Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ohh wat lijkt me dat erg als je hond zoiets doet fleur.
En dan moet je wel.
Hebben altijd honden gehad, vroeger altijd hele grote, maar lieten ze nooit alleen bij de kinderen toen ze nog klein waren.
en hebben altijd geprobeerd de aandacht goed te verdelen zodat de honden niet jalours zouden worden.
zijn gelukkig altijd de beste maatjes met de kinders geweest.
En om eerlijk te zijn : honden waren ook gewoon kinderen voor ons.
Nu zijn de kinders groot en het huis uit: hond is nu mijn grote kleine kind hoor :)
Leeft boven en onder iedere wet.
Kinderen mopperen wel eens: maaaaam ze mag veel meer dan wij vroeger.
En dan zeg ik : klopt, maar jullie moest ik opvoeden om latere zelf de wereld in te kunnen en grote verstandige lieve mensen te worden..... haar hoef ik alleen maar op te voeden om een lief hondekind te blijven.

En mochten jullie nu denken dat ik compleet gestoord ben: KLOPT :moon:busje komt zooooo, busje komt zooooo, busje komt zooooo:moon:;)

Vie, heel herkenbaar om dat soort kleine dingetjes te bewaren, wat leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fon. dat is toch weer een voordeel hoor. Alleen thuis zijn, maar het was erg rustig deze week. We hebben onze eigen gang kunnen gaan en dat heb ik wel nodig hoor.:heart: Maar het was prettig deze week om toch iemand in huis te hebben.:present:

Fleur hoe is het met de kitten? Hoevaak voer je het? Een hoop werk hé? En hoe oud is het eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah1 dat is altijd de grote vraag. Wanneer ben ik aan de beurt. Och vaak denk ik, ik hoef geen man meer hoor, ik moet er niet aan denken. Het gaat er meer om dat je in je omgeving mensen gelukkig ziet, ja en dan ben ik daar toch jaloers op. Maar ik voel me niet echt slecht hoor, het is alleen dat ik daar soms wat verdrietig onder ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groot gelijk vonneke!

We zijn van plan een huisje te kopen en had mijn dochter altijd beloofd dat ze dan een hondje mocht. Maar eerlijk gezegd?
Denk dat ik toch maar ga voor de poes. Ik kan het namelijk niet..die drollen oprapen. Krijg al braakneigingen als ik eraan denk.
Stel je voor..pfff..Nee ik kan het echt niet. Zie me al staan op de stoep..hondje drolletje gelegd en ik die over mijn nek ga. Het zou nogal een schouwspel zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, Fleur, krijg je nog meer bende.
Wij wonen aan de rand van een dorp en lopen zo het bos ( nou ja bos? bosje) in , daar kan het geen kwaad.
met een kat heb je kans dat je weer klachten van de buren krijgt dat ze de tuin omklauwt, hihi, doen ze niet met hun eigen tuin, dat behoort tot hun tweede territorium (huis is het eerste), maar de tuin van de buren gebruiken ze wel graag, vooral als boel goed onderhouden wordt: rulle aarde dus, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen allemaal, heb eigenlijk niks te melden, voel me goed na een paar dagen erg zenuwachtig te hebben gevoeld, dan is de trigger sterk. Maar niet aan toegegeven, geen drank in huis gehaald. Dan zou alles weer voor niks geweest zijn. Mn jongere zus drinkt ook teveel, haar werk leidt eronder zegt ze. Ik hoop dat ze ook kan stoppen. Nee ik wil niet meer terug naar die strijd.
Ik heb ook een poes gehad, ze is nu dood, ik vind het best moet ik eerlijk zeggen, ze was oud en ziek.
n Mooie dag vandaag, dag allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Fleur, zit hier met een man van achter in de vijftig: Kees dus.
En die vraagt zelfs nog bij van alles 'waarom' .
Krijg er wel eens een punthoofd van hoor.
En als ik dan DAAROMMMMM zeg denktie weer dat ik boos ben.
Kan ik dat weer gaan uitleggen.
Hond is wat dat betreft een stuk makkelijker, hihi.

Bol, ik kan me dat gezond jaloerse gevoel best indenken hoor.
Aan de andere kant: zoveel mensen die hun hele leven bij elkaar zijn geweest en nog zijn....... soms snakken ze naar de rust, naar de 'eenzaamheid'... en dat kun je vaak niet aan ze afzien hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Bol, ik ben trouwens na een levenlang dramaaaaatische relaties pas (ruim) twee jaar geleden getrouwd met de man die ik eigenlijk op mijn veertiende al wilde hebben.
En nog steeds elke dag gelukkig met hem.
Als je braaf leeft, krijg je op zeker moment je beloning thuis :D
En Yvonne heeft gelijk, ik zie ook veel stellen om me heen die verbitterd naast elkaar leven, al zoveel jaar, en dan denk ik toch, veel liever alleen dan zoiets.
Wees er maar trots op dat je zo zelfstandig bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...