Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Hannah

Angst is de rode draad in m'n hele leven. Gelukkig zijn er veel betere periodes dan nu maar het lijkt er op dat ik inmiddels een angststoornis heb ontwikkeld. Ik kom het huis niet meer uit en ook in huis maken veel dingen me angstig.



Hoe minder prikkels je van buitenaf krijgt, hoe kleiner en angstiger je wereldje wordt. Dat is vreselijk naar.
Ja en als je zo lang gedronken hebt, heb je zoveel gevoelens onderdrukt. Die zitten nog wel steeds in je lichaam. Als je dan nog prikkels van buitenaf, ongefilterd binnen krijgt, komen die er ook weer bij.
Ben je niet in therapie Hannah?Alles moet er uit meis. Je draagt nu een vuilniszak op je nek en bent erg bang dat die gaat ontploffen waardoor alles er uit komt en jij het niet meer in de hand hebt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Flip, ik denk toch dat het het beste is om de D.A. te vragen of zij het op kunnen komen halen. Wie weet hebben die een moederpoes. Je moet daar niet al te lang mee wachten denk ik, omdat het kleintje dadelijk vergeten is om te zuigen aan een tepel, en dat kost dan best veel moeite om dat weer aan te leren.
Als ze eenmaal van de moederpoes melk gedronken heeft, gaat haar poepje daar naar ruiken en kan het moedertje haar goed verzorgen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Eindelijk weer een berichtje van mij in de huiskamer. Ik heb in de tussenliggende tijd wel meegelezen hoor maar was erg druk met het lezen van het boek van Allen Car. Heb ik nu uit en is een supergoed boek voor mij geweest. Advies was van Cathy56 volgens mij. Bedankt nog hoor.
Verder druk met lezen en schrijven met de internetbehandeling maar ook die loopt goed.
Ik heb nu besloten om helemaal te stoppen met alcohol. Minderen is niks voor mij. Ik heb het geprobeerd maar voel me als in een keurslijf en 2 drankjes is voor mij geen optie. Dan maar helemaal niks meer. Ik vind het nieteens jammer. Het is vergif en smaakt niet lekker. Als ik drink wil ik alleen maar een HELEBOEL ervan drinken en mag ik van mezelf niet meer.

Ik zie dat veel mensen op het forum al jaren gestopt zijn. Ik ben wel benieuwd of jullie nog wel eens de fout ingaan of zijn jullie dan echt al die tijd al zonder alcohol?

Liefs, heldere Sien
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap van je Sien, ik heb diverse pogingen tot stoppen gedaan,
ik kon van mijzelf niet uitstaan dat ik niet gewoon
2 of 3 glaasjes kon drinken maar gewoon de hele
fles op moest drinken, had gewoon geen rem.
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat ik dat gewoon
dus niet kan, zwak vind ik het van mijzelf !!
Maar ja, heb toch moeten erkennen dat de
alcohol mij de baas is en ik er vanaf moet blijven.

Succes meid !!

Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Siena :present::heart::sun::):present::heart::sun::):present::heart::sun::):present::heart::sun::):present::heart::sun::) Heeel knap dat je tot het besef bent gekomen hoor. Je berichtje klinkt heel opgewekt, vrolijk en met een hoop tevredenheid. Zo kan het ook. Fijn je te lezen.


Flip, joh je moet maar zo denken, er is niet een weg naar Rome hetzelfde, maar als we hem blijven bewandelen, komen we er allemaal. ook jij.;):sun:

Goeide middag lieve Jane. Schijnt bij jou ook het :rose:? Hier is de rust weer gekeerd, maar daarmee ook weer de stilte. Zus kan altijd zo heerlijk lachen. Maar goed ze komt wel weer een keertje op vakentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Cootje, Nien, en Nikniet.:present:

Hey die Nik. Wat ontzettend vervelend dat het niet goed gaat joh. Hoe was de vakantie want daar heb je niets over verteld. Ja het is goed voor je als het slecht gaat, om veel op het forum te komen. Je bent zo van harte welkom, maar dat weet je wel denk ik.

Cootje hoe is het met jou wijfie? Alles kits onder de ritzzzzzz?

Nieneke dikke kus voor jou hoor:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.P. Weet je wat ik niet begrijp? Dat ik het gevoel krijg dat je alle berichten na leest, en dan er iets uit pikt waarmee je een confrontatie uit wil lokken, maar wie nu eigenlijk P.P. is, is mij niet geheel duidelijk. Wie ben jij, waar ben jij mee bezig, waar loop jij tegen aan? Hoe ga jij om met je matig drinken? En kun je ook over je gewone dingen die je mee maakt schrijven, i.p.v. gericht te zijn op anderen. Bij wie is wie is helemaal niets te vinden van je.
Het zou prettiger zijn als je daar eens wat schrijft over jezelf zodat ik weet wie je bent.
Dus m.a.w. wil de echte P.P. op staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...