Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Je mag altijd binnenvallen hoor marieke
en zeker als er iets zwaar op je hart ligt.
Delen= helen

Ik moet er helaas vandoor, maar er zijn nog genoeg andere aanwezig
die er voor jou zijn.


voor alle duidelijkheid rvth zie mijn berichtje van 19.01

Ik lees het graag Laterzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar fijn genieten van je avond. Is er nog wat op tv dat je wel wil zien?

Marieke het lijkt me tijd dat jij patronen gaat doorbreken. Je zit nu al zo lang in van diezelfde situaties, al zo lang als ik je hier ken. En het komt steeds weer op het zelfde neer, eigenlijk, als ik het zo mag zeggen.
En je wacht maar op de prins op het witte paard die jou zal gaan verlossen. Werkt niet meid.
Als je anders wil, zal je anders moeten doen.
Het is hard maar het kan.

Vlaamse, ik heb de afgelopen dagen weinig meegelezen. Wat is dat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriend is dronken metmijn auto het kanaal ingetuimeld Vie. Ze hebben hem er James Bond stijl moeten uithalen. Het water stond al tot aan z'n neus.
Politie erbij, ambulance erbij, takeldienst auto total loss.........

pfffffffffffffffffffffffffffffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O lieve Marieke wat kan ik me goed voorstellen dat die stap in het onbekende, moeilijk voor je is. Vreselijk.
Maar weet je wel precies wat je wilt? Is het niet zo dat, het leven in huize Marieke, met de ergenissen van de buurt, je zoon die ook niet zo mee werkt, en dan nog een man die ouder wordt, dat je heel de situatie wilt ontvluchten. Ja en het is moeilijk dat, als je man die nukken krijgt, jij het er ook moeilijk mee krijgt.
Ja en een partner die ouder is dan jij, krijgt klachten. Dan is het erg moeilijk om vol te houden. Ik weet er alles van meis.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, hoe zou jij je toekomst graag zien? Zomaar los van wat er nu voor je mogelijk is?
Bijvoorbeeld, wat wil ik er in houden en wat moet er uit.
Nou, je accordeon moet er inblijven, denk ik... en dan?

O vreselijk Vlaamse, en hoe is het er nu mee? En hoe voel jij je?

Ha Mupke, fijn dat je op de dagdraad bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer,
even bij de buurvrouw op de koffie geweest voor wat afleiding.

Ik wordt gillend gek hier,
voel me net zo,n stuiterbal als Tegetje! pppffff!

Zijn net ook nog even naar de zaak geweest,
het is heel naar om te zien.
Een groot gat is het enige wat je nog ziet.

Stonden er bij te huilen als kleine kinderen!
Misschien dat sommigen ook denken dat het maar een zaak is maar voor ons was het een nieuw begin,onze toekomst,we waren er zooo trots op,
er is een heeel verhaal aan vooraf gegaan en net nu we zo trots en blij waren met wat we hadden bereikt na al die ellende gebeurt dit.

En dat doet pijn...........dat doet mega veel pijn!

Ik hoop hier sterk uit te komen maar ook dat is een hele opgave zeg!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten een paar gekneusde ribben en een hele boel schuld gevoelens gaat het goed met hem.

Ik ben doodop, kan zelfs niet aan lekker koken denken.Omdat de auto op mijn naam stond moet ik dan ook nog alles regelen!!

Ik ga afsluiten. Ofwel is het forum traag ofwel mijn PC. Wordt er ook steeds uitgegooid en moet terug inloggen. Veel te vermoeiend voor nu.

Lieve groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke mijn vrouw beweert dat ik de prins op het witte paard ben voor haar.
Dus wacht niet langer maar knopen hakken.
Zorg voor een degelijke opvang want eenmaal voor jezelf gekozen komt er veel op je af.
Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM,
jouw ellende is net zo erg als die van mij hoor,
dat een ander iets ergs meemaakt betekent niet dat je eigen problemen minder zijn!

Ik stuur Dillie zo weer naar jou!
Asperges waren heeerlijk,
stuur haar terug met verse aarbeien lief vriendonnetje!:D

Kop op he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala:
Had er eerder er al iets van meegekregen, wat erg! Hoop dat het goed gaat komen en wie weet wordt dan jullie nieuwe bedrijf nog mooier dan de vorige...
Ach, ik probeer ook maar iets positiefs te zeggen...Het zal nu allemaal niet meevallen om zo wie zo lichtpuntjes te zien. Maar wel blijven doen hoor! Denk aan je man, kinderen en schattige Lotus! En vergeet niet jezelf, allemaal waard om voor te knokken! Super dat je nog niks gedronken hebt, houden zo meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal.
Heb m,n computer al een tijdje aanstaan maar was met andere dingen bezig.
Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben en nog hebben.
De mijne ging wel, slecht geslapen en vroeg wakker, dus maar weer op de fiets naar het werk.
De conditie eraan en de calorieen eraf.
Heb geen tijd om alles te lezen, dus hou het aub vanavond en dit mooie weekend droog.
Ik voel me gelukkig goed, kijk wel of ik zo nog tijd heb om wat te lezen.
Liefs kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom uit een jarenlange relatie met een alcoholist en drugsverslaafde man,
veel ellende en mishandeling meegemaakt en toen ik bij hem weg ben gegaan heeft hij me achtergelaten met een schuld van tig duizenden euro,s.

Daardoor jaren in de schuldsanering gezeten omdat manlief natuurlijk nergens te bekennen was.
Toen ik mijn huidige partner leerde kennen heeft hij mij genomen zoals het was,met ellendige ex en met heel veel schulden maar we hebben ons erdoorheen gevochten en zelfs iets voor onszelf op kunnen bouwen.

Na jaren ellende en die ellendige schuldsanering hebben we vorig jaar eindelijk onze droom waar kunnen maken en voor onszelf iets moois gestart.
Onze passie is sporten,dat hadden jullie al wel door en daarmee hebben we ook onze zaak gestart.

Nu is onze droom weg,
we zijn leeg en op,
mijn schat is zooo op,
hij ziet er 10 jaar ouder uit in die paar dagen!
Zegt hij ook vast van mij hihi!!
Vanmorgen lagen we samen in bed naar het plafond te kijken met tranen in onze ogen.
Normaal is 1 van ons al om 7 uur op de zaak.
Nu hebben we tijd samen,
ook leuk maar toch.....

We missen het sporten,de zaak,de klanten.
We missen de gezelligheid en de mensen om ons heen.

Wij komen er wel hoor maar valt heavy gewoon!
Wij gaan er zeker weer tegenaan en komen hier sterker uit samen!
Wie weet heel snel.....
maar misschien nemen we ook wel de tijd.

Tijd zal het in ieder geval leren!
Jullie zijn schatten en voor jullie hou ik het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke. Hoe zou jouw leven eruit zien als je in een ander huis, samen met je man alleen zou zijn. Dus geen zoon, geen buren die liggen zeuren enz. Zou je dan nog kiezen voor een scheiding? Er zijn dan n.l. nog heel veel andere mogelijkheden om een beetje gelukkiger te leven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet zo Marieke, dat je dan pas weer verder kan. Want weet je op wie je nou zit te wachten? Op jezelf, alleen maar op jezelf.
En ik weet het uit eigen scha en schande.
Ik zeg niet dat je je man moet verlaten en je zoon (wat een optie is) maar bekijk eens je mogelijkheden zonder wrok en struikelblokken. Ja ik ben een beetje Zen. Zit je nou echt zo vast?
Dat gevoel heb ik ook wel eens gehad, en ben er jaren van mijn leven in vast blijven zitten. "Ze hebben me toch nodig" enzo.
En ik zeg ook niet dat ik het voor elkaar heb, ga niet voor niets naar PsyQ.
Maar doe er eens iets aan, helemaal voor jezelf alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...