen dat het niets isNiet dat wat het lijktdat het isHet is niet de drankzoals Fleur zegtOnndig om die strijdaan te gaanGeen moeten/mogenBoth sidesHet zit dieperDat toe latenvergt moed en gaatniet ineensVerlangen naar een roesBetovering verbrokenKleine hapjes, eten met aandacht
Hermie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Goedemiddag. Weet niet waar jullie die zon zien maar hier is het naargeestig donker en koud.Vandaag laatste dag van de meivakantie. Gelukkig want studeren met een huis vol kinderen is geen succes.
Mai Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Geniet er dan nogmaar even van Hermie! Fijne dag nog allemaal!
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ohhh wat heb ik zin om gewoon heeeeel eventjes m,n oogjes dicht te doen zeg!! Heeeel eventjes maar!
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Wat let je ya?De zon schijnt, dus ff een kleurtje opdoenis het nog nuttig ook (werkvoorbereiding)
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4Wat let je ya?Tja wat let me?????mmmmmmmmmm 4 kids die niet even hun oogjes dicht willen doen hahahaha!
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Was er vroeg uit vanmorgen,moest om 7 uur beginnen,breekt me altijd op aant end van de dag!Ben ook niet meer de jongste he hahahaha!
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ben weer terug, heb alle boodschappen weer in huis. Toch makkelijk als zoon een dag vrij heeft.Ben alleen erg laat nu, moet nog beginnen met verven.Maar goed, ik hoef nog maar een klein stukje blauw, vanavond is het klaar.Morgen dan nog witten en dan kan ik volgende week naar boven.
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Hop hop aan de kwast Em!!!!Een kloddertje blauw past bij jou! hihi:D
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 nou ik ga toch even liggen haha,m,n ogen vallen dicht!Zoonlief let even op de kleintjes!!
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Hee jennifer,das jammer zeg maar goed dat je toch weer de draad op wil pakken en hier ook weer terug bent gekomen!Het lukt mij ook niet met mate te drinken,leek me heerlijk maar ben dan ook weer terug bij af!Veel sterkte,je hebt het al eerder gedaan dus gaat je vast weer lukken!
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Dat ken ik maar al te goed hoor,heb ik ook nog heel vaak,ik kan het me ook niet voorstellen zonder te doen maar met werkt ook niet bij mij!
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ik doe de ADB behandeling Jennifer en dat gaat heel goed eigenlijk.Ben een stuk minder tot bijna niet meer gaan drinken.
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ach Jen, wat jammer.Kan me voorstellen dat je het nu even niet ziet allemaal.Slaap maar even lekker, zie je wel weer, liefs Emma.
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ik log even uit.kom wel weer hoor.later.liefs Emma
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 En ik log weer in Em:present:Zie dat Jenifer weer is gaan schrijven. Ik hoop dat je dat blijft doen want dat is de enigste manier om iedere dag de strijd met ons samen aan te gaan.Verder zag ik dat Fleur het wat moeilijk heeft gehad. Knap hoor dat je toch zo sterk bent geweest om de rest door de gootsteen te mieteren. Iedereen probeerd een weg te vinden om van die rotdrank af te komen. Als we blijven proberen, zal het ooit lukken. Als we de moed op geven, zijn we verloren.
jacc Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Hallo allemaal, ben er ook weer even.... Net nog even in de zon zitten lezen, wel met een dikke trui aan want het is een waterig zonnetje maar het was toch lekker.Verder bijna de hele dag bezig geweest om (vakantie) foto's te ordenen, op het internet te zetten en zo... Ik ben een heleboel kwijt, daar kwam ik achter toen ik iemand van het forum wat foto's beloofde, zit nu nu te bedenken dat ik een andere PC heb sinds een jaar. Moet dus zo naar de schuur om de oude PC boven water te halen, opnieuw aan te sluiten met al die snoertjes en zo en maar hopen dat daar de rest op staat! Dus... lekker druk met klussen die een keer moeten gebeuren...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Hey Jacc, ben met iets soortgelijks bezig. Dacht dat ik ze enkel verplaatst ha, en op dvd gezet, blijken ze nu ineens op mijn oude labtop te staan???Bollie, wat ga jij eten? Mijn 2à jarige Japse logée is vegetarisch, en bij mij komen de linze bonen enz. m'n neus uit ondertussen! Ikwil een bloederige steak!!!!!!!!!!!!
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Hey Belgisch Vampiereke. Bah, daar vind ik nu niks aan het vegetarisch. Japanse deerne weer in huis? Heerlijk toch?Hier eten we spaghetty met roomsaus, champinons, en Spinazie. Mmmmmmm.
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Ik had een verplichte vrij dag Dar.Dat hebben ze dit jaar weer ingesteldBen blij dat het hier heerlijk weer is.Ben weer lekker bij gekleurd.Trok je t een beetje vandaag, met zo weinig collega's om je heen??
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Geplaatst 14 mei 2010 Nou Dar, je hebt me wel aan het werk gezset vandaag Nu even dansen met Matt Bianco, en ik doe iets met tuinbonen zometeen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden